1 paard minder....
Dat is dan wel jammer dat je er veel op verliest.
Wij hebben er 1 op stal staan die er ook absoluut niet uitziet als een draver (tot hij begint te lopen
)
, ik zal duimen dat hij goed terechtkomt!
Wij hebben er 1 op stal staan die er ook absoluut niet uitziet als een draver (tot hij begint te lopen

, ik zal duimen dat hij goed terechtkomt!
Ik zoek een woord, een heel nieuw woord.
Een woord dat niemand kent.
Ik zoek een woord dat wil zeggen
Dat jij de liefste bent!
SJORSJE 
Een woord dat niemand kent.
Ik zoek een woord dat wil zeggen
Dat jij de liefste bent!

Nou Love me is verkocht en we hebben hem vanmorgen naar zn nieuwe baasjes gebracht. Leuke mensen die al 2 dravertjes hebben en die willen hem gaan beleren en als recreatiepaard gebruiken. Vrijdag waren ze komen kijken en vrijdagavond was de koop besloten. En vanmorgen hebben we het ventje weggebracht. Was wel een eind rijden, bijna aan de Belgische grens, maar hij heeft een mooi plekje daar. We hebben er een goed gevoel bij en denken dat Love me het daar wel naar zn zin zal krijgen!
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

Ja dat is inderdaad wel snel maar ook maar beter. Als je zo een beslissing hebt genomen tenminste. En voor Love me ook veel leuker want zn nieuwe baasjes gaan met hem aan de slag, dan staat ie weer volop in de aandacht.
We hebben nog geen paard in het byzonder op het oog, wel wat lijntjes uitgegooid her en der. Maar ja net als bij de rijpaarden is er meer andermans ellende te koop dan wat anders dus we kijken even goed uit deze keer!
Viv vermaakt zich prima, er is geen verbetering te zien, been blijft gewoon zoals het is maar het is ook niet onwijs dik ofzo, net onder de hak aan de buitenkant iets verdikt das alles wat je ziet. Maar dat zou ook wel heel byzonder zijn in 1 week...
We hebben nog geen paard in het byzonder op het oog, wel wat lijntjes uitgegooid her en der. Maar ja net als bij de rijpaarden is er meer andermans ellende te koop dan wat anders dus we kijken even goed uit deze keer!
Viv vermaakt zich prima, er is geen verbetering te zien, been blijft gewoon zoals het is maar het is ook niet onwijs dik ofzo, net onder de hak aan de buitenkant iets verdikt das alles wat je ziet. Maar dat zou ook wel heel byzonder zijn in 1 week...
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart

Fijn dat je zo gauw een goed plekje heb weten te vinden voor hem.

Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
- Cindy+Uniek
oe dat is heel snel gegaan maar wel lekker dat er zo snel mensen verliefd op hem zijn geworden net als jullie ooit verliefd op hem geworden zijn .
ook wij hebben een draver merrie op stal staan dacota een mooi draver merrie lekker recreatief word er mee gereden en verder voor de fok gebruikt .
Hopenlij vergaat het Love ook lekker
ook wij hebben een draver merrie op stal staan dacota een mooi draver merrie lekker recreatief word er mee gereden en verder voor de fok gebruikt .
Hopenlij vergaat het Love ook lekker
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
Fijn dat jullie een goed nieuw thuis voor hem gevonden hebben. Aan de ene kant zonde natuurlijk om afscheid te moeten nemen van een paard maar de keerzijde is natuurlijk dat jullie het paard wel met een bepaald doel gekocht hebben. Als hij daar niet aan kan voldoen frustreert het jullie en uiteindelijk het paard natuurlijk ook. Jullie hebben dus een super oplossing gevonden lijkt me zo.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010