Reading Vinga
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Jeetje...,
Maar alle uitkomsten die ze meldt had ze ook hier (of ergens anders?) kunnen vinden op internet...
Heeft ze ook persoonlijkere dingen gebracht die niet op FW oid te vinden waren? Sorrie, ben soms sceptisch gezien er ook veel rotte appels tussen zitten.
Toch veel sterkte met de situatie waar je met Vinga in zit, dat jouw geen paard toewensen
Maar alle uitkomsten die ze meldt had ze ook hier (of ergens anders?) kunnen vinden op internet...
Heeft ze ook persoonlijkere dingen gebracht die niet op FW oid te vinden waren? Sorrie, ben soms sceptisch gezien er ook veel rotte appels tussen zitten.
Toch veel sterkte met de situatie waar je met Vinga in zit, dat jouw geen paard toewensen

- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Janine, ik heb haar via de mail verteld over een 8 jarige merrie, verder helemaal niks, geen naam, niks.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
- Cindy+Uniek
jeetje
tranen in mijn ogen.....
denk als je dit eerder had geweten, je niet gefokt had met haar of wel? zou me zwaar lijken als dakoot ook al jong dit kan krijgen....
heeft vinga volle broers/zussen?
en hoe sta je er nu tegenover? hoe lang blijft ze die medicijnen krijgen?

denk als je dit eerder had geweten, je niet gefokt had met haar of wel? zou me zwaar lijken als dakoot ook al jong dit kan krijgen....
heeft vinga volle broers/zussen?
en hoe sta je er nu tegenover? hoe lang blijft ze die medicijnen krijgen?
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Jeetje Andrea. Grotendeels wat er al gedacht werd, maar ook een aantal nieuwe punten. Je weet in ieder geval dat Ving nu nog niet op wil geven. Ga er nog even voor met zijn tweetjes, Vinga zal je wel vertellen wanneer het tijd is.
Ik wil je veel wijsheid, sterkte en moed wensen.
Hier wordt regelmatig aan jullie gedacht.
Ik wil je veel wijsheid, sterkte en moed wensen.
Hier wordt regelmatig aan jullie gedacht.
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
@ Siets: ja ik zit er helemaal doorheen, lichamelijk en geestelijk, ben elke dag bezig met de gedachte hoe het zonder Vinga gaat zijn straks, ik praat er veel met mensen over en dat doet me wel goed, ik heb veel steun van familie en vrienden.
@ Eef: ik zou het erg fijn vinden als je de tijd hebt om naar ons te komen. Hoewel ik eigenlijk naar eerst naar jou zou komen, wat ik ook zeker ga doen als alles achter de rug is.
@ Cindy: Vinga heeft zeker volle broers en zussen, ik zou Vinga dr fokker dhr Verstappen uit Gemonde eens kunnen bellen voor informatie.
@ Iedereen bedankt voor de lieve woorden en medeleven, ook dat sleept me door deze vreselijke periode heen.
Ik heb vanmorgen mijn dierenarts gebeld en ze kan van de medicijnen inderdaad maagpijn krijgen/hebben. Dinsdag moet ik weer contact met haar opnemen over hoe we verder gaan, hoe, wat en.... wanneer.....
Het voedingssupplement geef ik niet meer, daar moest ik mee stoppen omdat het elke dag een gevecht is om dat bij Vinga naar binnen te krijgen. Mijn hart schreeuwt maar zoals hier al vaker gezegd is: Liefde is loslaten....
@ Eef: ik zou het erg fijn vinden als je de tijd hebt om naar ons te komen. Hoewel ik eigenlijk naar eerst naar jou zou komen, wat ik ook zeker ga doen als alles achter de rug is.
@ Cindy: Vinga heeft zeker volle broers en zussen, ik zou Vinga dr fokker dhr Verstappen uit Gemonde eens kunnen bellen voor informatie.
@ Iedereen bedankt voor de lieve woorden en medeleven, ook dat sleept me door deze vreselijke periode heen.
Ik heb vanmorgen mijn dierenarts gebeld en ze kan van de medicijnen inderdaad maagpijn krijgen/hebben. Dinsdag moet ik weer contact met haar opnemen over hoe we verder gaan, hoe, wat en.... wanneer.....
Het voedingssupplement geef ik niet meer, daar moest ik mee stoppen omdat het elke dag een gevecht is om dat bij Vinga naar binnen te krijgen. Mijn hart schreeuwt maar zoals hier al vaker gezegd is: Liefde is loslaten....
† I'ts better to have loved and lost them...
Jeetje zeg wat zal jij het zwaar hebben
Zo te lezen inderdaad alleen een bevestiging voor jou hoe het met Vinga gaat momenteel.
Als ik het zo lees is het beste voor Vinga om haar niet te lang meer te laten lijden
Is alleen altijd zo moeilijk hè als het koppie nog helemaal goed is en nog zo jong
Nogmaals heel veel sterkte en geef Vinga maar een heeeeeeeeeeeeeeeeele grote KNUFFEL van mij en Skreia

