Fieke schreef:Wat ik al zei: ze loopt inderdaad nog teveel op de kop maar daar zijn we druk mee bezig.
ze mist gewoon nog kracht van achter en dat is nu een punt waarop ik aan het trainen ben maar dat vind ze heel moeilijk.
Ik daarintegen ook want bij Taco wilde ik bewijsvanspreken(!) dat hij met ze kin op ze borst liep, die was weer moeilijk kwa nagevelijkheid en deze juist weer heel makkelijk.
Ik heb klapperbenen maar ik raak haar niet iedere pas hoor, als ik dat deed dan ging helemaal als een turbo door de baan.
Als er 1 ding moeilijk is om af te leren is dat het wel, maar ik doe mijn best.
okee duidelijk

alleen 'nageven' is dit imo niet, een paard geeft na en volgt je hand, dus dan zou ze niet met de kin naar de borst duiken (dat is meer achter de teugel kruipen) zolang ze van voren zo te diep komt, zal ze haar achterhand nooit mooi onder de massa kunnen brengen en kan je die dus ook niet sterker maken, misschien een puntje om in gedachte te houden

je kan dan idd beter een paard hebben die lekker na gaat geven op ontspanning dan een die snel achter de teugel kruipt, ik weet hoe moeilijk dat op te lossen is hoor
misschien veel balkjes gaan lopen? dan brengen ze vaak (als jij dus goed mee geeft) hun hoofd en hals wat naar voren én gebruiken ze hun achterbenen lekker