Ook nieuw hier
Re: Ook nieuw hier
He Christa!! Leuk dat je hier ook zit!!
Ik ben Esther, heb wel stage gelopen bij Bart en ben in bezit van 2 fjordenmerries, Tea, Halldor x Brusvein en Jeskim, Zidar x Damsig..
Daarnaast nog een shortmerrie van 1,5 genaamd Flower..
Ik ben Esther, heb wel stage gelopen bij Bart en ben in bezit van 2 fjordenmerries, Tea, Halldor x Brusvein en Jeskim, Zidar x Damsig..
Daarnaast nog een shortmerrie van 1,5 genaamd Flower..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Hoi Christa,
Welkom op het forum!!
Ik ben Lisette, 26 jaar en in het bezit van de bijna 3,5 jarige ruin Cas.
Veel plezier hier!!
Welkom op het forum!!
Ik ben Lisette, 26 jaar en in het bezit van de bijna 3,5 jarige ruin Cas.
Veel plezier hier!!
Sorry, vergeten te vertellen hoe onze fjorden heten.
De een is Victor, een ruin, bijnaam viko.Dit was het laatste veulen van de elite merrie Yra, zijn vader is Lenngard. Ik heb hem recreatief ingereden en beleerd voor de wagen.
En Virana is de andere. Zij loopt sinds de zomer bij ons om het gras mee op te eten en mocht toen blijven. Officieel is zij nog van mijn vader. Ik ben begonnen met haar te beleren maar de tijd ontbreekt mij of het weer speelt niet mee. Haar vader is ook Lenngard en haar moeder is Lana v. Havstad
De een is Victor, een ruin, bijnaam viko.Dit was het laatste veulen van de elite merrie Yra, zijn vader is Lenngard. Ik heb hem recreatief ingereden en beleerd voor de wagen.
En Virana is de andere. Zij loopt sinds de zomer bij ons om het gras mee op te eten en mocht toen blijven. Officieel is zij nog van mijn vader. Ik ben begonnen met haar te beleren maar de tijd ontbreekt mij of het weer speelt niet mee. Haar vader is ook Lenngard en haar moeder is Lana v. Havstad
Hallo christa.
Alles goed bij jullie?
Ik kom nog regelmatig bij je vader en Claus,dat vinden ze altijd nog gezellig,vooral je vader,dan heeft hij weer wat om te praten.
De eerste keer nadat alles achter de rug was wel moeilijk om over de drempel heen te gaan,maar nu gaat het steeds beter om zonder tears in my eyes,naar binnen te gaan.
Claus van mij heet inmiddels Corner en doet het erg goed.
groetjes inge
Alles goed bij jullie?
Ik kom nog regelmatig bij je vader en Claus,dat vinden ze altijd nog gezellig,vooral je vader,dan heeft hij weer wat om te praten.
De eerste keer nadat alles achter de rug was wel moeilijk om over de drempel heen te gaan,maar nu gaat het steeds beter om zonder tears in my eyes,naar binnen te gaan.
Claus van mij heet inmiddels Corner en doet het erg goed.
groetjes inge
Dank je Inge, ik hoor het meestal wel wanneer je geweest bent.
Het hele verhaal van claus / corner had ik meegekregen.
Het hele verhaal van claus / corner had ik meegekregen.
Mij ken je ook al Christa!!! Vorig jaar de abop met viko was je dr ook en met de havelte rit!!!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Welkom hier!
Ik ben Grietsje, 23 jaar en heb 3 fjordjes (met 4e op komst) en een haflinger.
Tsjallien is nu drachtig van Kunar en is in mei uitgerekend. Haar zoon Ezra (topas x OJ) loopt hier ook rond en is nog hengst. Dan heb ik nog de merrie Daymar (Doortje) inco x orsta, die als ik het goed begrijp bij jullie vandaan komt!
En als laatst nog de 5 jarige haflinger merrie Marloes!
Veel plezier hier!
Ik ben Grietsje, 23 jaar en heb 3 fjordjes (met 4e op komst) en een haflinger.
Tsjallien is nu drachtig van Kunar en is in mei uitgerekend. Haar zoon Ezra (topas x OJ) loopt hier ook rond en is nog hengst. Dan heb ik nog de merrie Daymar (Doortje) inco x orsta, die als ik het goed begrijp bij jullie vandaan komt!
En als laatst nog de 5 jarige haflinger merrie Marloes!
Veel plezier hier!
Tsjallien (OJxBjorkmann)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
Hoi welkom. Ik ben Annemarie en heb de 17-jarige merrie Nisko (v. Sebastian) en de 6-jarige Anka (v. Manus). Nisko heeft eerder bij de vorige eigenaar 8 veulens gehad en is momenteel drachtig van Karant en verwacht dus haar 9e kind
.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!