Een wel heel kort keuringsdagje...
Re: Een wel heel kort keuringsdagje...
Ik hoop dat Woudina zich snel zonder pijnstilling ook weer beter voelt en met Finnea komt het ook wel goed hoor, kijk maar naar Zanouk die deed het ook niet super als veulen
Jeetje, dat ging even anders dan je in je hoofd had
Wat jammer zeg, gelukkig blijkt het met Woudina mee te vallen.
Hopelijk is ze weer snel de oude!

Wat jammer zeg, gelukkig blijkt het met Woudina mee te vallen.
Hopelijk is ze weer snel de oude!
Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!

Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
He gats meis, klinkt als dat virusje wat Cadiz met de vakantie had. Ook flink aan de diaree, maar idd geen koorts enzo. Goed in de gaten houden meis. Sterkte.
Nou dat verwacht je inderdaad niet. Hopelijk is ze snel weer de oude en een B premie voor Finnea is niks mis mee toch?
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

- crazyfjord
Dan heb je zelf ook knap buikpijn op zo'n moment of niet, wat naar zeg. denk je ook gezellig naar de keuring te gaan.
Hopelijk knapt ze snel op!
Hopelijk knapt ze snel op!
Bowey is mijn absolute topper !
jeetje dan heb je het ook even benauwd zeg, ik hoop dat Woudina snel opknapt
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Wat stond Woudina er zielig bij, zo sneu en met Finnea kom het ook wel goed hoor. Ik moest wel lachen toen jullie de klep open deden : dat staartje van Finnea
. Ze had mooi misbruikt van de achterstang gemaakt. Het was net een ragebol..

Ik zei al om me heen dat woudina wel heel lauw was voor een drukke merrie, maar dat was dus niet zonder reden. Gelukkig begon ze ook zonder pijnstilling alweer wat te knabbelen...ook al is het niet haar normale gedrag. Zolang de eetlust er maar weer is. En hopelijk is ze na de uitwerking van de pijnstilling gewoon weer haar eigen ik.
Geluk is de vrucht van intens werk
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Oh was jíj datzarah schreef:Wat stond Woudina er zielig bij, zo sneu en met Finnea kom het ook wel goed hoor. Ik moest wel lachen toen jullie de klep open deden : dat staartje van Finnea![]()
. Ze had mooi misbruikt van de achterstang gemaakt. Het was net een ragebol..

Woudina heeft zich wonderbaarlijk goed hersteld in een dag tijd

Lijkt dus toch de stress te zijn geweest waardoor ze opeens zo ziek was. Schijnt vaker voor te komen bij stressgevoelige paarden. Zal dus ook niet de laatste keer zijn...

Buikpijn komt wel vaker voor bij paarden
. Beetje kramperig, wat vaak na enkele uren ook weer vanzelf verdwijnt...beetje net als wat wij mensen ook kunnen hebben. Inderdaad stress/verandering als oorzaak.
Hier valt dan geregeld de uitspraak, die Esther heel mooi kan verwoorden: "Die heeft een scheet dwars voor de kont zitten." (of iets in die trant)

Hier valt dan geregeld de uitspraak, die Esther heel mooi kan verwoorden: "Die heeft een scheet dwars voor de kont zitten." (of iets in die trant)
Geluk is de vrucht van intens werk
Gelukkig gaat het weer beter met haar
Gelukkig is Woudina weer wat opgeknapt, op zo'n moment wil je alleen maar naar huis...
En om Finnea maak ik me geen zorgen, die komt er nog wel!
En om Finnea maak ik me geen zorgen, die komt er nog wel!
Hij klopt hoor, van die scheet..Bella schreef:Buikpijn komt wel vaker voor bij paarden. Beetje kramperig, wat vaak na enkele uren ook weer vanzelf verdwijnt...beetje net als wat wij mensen ook kunnen hebben. Inderdaad stress/verandering als oorzaak.
Meestal gaat het ook nog wel als het paard geen koorts heeft.. Tenzij het in shock is, of dood is natuurlijk, hihi..
Gelukkig gaat het wat beter..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Mooi dat ze weer opknapt er liep wel een zielig hoopje ellende in de ring zaterdag, je zag echt dat ze zich niet Happy voelde.
Agilitydogs get over it
cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails
cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails
Oh was jíj dat haha wist ik helemaal niet joh. Tenminste, nu ga ik er voor het gemak van uit dat jij het was waar we even mee hebben gesproken
haha, Het kwartje is gevallen.

haha, Het kwartje is gevallen.

Jemig, dat stel je je inderdaad anders voor. Sterkte voor Woudina!
Ah arme woudina.. Hoe is het inmiddels met d'r? Balen dat het net op de dag van de keuring moest gebeuren... 

Don't believe everything you think