Ingesneeuwd !!! Plannen in het honderd...

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Marloes

Re: Ingesneeuwd !!! Plannen in het honderd...

Bericht door Marloes » do 17 dec 2009, 22:19

Daarom hou ik dus niet van sneeuw. :n Prachtig hoor, en erg leuk als je thuis zit. Maar het is zo ontzettend onhandig. En ik moet nu eenmaal iedere op het fietsje ergens heen, dus het komt eigenlijk nooit uit. :+
Yfke-lover

Bericht door Yfke-lover » vr 18 dec 2009, 08:44

Hier in de achterhoek ligt ook geen sneeuw kijk met verbazing naar jullie foto's mooie plaatjes hoor maar ik hoop dat ik geen sneeuw te zien krijg hier :=
Super trots Anouk en onze toppertje Sven. M1 + 2
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Lolly

Bericht door Lolly » vr 18 dec 2009, 09:13

En vandaag is het heel lichtjes aan het sneeuwen, ik hoop dat het zo blijft alleen hangt er wel een giga donkere lucht boven de waddenzee.
De meeste sneeuw is gister met die harde wind weggeblazen en heeft overal sneeuwduinen gevormd.
We hebben hele mooie ijspegels aan het dak hangen zal er vandaag wat foto's van maken en als ik nog tijd heb hier plaatsen moet nog zoveel doen voor morgen.

Vandaag eerst mijn auto even sneeuwvrij maken, kijken of ie nog start en de rest van het erf proberen te schuiven en proberen hier de bocht achteruit omhoog te rijden, kan ik eindelijk naar de winkel voor kattenvoer en hondenkoek.

O ja gister heeft mijn trainer de hondentraining afgebeld, gelukkig het kon ook echt niet.

En vannacht heeft Krista per ongeluk los gestaan gelukkig is de schade beperkt gebleven, er zit nog leven in de oude muts hoor.
Agilitydogs get over it

cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails
Ilona

Bericht door Ilona » vr 18 dec 2009, 09:37

Als ik zo lees zie je vandaag weer een beetje licht in de duisternis.
Hopelijk zit je vandaag wat minder 'vast' en zie je ook de mooie kant van sneeuw en vorst (zoals die ijspegels) ;)

Succes met je voorbereidingen voor je ZONvakantie!
Castor :L (v Topas) en Enzo de pret-terrorshet :D
the art of riding is to keep the horse between you and the ground. Afbeelding
Vera

Bericht door Vera » vr 18 dec 2009, 10:39

Hier nog eentje die ingesneeuwd zit. Ze schuiven hier de de weg wel schoon en ze strooien ook, maar ze schuive de troep bij ons voor de dam, er ligt ruim een halve meter, zie daar maar eens door te komen met de auto. Ik heb vanmorgen een half uur werk gehad om 6 meter af te leggen. Hier wordt je niet vrolijk van.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » vr 18 dec 2009, 11:18

Hier ligt ook nog steeds een leuke laag sneeuw, maar ingesneeuwd echt gelukkig niet. Had verder ook geen plannen gister, gelukkig maar. Moet nu alleen nog boodschappen doen. Alleen bij het zien van de hoeveelheid sneeuw OP de auto's schuif ik dat klusje graag nog een dagje door.

Gisteravond was het hier trouwens ook echt wel even bar. Alle schuren zijn open richting het oosten, kwam daar nu net niet de wind vandaan. Dus gisteravond lag werkelijk iedere stal vol met een laagje sneeuw :(
En Drafur, die in de voorste stal + tralie zijkant met staldeken op stond maar een waterafstotende deken opgedaan..die andere was nat van de sneeuw.
Geluk is de vrucht van intens werk
Jet&Erna

Bericht door Jet&Erna » vr 18 dec 2009, 12:41

Gisteren was ook ik ingesneeuwd in Frieland. Mensen probeerden nog weg te komen met hun auto maar dat was niet te doen. Wegglibberen enzv. mij te link om de weg op te gaan. Gisteravond de auto uit gegraven en vanmorgen met rustige gang naar Drenthe (huiswaarts) gereden.
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent
...'

Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
Cindy+Uniek

Bericht door Cindy+Uniek » za 19 dec 2009, 12:15

wat vervelend als je zo geen kant op kan...

bij ons gaat alles prima eigenlijk!
hier lopen de paarden gewoon lekker buiten (ze kunnen zelf kiezen om binnen of buiten te staan) bertus was zelfs wat opgevroren, zijn zwarte vachtje was helemaal glinsterend wit hihi

ook in beusichem liepen ze lekker buiten! net weer geweest met mijn vader

wij kunnen gelukkig ook redelijk over alle wegen gaan hier

lijkt me sowieso wel vervelend met vorst e.d. als je zo'n schuine oprit hebt
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
cowgirlwillie
Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
Contacteer:

Bericht door cowgirlwillie » zo 20 dec 2009, 10:22

ja irritant he?
ik zit al vanaf donderdag vast op onze boerderij.
Ik ben er nu ook wel klaar mee!

Ik wens je alvast een fijne vakantie. das een mooi vooruitzicht ik heb begrepen dqat wij hier nog wel tot de kerst vast zitten met sneeuw.
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Lolly

Bericht door Lolly » wo 23 dec 2009, 20:45

Hallootje vanuit Florida, ik geniet van het mooie weer, al was het de eerse dagen hier ook niet echt warm ong. 19 graden, maar ik mag niet klagen.
Voelde me gister niet echt denderend, griepje opgelopen in het vliegtuig, de hele dag blehhh geweest maar vandaag gaat het gelukkig beter dankzij de Advil heb ik alleen nog wat buik en hoofdpijn.

Gister giga geshopt en vandaag op het strand gelegen in bikini en vond de wind wat koud maar nogmaals mag niet klagen, lag P.V.D. in bikini.

Bij ons in Friesland ook alles ok, ja houd het weer in NL. goed in de gaten hoor, maar nog steeds erg koud en sneeuw en ijzel, er was zowaar een sneeuwschuiver langs geweest, de beste man had ook nog wat zout achtergelaten voor op de oprit.

Vind het wel jammer voor mijn vriendin die krijgt nog een koude week bij ons en ze had ook nog een lekke band met de auto, reservewiel ook nog lek, dus dubbel pech.

Groetjes vanuit een warm Florida en allemaal even doorbijten met dit weer schrijf snel weer wat.
Agilitydogs get over it

cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails
Carolinef
Contacteer:

Bericht door Carolinef » zo 27 dec 2009, 09:50

haha ja je hebt mooi praten vanaf the beach, maar geniet ervan, hier regent het dus bij jou zal de oprit ook wel weer vrij zijn als je thuis komt!
Het beste paard heeft geen kleur, maar een aalstreep!Afbeelding

www.betonijzer-online.nl
Plaats reactie