Ook Azalia naar Horse event! (FOTO TOEGEVOEGD)
-
Als ik niet hoef te rijden op die tijd maak ik wel foto's Fab.Fabienne-Fotografie schreef:oooh dat is ook gaaf!
ja ik ben erg benieuwd!
ik zal een uitgebreid verslag maken, en mijn camera afstaan.
Komt helemaal goed.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
-
Gefeliciteerd! Leuk, hopen dat je er wat aan hebt.
Hier had ik ook heel graag aan mee gedaan. Ik word er best wel depressief van dat ik steeds korter kan rijden ivm mijn knieën. Na een kwartier heb ik het eigenlijk wel gehad. Ik ga weer proberen wat meer zonder zadel te rijden. Was wel benieuwd geweest wat voor oplossing zij voor me hadden gehad.
Succes en veel plezier!
Hier had ik ook heel graag aan mee gedaan. Ik word er best wel depressief van dat ik steeds korter kan rijden ivm mijn knieën. Na een kwartier heb ik het eigenlijk wel gehad. Ik ga weer proberen wat meer zonder zadel te rijden. Was wel benieuwd geweest wat voor oplossing zij voor me hadden gehad.
Succes en veel plezier!
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
-
als je echt veel last hebt;Lovemischa schreef:Gefeliciteerd! Leuk, hopen dat je er wat aan hebt.
Succes en veel plezier!
http://www.hippischesportoefentherapie.nl/
daar kwam mijn cesar therapeute mee.
die geven ook clinics en gewoon les!
sterkte!
Azalie :: Isabeau
-
ik had me er al bij neergelegd. Had toen Jackie van 33, daar reed ik zonder problemen met mijn knieën zonder zadel op, Diëgo kon ik me na het ongeluk toch eigenlijk al niet meer mee redden, dus had me er al bij neergelgd dat paardrijden er niet meer inzat toen Jackie overleed.Fabienne-Fotografie schreef:Lovemischa schreef:Bedankt voor de tip!
ik weet hoe frustrerend het is!!
Maar nu ik weer een fjord heb die ik 99% vertrouw wil ik eigenlijk wel weer wat meer rijden, maar mijn lichaam laat me in de steek.
Baranna 13-5-2006
-
dat is helemaal frustrerend!
als je het echt graag wilt zou ik dan toch hulp gaan zoeken. ik denk dat die mensen van de link je kunnen helpen of anders die anne muller. ( op haar site staan de tarieven en die vallen best mee)
tegen mij hebben ze al 100x gezegt... gaat niet meer over, veel plezier ermee.
ja hallo daarvoor zijn er geen doktoren uitgevonden!
'GEEF NIET OP!
en als het echt niet meer gaat, kun je altijd nog een schade vergoeding eisen dat je niet meer je dieren de beweging kan geven die ze nodig hebben!
( ja ik ben ik oorlogs stemming ik heb volgende week een gesprek met de tegenpartij....)
nogmaals sterkte!
als je het echt graag wilt zou ik dan toch hulp gaan zoeken. ik denk dat die mensen van de link je kunnen helpen of anders die anne muller. ( op haar site staan de tarieven en die vallen best mee)
tegen mij hebben ze al 100x gezegt... gaat niet meer over, veel plezier ermee.
ja hallo daarvoor zijn er geen doktoren uitgevonden!
'GEEF NIET OP!
en als het echt niet meer gaat, kun je altijd nog een schade vergoeding eisen dat je niet meer je dieren de beweging kan geven die ze nodig hebben!
( ja ik ben ik oorlogs stemming ik heb volgende week een gesprek met de tegenpartij....)
nogmaals sterkte!
wel even off topic nu...........
Ik heb wel een fikse schadevergoeding gehad hoor. Van het smartegeld hebben wij nu die prachtige stal staan.
Bij mij ligt het vooral aan de gedwongen houding van je knie met beugels. Ik heb de beugels al een gaatje langer, dat gaat beter, maar dan kan ik weer haast niet draven, want dan heb ik ze te lang. Steeds de beugels veranderen als je wilt draven doe je ook niet. Ik ga nu het rijden zonder zadel weer wat oppakken, maar dan stap ik ook eigenlijk alleen maar hoor. Maar toch is het ontspanning en de warmte van Marga's lijf is goed voor de knie, dat merk ik.
Jij ook sterkte en succes! Even schrijven hoe het gaat met de clinic, ben erg benieuwd!
Ik heb wel een fikse schadevergoeding gehad hoor. Van het smartegeld hebben wij nu die prachtige stal staan.
Bij mij ligt het vooral aan de gedwongen houding van je knie met beugels. Ik heb de beugels al een gaatje langer, dat gaat beter, maar dan kan ik weer haast niet draven, want dan heb ik ze te lang. Steeds de beugels veranderen als je wilt draven doe je ook niet. Ik ga nu het rijden zonder zadel weer wat oppakken, maar dan stap ik ook eigenlijk alleen maar hoor. Maar toch is het ontspanning en de warmte van Marga's lijf is goed voor de knie, dat merk ik.
Jij ook sterkte en succes! Even schrijven hoe het gaat met de clinic, ben erg benieuwd!
Baranna 13-5-2006
-
dankje 
zalie vond het nodig om zich gister in hel land te verstappen....
niet ernstig, maar ze trekt een heel klein beetje in draf!
maar toen ze met haar stalgenootje in de bak mocht spelen kon ze wel hard rennen!
maar even een paar daagjes rustig aan doen, hopen dat het zondag over is!

zalie vond het nodig om zich gister in hel land te verstappen....
niet ernstig, maar ze trekt een heel klein beetje in draf!
maar toen ze met haar stalgenootje in de bak mocht spelen kon ze wel hard rennen!
maar even een paar daagjes rustig aan doen, hopen dat het zondag over is!
Zaterdag en zondag.Sarissa schreef:Claudia: Ga jij zondag ook mee doen aan horse-event?
Zo ja waar en hoe laat?
We doen mee in een show van Fjovrili en Joske en ik doen mee aan het rassendefile in de bitpiste.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
-
is ook echt heel mooi gepland voor zondag, eerst half 3 rassen defile, dan half 4 ik, en 4 uur fjovrili.claudia schreef:Zaterdag en zondag.Sarissa schreef:Claudia: Ga jij zondag ook mee doen aan horse-event?
Zo ja waar en hoe laat?
We doen mee in een show van Fjovrili en Joske en ik doen mee aan het rassendefile in de bitpiste.
clau we zien elkaar in de losijbak hahah.