Hosta verkocht en Elvis komt naar ons...
Re: Hosta verkocht en Elvis komt naar ons...
Wat hebben jullie dit supergoed opgelost allemaal. Hosta een goede nieuwe plek en Elvis nu ook (is toch al zo'n mooi kereltje). Arme Hosta, nu moet hij luisteren naar een mens i.p.v dat de mens naar hem luistert. Oei dat zal zijn kontje wel voren (=uitdrukking bij ons). Maar daar zal hij wel overheen komen.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Hey dat is super zeg!
Wat fijn voor allemaal
Wat fijn voor allemaal
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Gefeliciteerd met Elvis!! Het is echt een schatje hoor.
En leuk dat hij in Nieuwe Wetering komt, dat is erg dicht bij ons. Eachann komt de 18 bij ons in Zwaanshoek.
Als hij heel hard hinnikt, kan zijn half-broer hem misschien wel horen, haha

Als hij heel hard hinnikt, kan zijn half-broer hem misschien wel horen, haha

Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux
- Anne&Wendie
- Contacteer:
Wat een super oplossing voor beide!
Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
- Machteld&Falco
Wat goed dat Hosta zo'n supperplekkie gaat krijgen en dat Imka Elvis dan in de plaats gaat krijgen. Zo te horen een goede oplossing.
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
Hahaha Nelly, echt weer zo'n naam voor Geert idd 
En ja geen 1 paard gaat met hem op de loop hoor. Soms is ie in mijn ogen iets te hard, maar als ik kijk hoe alle paarden het bij hem doen echt super 'afgericht'. Heb me over sommige belgen wel verbaast dat meneer ze voor de kar kreeg. Laatst met Betsie, ik ben een rondje mee geweest met de kar. Vertrouwen had ik niet in dat dier, ging eerder om elk wis wasje op de kletter. Heb ook na de rit, toen ik veilig op de grond stond, gezegd dat ze idd erg braaf was. Petje af hoor want hij krijgt erg veel voor elkaar.
Maar Hosta/Nelly gaat het super krijgen hier hoor. En hoorde al dat hij het zadel er ook bij gekocht had, dus zal ik er zo nu en dan ook even opklimmen. En ik beloof (als ik wat meer tijd heb) om wat vaker foto's te plaatsten van de tien tonners.
Echt super idd hoe het verhaal afgelopen is en jij/jullie heel erg veel plezier met Elvis.
Mochten jullie deze kant op komen dan hoor ik dat graag

En ja geen 1 paard gaat met hem op de loop hoor. Soms is ie in mijn ogen iets te hard, maar als ik kijk hoe alle paarden het bij hem doen echt super 'afgericht'. Heb me over sommige belgen wel verbaast dat meneer ze voor de kar kreeg. Laatst met Betsie, ik ben een rondje mee geweest met de kar. Vertrouwen had ik niet in dat dier, ging eerder om elk wis wasje op de kletter. Heb ook na de rit, toen ik veilig op de grond stond, gezegd dat ze idd erg braaf was. Petje af hoor want hij krijgt erg veel voor elkaar.
Maar Hosta/Nelly gaat het super krijgen hier hoor. En hoorde al dat hij het zadel er ook bij gekocht had, dus zal ik er zo nu en dan ook even opklimmen. En ik beloof (als ik wat meer tijd heb) om wat vaker foto's te plaatsten van de tien tonners.
Echt super idd hoe het verhaal afgelopen is en jij/jullie heel erg veel plezier met Elvis.

Unique
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
Unica, Waterman X Cambridge Cole
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
- nancy imka
Ja leuk ik wil zijn paarden ook wel eens zien. We hebben wel wat op de foto gezien maar goed dat was maar een klein schermpje. En als Hosta er is willen we natuurlijk helemaal up to date blijven. We zijn zo benieuwd of hij het voor elkaar krijgt dat ze voor de wagen komt. Hij is er helemaal van overtuigt! Het zou ook echt goed zijn voor Hosta, ze word zeven maar heeft nog nooit gewerkt!vosse schreef:Hahaha Nelly, echt weer zo'n naam voor Geert idd
Ik denk dat dat wel heel goed is dat hij Hosta gaat aanpakken, hier is ze echt heel erg verwent. Ze stond aan mij te plukken en toen zei hij ook meteen dat mag ze bij mij niet hihi... En ze word ook niet meer zo verwent met voer brood wortels enz haha wat zal ze onze tijd missen! Imka vond hij ook veeel te vet (ze is ook wel erg zwaar hoor) vond het alleen wel grappig hoe hij dat zei!
Als we jullie kant op komen dan laat ik het zeker weten, of Desire uiteraard! Die leest hier wel mee maar kan niet reageren. Als het goed is word ze wel lid hier ze zou vandaag in ieder geval gaan kijken hoe het moest

