Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
-
siets
-
Contacteer:
Bericht
door siets » do 23 jul 2009, 20:05
Jaaa ze kan inderdaad nog flink hard rennen! Al is het overkruisd, want de balans heeft ze niet meer helemaal helaas. Het is ook altijd zo mooi om te zien als ze uit de wei komen. Ze staat in een kudde, en als het hek open gaat moeten ze eerst nog een stuk over het erf heen voor ze in de stal zijn. Alles is dan afgezet, echt een heel schouwspel. Trix moet dan vaak van helemaal achteruit de wei komen, en als je haar dan roept komt ze als een bezetene aangedenderd. De grond voel je nog net niet trillen

.
Ze is nu helemaal weer in een soort van 'hyper-bui', en dat straalt er ook heel duidelijk vanaf. Haar ogen glimmen weer, en staan opgewekt in haar hoofd. Ik
zal morgen eens wat foto's maken als ik eraan denk. Dan ga ik jullie spammen

.
Dag lieve, lieve Trix...

-
Esther
Bericht
door Esther » do 23 jul 2009, 20:11
Klinkt bekend.. Als in de winter de paarden een keer op stal gaan is Jeskim er ook als de kippen bij..
Tea gaat aan het touw en Jeskim loopt gewoon los de stal in.. Nou ja, lopen, die sjeest voor me uit naar stal, probeer dan Tea maar eens te houden, hihi..
Heerlijk toch die fitte oudjes!! Je mag supertrots zijn dat jouw ouwetje het nog zo goed doet!! Geef jezelf een schouderklopje van me!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'