Afscheid genomen van...........
Re: Afscheid genomen van...........
Had ook wel even slikmoment bij mijn vorige leren laarzen, tot ik de laarzen aantrok die ik van Ingele overgekocht heb....zálig...ook al moeten die nog verder vormen...ze zaten nog beter dan mijn vorige (die nu omgedoopt zijn tot Janna dr laarzen)
Geluk is de vrucht van intens werk
Heel veel sterkte Claudia
, zulke dingen kunnen echt een drama zijn.. Maar als je naar beneden kijkt naar je mooie nieuwe laarsjes vind je ze vast mooier als je oude!?
Nu ben ik natuurlijk benieuwd naar de mooie laarzen van Kelly?? Die niet zo vreselijk duur zijn...
Mijn Petrie laarzen zijn ook bijna af en ik hik nog een beetje tegen die 200 euro aan na nieuwe beenbeschermers en kingsland jas..
Het is inmiddels al zover dat ik voor mijn paard alles heb wat ik wil en mooi vind, maar mijn kledingkast raakt steeds leger omdat ik dat zonde van mijn geld vind haha...
Dus tips voor mooie goedkopere laarzen zijn welkom

Nu ben ik natuurlijk benieuwd naar de mooie laarzen van Kelly?? Die niet zo vreselijk duur zijn...
Mijn Petrie laarzen zijn ook bijna af en ik hik nog een beetje tegen die 200 euro aan na nieuwe beenbeschermers en kingsland jas..

Dus tips voor mooie goedkopere laarzen zijn welkom

Laatst gewijzigd door adanco op vr 27 mar 2009, 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Adanco, Jars x Eros
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008
L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008
L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
- rocky&moby
mijn petrie's zijn nooit wat geworden, die bleven stug en absoluut niet lekker zitten.
ik heb hele iele beentjes en de petrie's ziteen gewoon wat stug en ongemakkelijk voor mij.
( een hakje erin helpte iets maar ze staan nu stof te happen )
ik heb nu kalfslederen laarzen van Huet en die zitten zoo fijn. ik heb ze met een rits genomen en dat zit
al direct 3 keer fijner. daarnaast heb ik voor buiten en in het bos ariat laarzen en die zijn ook super.
heel veel succes met inlopen! wat viv al zegt is wel een goede tip!
ik heb hele iele beentjes en de petrie's ziteen gewoon wat stug en ongemakkelijk voor mij.
( een hakje erin helpte iets maar ze staan nu stof te happen )
ik heb nu kalfslederen laarzen van Huet en die zitten zoo fijn. ik heb ze met een rits genomen en dat zit
al direct 3 keer fijner. daarnaast heb ik voor buiten en in het bos ariat laarzen en die zijn ook super.
heel veel succes met inlopen! wat viv al zegt is wel een goede tip!
Vervelend altijd he nieuwe laarzen/schoenen. sterkte hoor! 

Als het goed is heeft Kelly nu andere voor mij meegebracht.
En ik ga het ook proberen met een hakje erin.
Ik heb al jaren Petrie laarzen maar ik kan me er nu niet toe zetten om ze in te rijden.
Maar voor de wedstrijden vind ik ze gewoon heel mooi.
Gaat "ooit " goed komen.
En ik ga het ook proberen met een hakje erin.
Ik heb al jaren Petrie laarzen maar ik kan me er nu niet toe zetten om ze in te rijden.
Maar voor de wedstrijden vind ik ze gewoon heel mooi.
Gaat "ooit " goed komen.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Erg is dat he nieuwe leren laarsen inlopen.. Bij mij duurde het niet zo lang gelukkig. Mijn instructie zei dat traplopen erg goed was dan loop je ze snel in omdat je dan steeds je been optilt.. deed wel erg zeer.. maar nu zijn ze heel vertrouwd haha. Sterkte ermee 

Vlekkie Z1 +1
Lando M2
Lando M2