niks

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Jankeke

Re: niks

Bericht door Jankeke » di 17 nov 2009, 06:36

Gisteren een echte Vlinnie dag gehad. Eerst lekker tutten, toen rustig !!!! naar de les gestapt waar ik een uur ipv een half uur les heb gehad. Toen weer rustig terug stappen. Al met al een dikke twee uur heerljk op hem gereden. Terug in stal weer tutten, zweetdeken erop en verwennen met lekkere hapjes. Even naar huis en een uur later hem naar de wei gebracht. In de na middag Koos in de buurt van zijn wei uitgelaten en tevens zeker 20 minuten met hem staan knuffelen en kroelen. (arme Koos, die blijft dan trouw buiten de wei wachten). Hij bleef ook zo mooi bij mij terwijl de anderen allang weer naar achteren waren gelopen. Vlin is een echt mensenpaard. Ik heb zo van hem genoten, van die warme, zachte snuit in mijn gezicht en haren. Hier kan ik weer even op teren. Ik ben in de wolken van mijn gele pantoffeltje.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » di 17 nov 2009, 07:56

Heerlijk Janneke, had je vrij dan gisteren?
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Harrie

Bericht door Harrie » di 17 nov 2009, 08:23

Wat fijn dat 1 zo'n dag weer een heleboel goed kan maken.
Ik ben in maart dit jaar verhuist naar een stal met een mooie strakke buitenbak met verlichting, om er zeker van te zijn dat ik ook iedere dag met Lidar wat kan doen. Bij de vorige stal was ik ook beperkt door de tijden en het weer, want daar hadden wij een zandbak en geen verlichting.
Plaats reactie