Volgens mij wil je niet weten wat er zoal rond loopt.
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd
je zal toch moeten...anders verhongeren de paarden en dan vreten die ratten hun opZiggy schreef:he getver meiden, dalijk durf ik niet meer naar me paarden
Of zeeeeeer valse jack russels vangen alles wat ze tegen komen onze jacktruus1970 schreef:brr, vindt ze ook niet leuk. wij hebben de rattenverdelger hier. Een tip voor iedreeen, schaf een friese stabij aan, die verslindt ze met huid en haar.
nadeel van ratten is dat zeook nog wel slim zijn en vaak een val wel herkennen.
En als je er 1 ziet, is dat vaak een heel klein topje van de ijsberg.....
Weet niet of je er aan kan komen, maar vangkooien werken ook goed, mijn vader vangt ze ook zo bakje pinda kaas er in, rat loopt naar bakje...pats kooi dicht pas wel op je rat leeft nog, mijn vader laat hem ergens anders weer los, ehmm in het water kijken of hij onder water kan zwemmen hij verdrinkt.Ziggy schreef:kreeg net een telefoontje van Cathy, geen rat in de val
We hebben een vangkooi staan van Cathy, maar daar is ie nog niet ingelopen, misschien dat we straks wel wat hebben.rowenna schreef: Weet niet of je er aan kan komen, maar vangkooien werken ook goed, mijn vader vangt ze ook zo bakje pinda kaas er in, rat loopt naar bakje...pats kooi dicht pas wel op je rat leeft nog, mijn vader laat hem ergens anders weer los, ehmm in het water kijken of hij onder water kan zwemmen hij verdrinkt.
Hier ben ik geen voorstander van hoeft van mij niet, heb zelf ook een keer een rat gevangen met zo'n kooi en hem ergens anders los gelaten, pas wel op een rat in het nauw is erg bijtgraag.
Weet niet of je dit durft maar je vangt hem wel.
je mag hem in de fick steken..maar ik wil hem wel eerst laten zwemmen hahaZiggy schreef:ja ik heb me laten vertellen dat er 1 manier is om te zorgen dat ik van hem af ben en zijn vriendjes ook, maar of ik dat kan![]()
Is echt luguberJe moet zo'n beest dan levend in de brand steken, ze gaan dan zo gillen dat je voorlopig de eerste tijd geen rat meer ziet, maar ik vind het wel heel erg ver gaan