Zo te lezen inderdaad alleen een bevestiging voor jou hoe het met Vinga gaat momenteel.
Als ik het zo lees is het beste voor Vinga om haar niet te lang meer te laten lijden

Is alleen altijd zo moeilijk hè als het koppie nog helemaal goed is en nog zo jong

Nogmaals heel veel sterkte en geef Vinga maar een heeeeeeeeeeeeeeeeele grote KNUFFEL van mij en Skreia

Andrea, ik post hier niet meer zoveel, maar ik heb alles met jou en Vinga gevolgd en mijn hart huilt voor jullie...
Ik heb meegehoopt, gebeden, meegeleefd...
Ik wil je heel erg veel sterkte wensen de komende tijd..
Weet nog zo goed hoe we een aantal jaar geleden samen zo trots waren op onze V'tjes.. toen we elkaar op de keuring in Zeeland tegenkwamen.
Liefde is inderdaad loslaten, ik weet er alles van.
Maar bij jou is het nog zoveel groter en pijnlijker en oneerlijker... ik heb er gewoon geen woorden voor..
Hele dikke knuffel voor jou en voor Vinga.
Ze is er nog, geniet van alle kleine dingen (zoals je al doet natuurlijk). Vinga zal altijd in je hart zijn, in je hoofd, je herinneringen.. in alles.
:*
Ik heb meegehoopt, gebeden, meegeleefd...
Ik wil je heel erg veel sterkte wensen de komende tijd..
Weet nog zo goed hoe we een aantal jaar geleden samen zo trots waren op onze V'tjes.. toen we elkaar op de keuring in Zeeland tegenkwamen.
Liefde is inderdaad loslaten, ik weet er alles van.
Maar bij jou is het nog zoveel groter en pijnlijker en oneerlijker... ik heb er gewoon geen woorden voor..
Hele dikke knuffel voor jou en voor Vinga.
Ze is er nog, geniet van alle kleine dingen (zoals je al doet natuurlijk). Vinga zal altijd in je hart zijn, in je hoofd, je herinneringen.. in alles.

- Thessa Keizer
ja meis, wat in deze reading staat wist je in je hart al. Je kent -als ik het zo lees- Vinga het beste en je voelt haar beter aan dan welke reader dan ook. Dit kunnen jouw woorden zijn en je gevoel van nu vasthouden, hoop, geloof en liefde en in de toekomst loslaten... ik ken het het hele straatje al te goed en wens je veel sterkte maar geniet nu op dit moment van Vinga.
'elke dag
is een nieuwe dag.
elke dag
is een leven'
'elke dag
is een nieuwe dag.
elke dag
is een leven'
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje

Zit hier gewoon weer te janken, vind het zo erg voor jullie!
Wat kan ik nog zeggen...
Heel veel sterkte meid!
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
-
Het bevestigt iets wat je eigenlijk al een weet maar je blijft hoop hebben.
ik wens je nogmaals sterkte toe met de beslissingen die je misschien gaat nemen.
ik wens je nogmaals sterkte toe met de beslissingen die je misschien gaat nemen.

Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
jemig ben je mooi klaar mee zo meis ,
bagger zooi !
ik zou indd als ik jou was dakoot hier goed mee inde gaten houden wie weet kan het op een of andere manier tegengegaan worden ?
en toch de fokker even bellen en inlichten over het geen wat er speelt endat het dus erfelijk is wie weet lopen er meerdere mensen te tobben met het probleem en weten niet wat het is , en jij weet het nu we l .
Ik kan niet meer dan je sterkte wensen en de wijsheid schenken om de juiste beslissing te maken ten aanzien van vinga .
bagger zooi !
ik zou indd als ik jou was dakoot hier goed mee inde gaten houden wie weet kan het op een of andere manier tegengegaan worden ?
en toch de fokker even bellen en inlichten over het geen wat er speelt endat het dus erfelijk is wie weet lopen er meerdere mensen te tobben met het probleem en weten niet wat het is , en jij weet het nu we l .
Ik kan niet meer dan je sterkte wensen en de wijsheid schenken om de juiste beslissing te maken ten aanzien van vinga .
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
Tsja hoe het zal zijn straks zonder Ving, meis dat kun je vantevoren niet voorspellen. Dat kun je gewoonweg niet weten, dat weet je pas als het zover is. Probeer daar niet teveel over na te denken want dan maak je jezelf gek. Geniet van het hier en nu en hoe de dag er morgen uitziet zie je dan wel weer.
Verdriet slijt, de mooie herinneringen blijven. Je zult nog heel vaak denken... met ving deed ik dat ook, anders had ik hier met Ving gelopen. Dat heeft iedereen die een paard verliest dat is heel normaal. Het komt zoals het komt meis.
Dikke knuf.
Verdriet slijt, de mooie herinneringen blijven. Je zult nog heel vaak denken... met ving deed ik dat ook, anders had ik hier met Ving gelopen. Dat heeft iedereen die een paard verliest dat is heel normaal. Het komt zoals het komt meis.
Dikke knuf.