Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
-
Marijke_
Bericht
door Marijke_ » ma 12 mei 2008, 13:48
Ik zou me er ook niet te druk om maken. Je hebt er altijd van die mensen tussen zitten. Ook bij ons is het heel normaal om elkaar te groeten als je elkaar passeert in het bos en de een doet het wel en de ander doet het niet. Ik word altijd chagerijniger als ze me in volle galop passeren dan heb ik liever dat ze stapvoets geen hallo zeggen

.
In Putten in het bos heb ik samen met Jessica op Zorro wel eens van mensen (die overigens uitermate vriendelijk waren) te horen gekregen dat we de volgende keer maar Pjotr en nog een naampje mee moesten nemen naar het bos want die waren veel leuker. Dat "beledigde" me eigenlijk meer want dat zijn fjorden van een stalhouderij die met krakkemikkige zadels en hoofdstellen gereden worden met naamkaartjes eraan en allemaal een dikke stang in hun mond....en dat hadden die van ons toch duidelijk niet

.
Morgan!!

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
-
leoensuzanne
Bericht
door leoensuzanne » ma 12 mei 2008, 14:52
Ik zeg ook altijd netjes gedag tegen mede bosgebruikers. De meiden van de manege moesten wel altijd lachen, als ik dat bijv tegen wandelaars deed. Ik reed dan voorop en riep dan naar achteren dat ze aan de kant moesten gaan omdat er wandelaars aan kwamen. Als ik ze passeerden, zei ik altijd "Hallo'. Tot hilariteit van de pubers achter me. Maar die deden ook altijd lachend mee. en de wandelaars zeiden lachend iets terug.
1 van die meiden vroeg me eens waarom ik dat deed. Ik zei dat ik dat uit beleefdheid deed, en dat die mensen de ruiters van onze manege zich dan herinnerden als vriendelijke ruiters. We hebben een tijd met sjabrakken gereden waar de manege naam op stond.
Later toen een aantal van die meiden een eigen paard hadden, zeiden ze ook altijd goedendag.
Ik vind het er ook wel bijhoren hoor.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
-
Viv
Bericht
door Viv » di 13 mei 2008, 04:09
Achjoh ik had vant weekend ook zoiets. Moest jureren en zit op het terras met iemand te praten tijdens de pauze over hun nieuwe paard en de onze zonder ene merk genoemd te hebben. Hartstikke leuk gesprek. Laat ze me een foto zien van hun "knotje" dus ik enthousiast reageren, zag er leuk uit qua hoofd dus why not. Zegt ze, en heb je van de jouwe ook een foto? Dus ik pak telefoon en laat Ceesje zien. En idd... oh een fjord... en hup weg was ze, gesprek blijkbaar afgelopen.
Naja ik maak me er niet meer druk om, die mensen heb je nu eenmaal. Tis alleen wel typerend vaak.
Ik had in jouw geval op het moment dat ik merkte dat ze niks zouden zeggen juist naar hun knoerthard "Hallo" geroepen of ik ze al jaren kende

Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies

Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014

-
Thessa Keizer
Bericht
door Thessa Keizer » di 13 mei 2008, 05:06
Hmm, Ik heb dit eigenlijk nog niet echt meegemaakt ofzo. Ik sta nu op een manege met eigenlijk alleen maar zogenaamde'"knotjespaarden" maar daar vind iedereen die "gele" van mij toch wel erg leuk en vooral als ze zien hoe hij kan lopen, nee ik heb eigenlijk geen slechte ervaringen ermee en zou ze ook niet over een kam scheren dus. Maar goed als er inderdaad zo raar gereageerd zou worden, zou ik ook heel hard, hallo roepen
Groetjes Thessa en Aike

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!