Mevrouw S van Wijlhuizen
Re: Mevrouw S van Wijlhuizen
Persoonlijk niet gekend. Wel veel verhalen over haar gehoord. Ik wens ook de familie veel sterkte toe met dit verlies.
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Gecondoleerd, mijn gedachten gaan uit naar familie en vrienden, sterkte!
Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux
Gecondoleerd..Veel sterkte met het verlies.
Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Hier ook gecondoleerd en heel veel sterkte voor de familie
Naisven is gefokt bij de familie van Wijlhuizen en ook Ylida van buurman Jan. Ik ben in het verleden diverse keren naar een keuring gegaan omdat ze aangaven dat Darougha, de moeder van Nais er zou zijn, maar dan hadden ze steeds een ander paard bij zich.
24 Juni jl. werd er een knipcursus bij de familie Van Wijlhuizen gedaan dus Jan en ik hebben ons opgegeven om dan ook even Darougha en Lydia (moeder van Ylida) te kunnen zien. Kwamen we al een beetje te laat aan, willen we ons "onopgemerkt" tussen de cursisten begeven, komt Mw. van Wijlhuizen eraan gescheurd met haar invalidenwagentje en zegt heel hard "Hé, jullie komen toch helemaal niet voor de knipcursus? Darougha staat daar, ga maar gauw kijken, hoor"... uh.. ja, bedankt
. Lydia ook bewonderd en veel foto's gemaakt, alle paarden gezien en bewonderd komen we op een gegeven moment terug met Mw van Wijlhuizen, wordt er net uitgelegd dat het begin van de manenboog net zo geknipt moet worden als het einde zodat je 'm als het ware "dubbel kunt klappen", waarop Mw. van Wijlhuizen zegt "als ik 'm dubbelklap dan is het tussen een broodje"... Kortom, geweldig mens, een heel gemis voor de Fjordenwereld!
Heel veel sterkte voor iedereen....
24 Juni jl. werd er een knipcursus bij de familie Van Wijlhuizen gedaan dus Jan en ik hebben ons opgegeven om dan ook even Darougha en Lydia (moeder van Ylida) te kunnen zien. Kwamen we al een beetje te laat aan, willen we ons "onopgemerkt" tussen de cursisten begeven, komt Mw. van Wijlhuizen eraan gescheurd met haar invalidenwagentje en zegt heel hard "Hé, jullie komen toch helemaal niet voor de knipcursus? Darougha staat daar, ga maar gauw kijken, hoor"... uh.. ja, bedankt

Heel veel sterkte voor iedereen....
Dat is zeker een bijzonder mens zoals je haar omschrijft Naisven. Dat zal een gemis zijn voor in de fjordenwereld.
Gecondoleerd voor alle nabestaanden.
Gecondoleerd voor alle nabestaanden.
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
Heel veel sterkte voor familie en vrienden.

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Gecondoleerd!