Terug naar mijn oude stek met Pablo
Re: Terug naar mijn oude stek met Pablo
Sorry hoor, Machteld maar dat geverhuis???? Er zit 5 jaar tussen.
Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.
En er zijn zoveel redenen om ergens weg te gaan, en evenzoveel om weer terug te gaan. T gras is niet altijd groener zullen we maar zeggen
En soms valt het mee, en soms valt het tegen, blijft altijd afwachten hoe een verhuizing uitpakt 

- Machteld&Falco
Neenee, ik bedoelde het echt niet slecht (vandaar ook de smiley). Ik wilde echt niet beweren dat je om de haverklap zit te verhuizen ofzo. Heb me wellicht slecht uitgedrukt.Pablo schreef:Sorry hoor, Machteld maar dat geverhuis???? Er zit 5 jaar tussen.
Ik heb mijn paarden aan huis en als ik ooit zou overwegen om ze ergens te stallen, dan komt er maar één plek in me op waar ik dat dan zou doen. Ik zie op stal waar ik les ook vaak mensen komen en gaan. Er is een harde kern die blijft en nooit weggaat. Anderen hebben er al tig stallen op zitten (en ik vergelijk je met niemand van deze). Ik vind dat verhuizen in het algemeen altijd heel vreemd. Er zullen wel redenen zat zijn, maar sommige mensen verhuizen zo vaak dat ik denk dat ze nergens tevreden zijn. Elke plek heeft zijn voors en tegens denk ik dan. Kan je die afweging niet vooraf maken? Ik doel nu op verhuizen in het algemeen, niet als je weloverwogen na 5 jaar naar je oude stek terugkeert.
Dit geheel terzijde want dit gaat helemaal niet voor jou op. Ik vroeg me gewoon af, aangezien je oude stek als een fijne plek (rijm, hihi) overkomt, waarom je er dan (los van bovenstaand verhaal) 5 jaar geleden bent vertrokken.
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!