Verslagje van mijn week bij Academy Bartels!!
Re: Verslagje van mijn week bij Academy Bartels!!
Offtopic; Dominique, mijn lessen zijn echt een stuk goedkoper hoor!
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Wow dat ziet er wel heel gaaf uit zeg! Stoer dat je daar bent geweest!
Wel even een vraagje, niet vervelend bedoeld uiteraard
: is het niet nuttiger om zo'n weekje te doen als je paard al wat verder in de africhting is? Als ik lees waar je aan gewerkt hebt dan lijken dat me punten die je bij 'normale' instructrie ook vrij snel onder de knie hebt. Is zo'n instructieweek niet meer bedoeld voor de verfijning ipv de basis?
Wel even een vraagje, niet vervelend bedoeld uiteraard

- nadinefjorden
ik dacht wow..
tot ik de prijzen las SLIK
Maar wie weet ooit
tot ik de prijzen las SLIK
Maar wie weet ooit
- nancy imka
Gaaf hoor om daar een weekje naar toe te gaan. En joh een week vakantie kost ook een hoop geld! Nu ben je er toch ook uit geweest, en je hebt er een hoop van opgestoken!
Bij de KNHS in Ermelo kun je ook op instructieweek. Ik heb samen met Ilonka en Martina de M/Z dressuurweek gedaan met bekende & goede instructie ( Johan Hamminga, Ton de Kok, Bart Bax) voor de helft van je prijs en dan werd zowel paard als mens goed te eten en te drinken gegeven voor die prijs... Bartels instructie lijkt mij ook pas echt zinvol voor suptoppers, maar goed, wie ben ik 

basis blijft altijd belangrijk, ook als je hoger rijdt.
Snap best dat je het super gaaf vond. Gelijk heb je.
Inderdaad KNHS kamp ook leuk, en iets voordelinger. (moet zeggen was ook niet goedkoop, maar wel 2 uur les per dag)
Snap best dat je het super gaaf vond. Gelijk heb je.
Inderdaad KNHS kamp ook leuk, en iets voordelinger. (moet zeggen was ook niet goedkoop, maar wel 2 uur les per dag)
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Ik vond het veel geld, maar had hier ook voor gespaard
.
Ik wilde gewoon eens kijken of ik hier andere tips zou krijgen omdat hun er misschien anders tegen aan kijken. Ook al ben ik voor de basis gegaan, we zijn er wel stukken in vooruit gegaan. Een stalgenootje van mij zag echt veel verschil voor en na de week. Ik zelf merk ook veel verschil. En ach ik vond het leuk dus jah
.

Ik wilde gewoon eens kijken of ik hier andere tips zou krijgen omdat hun er misschien anders tegen aan kijken. Ook al ben ik voor de basis gegaan, we zijn er wel stukken in vooruit gegaan. Een stalgenootje van mij zag echt veel verschil voor en na de week. Ik zelf merk ook veel verschil. En ach ik vond het leuk dus jah

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

Zie je, alles komt vanuit de basis!!!
(Ben sinds eergisteren ook weer aan die bodum begonnen, alleen maar basis....., kreun.)
(Ben sinds eergisteren ook weer aan die bodum begonnen, alleen maar basis....., kreun.)
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011