Meeeega roze wolk gesignaleerd!
Re: Meeeega roze wolk gesignaleerd!
ik dacht gisteraaf al, wat een vreemde schijnsel aan de horizon.
Super dat het zo lekker gaat met Anka. Niet zo raar dat je even stilstaan bij de vorige keer, dat was ook erg confronterend.
Ben blij voor je dat het zo lekker gaat met haar. Dit vraagt wel om foto's
Super dat het zo lekker gaat met Anka. Niet zo raar dat je even stilstaan bij de vorige keer, dat was ook erg confronterend.
Ben blij voor je dat het zo lekker gaat met haar. Dit vraagt wel om foto's
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Hihi, ja dat onderschrift vergat ik steeds_*iDj*_ schreef:Oh wat fijn dat het zo goed gaat zeg! Anka is ook echt eentje die nergens van schrikt hè
En inderdaad hele ruime gangen!
Ben blij dat je uiteindelijk toch iets hebt gevonden en trots datie bij mij weg komt
Van dat onderschrift dacht ik inderdaad ook al

@Janneke: hihi, heb wel even aan jou zadelpasavontuur moeten denken ja en alle bedenkingen die je had. Ik dacht nog toen we gister thuis waren, zie je wel, net als bij Janneke en Vlin, niets aan het handje.
@Kristel: ik heb nu eerst een plekje voor 5-6 weken. Er is iemand met een geblesseerd paard. Daarna moet eerst bekeken worden of ik die plek kan houden (geblesseerd paard wordt misschien verkocht), of naar een plekje in een andere les kan of eerst weer moet wachten. Hoop dat ik gewoon door kan blijven lessen!
Laatst gewijzigd door Annemarie op wo 09 dec 2009, 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
- Machteld&Falco
leuk joh! ga je vast vaker doen he?
Je hebt zo te horen wel indruk gemaakt met die stoere fjordin van je
Je hebt zo te horen wel indruk gemaakt met die stoere fjordin van je

http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
Heerlijk Annemarie, zo'n relaxte, goed opgevoede fjord. Nog heel veel plezier met je prachtige dame!
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Wat een leuk verhaal, ik wordt er helemaal vrolijk van als ik dat lees!
Ik dacht al, ik heb je niet gezien dinsdag. Maar ik lees dus dat je in Annen lest en niet in Gieten. Wij komen elke dinsdagavond bij de les in Gieten. Eerst rijdt onze dochter op haar New Forester en 2 lessen later mijn man op zijn Fries.
Mag ik vragen waarom je voor de rijvereniging in Annen gekozen hebt (ik heb er geen commentaar op hoor, ben gewoon nieuwsgierig).
Mirjam
Ik dacht al, ik heb je niet gezien dinsdag. Maar ik lees dus dat je in Annen lest en niet in Gieten. Wij komen elke dinsdagavond bij de les in Gieten. Eerst rijdt onze dochter op haar New Forester en 2 lessen later mijn man op zijn Fries.
Mag ik vragen waarom je voor de rijvereniging in Annen gekozen hebt (ik heb er geen commentaar op hoor, ben gewoon nieuwsgierig).
Mirjam
Fijn dat het zo goed ging! Die fjorden blijven je verbazen. Had die ervaring met Zhellie ook al.
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Wat heeeeerlijk meis, het is je zo gegund. lekker blijven genieten van je meisje hoor 

Klinkt fantastisch, ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt! 
Hopelijk dat je nu door kan blijven lessen!

Hopelijk dat je nu door kan blijven lessen!
♥♥ I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Ik ben lid van Annen en Rolde. Werd lid van Rolde met Nis toen nog omdat ze daar 4x per jaar onderlinge wedstrijd hebben. Leek me leuk om met Nis te doen. Die stond toen nog in Anderen en daar leste ik ook. In Rolde kon je op een gegeven moment niet overdekt lessen in de winter (nu wel weer trouwens) en vriendin ging lessen in Annen. Andere Anka stond toen nog in Anderen en toen kon ik mee carpoolen naar Annen. En daar ben ik nu weer begonnen omdat het gewoon goed bevalt, prima les, mooie binnenbak met prima bodem en ook dichtbij voor mij (net 10 min met trailer).mirretje schreef:Wat een leuk verhaal, ik wordt er helemaal vrolijk van als ik dat lees!
Mirjam
@Anita: de manege heet de Barrage.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
he leuk stukje om te lezen
zo te zien en te lezen hebben jullie je beide vermaakt .
en dat is heel belangrijk
ook de positive feedback daar moet je goed gedaan hebben heerlijk !
zo te zien en te lezen hebben jullie je beide vermaakt .
en dat is heel belangrijk
ook de positive feedback daar moet je goed gedaan hebben heerlijk !
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
Lekker zeg
en altijd leuk zulke complimentjes over je paard!