Maar Marije, laadt je batterijen van je camera alvast maar op want we willen dood gegooit worden met foto's van Hosta!
Wij hebben gister nog wat foto's gemaakt. We wilde de paarden eigenlijk pad in het land eind april... maar goed dan ga je denken als een mens en strijk je over je hart van okey laat ze samen nog maar even lekker rennen dus heb een mooie gallop foto van haar hi hi
ps je bent er zondag toch wel bij???
Dat is zeker een vereiste, niet dan dames (en een enkele heer)?nancy imka schreef:Ik heb gister ook al gezegt dat Desire lid moest worden van FW!!! Dat zal ze vast en zeker ook nog wel gaan doen hoor hihi!
Dan kom je natuurlijk ook even bij mij kijken, je bent dan zo dicht in de buurt.nancy imka schreef:Als we jullie kant op komen dan laat ik het zeker weten, of Desire uiteraard! Die leest hier wel mee maar kan niet reageren. Als het goed is word ze wel lid hier ze zou vandaag in ieder geval gaan kijken hoe het moest![]()
Komt Hosta/Nelly in Ruinen te staan?
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- nancy imka
Ja Nel komt naar Ruinen toe!Anita45 schreef:Dat is zeker een vereiste, niet dan dames (en een enkele heer)?nancy imka schreef:Ik heb gister ook al gezegt dat Desire lid moest worden van FW!!! Dat zal ze vast en zeker ook nog wel gaan doen hoor hihi!
Dan kom je natuurlijk ook even bij mij kijken, je bent dan zo dicht in de buurt.nancy imka schreef:Als we jullie kant op komen dan laat ik het zeker weten, of Desire uiteraard! Die leest hier wel mee maar kan niet reageren. Als het goed is word ze wel lid hier ze zou vandaag in ieder geval gaan kijken hoe het moest![]()
Komt Hosta/Nelly in Ruinen te staan?

Haha een echte droge Drent is het idd. Maar hij is heel redelijk voor en met zijn dieren hoor. En ik ben er ook van overtuigd dat hij dr voor de wagen krijgt. Betsie is hem ook gelukt zoals ik al zei en daar heeft ie als zo vaak achteraan geskiët.
Zondag ben ik er helaas niet, dan heb een show met de hond, helaas. Was er graag bij geweest.
Ik zal veel foto's voor jullie maken!!!!!!!
Zondag ben ik er helaas niet, dan heb een show met de hond, helaas. Was er graag bij geweest.
Unique
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
- nancy imka
Jammer want zn vrouw zei dat je er zeker bij was, dacht leuk om eens te kijken met wie ik nou mail...vosse schreef:Haha een echte droge Drent is het idd. Maar hij is heel redelijk voor en met zijn dieren hoor. En ik ben er ook van overtuigd dat hij dr voor de wagen krijgt. Betsie is hem ook gelukt zoals ik al zei en daar heeft ie als zo vaak achteraan geskiët.
Ik ben er ook van overtuigt dat hij erg goed is voor zn dieren, hij was streng maar rechtvaardig voor Hosta toen ze met Dees aan de haal ging!
Super oplossing toch? Ik wens iedereen veel plezier met zijn/haar nieuwe aanwinst en Esther....sterkte, lijtk me toch moeilijk je ventje te moeten missen
. Is hij eigenlijk al gecastreerd? nee toch?
En wat is Elvis zijn papa knap he Nancy

En wat is Elvis zijn papa knap he Nancy

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Vind het ook wel jammer. Als ik niks had was ik er ook zeker bij geweest. Ze dacht idd dat ik niet hoefde te werken, maar ze wist niet van de show dus vandaarnancy imka schreef:Jammer want zn vrouw zei dat je er zeker bij was, dacht leuk om eens te kijken met wie ik nou mail...vosse schreef:Haha een echte droge Drent is het idd. Maar hij is heel redelijk voor en met zijn dieren hoor. En ik ben er ook van overtuigd dat hij dr voor de wagen krijgt. Betsie is hem ook gelukt zoals ik al zei en daar heeft ie als zo vaak achteraan geskiët.
Ik ben er ook van overtuigt dat hij erg goed is voor zn dieren, hij was streng maar rechtvaardig voor Hosta toen ze met Dees aan de haal ging!

Maar ik gooi jullie plat met foto's hoor

Unique
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
Wordt even slikken zondag, voor mij, maar nog erger voor Eachann vrees ik.. Die mag dan weer even bij zijn mama lopen..
Maar het is altijd makkelijker als ze naar een fijn huisje gaan en als je ze nog tegen komt hier!!
Ik kom vast een keer langs, moet nog wel een keer naar Leiderdorp om toetsen te maken.. Tea zit deze keer net aan het eind van haar dracht, dus misschien deze keer nog niet..
Maar dan wil ik ook gelijk een keertje naar Djinty, die woont in Gouda en daar ben ik ook reuze benieuwd naar.. Mijn veulens gaan wel allemaal dezelfde kant uit, hihi..
Maar het is altijd makkelijker als ze naar een fijn huisje gaan en als je ze nog tegen komt hier!!
Ik kom vast een keer langs, moet nog wel een keer naar Leiderdorp om toetsen te maken.. Tea zit deze keer net aan het eind van haar dracht, dus misschien deze keer nog niet..
Maar dan wil ik ook gelijk een keertje naar Djinty, die woont in Gouda en daar ben ik ook reuze benieuwd naar.. Mijn veulens gaan wel allemaal dezelfde kant uit, hihi..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Je veulens vallen in het westen erg in de smaak Esther. Misschien kunnen ze onderling een keertje iets organiseren zodat je ze samen kunt zien.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- nancy imka
Ik moest er net aan denken dat ze in de smaak vallen dan hier!
@ Ivonne Elvis is nog niet gecastreerd. Dat gaat wel gebeuren hier gezien Imka toch echt een merrie is en op haar 21 niet met een baby wil zitten denk ik...
Maar zo lang hij zich gedraagt hoeft dit nog niet met spoed te gebeuren! Maar er zullen ook geen maanden overheen gaan hoor.
@ Ivonne Elvis is nog niet gecastreerd. Dat gaat wel gebeuren hier gezien Imka toch echt een merrie is en op haar 21 niet met een baby wil zitten denk ik...
Maar zo lang hij zich gedraagt hoeft dit nog niet met spoed te gebeuren! Maar er zullen ook geen maanden overheen gaan hoor.
Wat een fijne oplossing Nancy! Kunnen we Elvis nog blijven volgen en Hosta krijgt ook een goed thuis.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl