Wat een rotdag zeg............heb net voor de laatste keer zijn stal uitgemest. Ik had er elke dag nog last van als ik die stal uitmestte, omdat dat eerst Jackie's stal was. Nu zijn er al 2 ponie's in overleden..........
vanaf nu komt Marga er in, maar ik durf het bijna niet te doen, rust een vloek op die box..
Om 12.30 is Diëgo opgehaald, ging allemaal mooi rustig en met respect.
Ik moest ook nog wel lachen. hij was altijd een mafkees, altijd in voor een geintje, hij had humor. Hij is om 8.30 overleden en heeft dus nog 4 uur bij de stal gelegen. Er lag om 12 uur wat mest achter. Toen hij op de brancard de trailer in ging zag ik nog een stukje keutel in zijn kont zitten. Ineens komt er een hele grote luchtbel uit.........grapjas..........
Baranna heeft de hele morgen bij hem gestaan, ze heeft hem helemaal afgelebberd, zo ontroerend. Ze heeft zijn koker ook eens goed bekeken en besnuffeld, dat vind ze een interessant ding, toen bij Jackie ook al.
Marga is niet bij hem geweest, maar weet wel dat hij dood is. Amiro merk ik niks aan. Die heeft vanmorgen wel aldoor aan zijn oor zitten kauwen, dat wilde ik niet, dus heb ik er een draadje om gespannen, zodat ze alleen aan de achterkant bij Diëgo konden komen.Toen Diëgo liggend op de brancard de trailer in ging hinnikten Baranna en Marga naar hem. Ze staan nu voor het huis in het gras.............kijken of ze hem vanavond missen.............ik wel..............