Beer wil een loopbaan als renpaard!

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Charret

Re: Beer wil een loopbaan als renpaard!

Bericht door Charret » do 22 okt 2009, 20:52

Hahaha, ik zie het al helemaal voor me. En ik weet precies hoe je je voelt. Echt niet happy op dat moment en later kun je er wel een beetje om lachen.

Alies kan gelukkig heel goed van een groep af of achteraan zonder dat ze dat soort fratsen uithaalt. Misschien voorop inderdaad.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » vr 23 okt 2009, 07:00

hopen dat hij nu niet helemaal de smaak te pakken heeft..dikke deugniet
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Wia80
Contacteer:

Bericht door Wia80 » zo 25 okt 2009, 17:35

Genieten zal t bij mij niet worden als je beseft dat Jos zo het bos uit de weg op en over vliegt.... Ik ben niet bang voor hard galopperen maar het moet wel controleerbaar gaan.
Contessa
kristelhans

Bericht door kristelhans » zo 25 okt 2009, 21:38

Nee dat is niet leuk..daarom maak ik ook korte metten met meneer de volgende keer..ben gister weer het bos in geweest en hij kon niet wachten tot zijn turbo knopje weer aan mocht maar hij mocht alleen maar stappen van mij..eerste paar km (uur lang) was het een dikke dribbelkont (IRRITANT!!!) maar daarna gaf hij het op en was braaf..maar hij ontdekt nu wel zijn kracht dus we gaan hard aan de bak nu..meneer is niet meer schraal en heeft bakken met energie dus we gaan iets intensiever en vaker rijden nu..vindt ie volgens mij nog wel leuk ook!
Plaats reactie