Love me True back on track! Update p2... weer pech!
- joske_vuran
- Contacteer:
Denk dat het dan een andere is Krista. Zal op stal een keer vragen of ik mee mag, zal ik het je vantevoren melden.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
- Cindy+Uniek
@Cindy: ja we hebben Love me in oktober ook laten castreren. Hij is in de omgang wel rustiger geworden en in het werk heeft ie zn koppie er beter bij nu! Maar verder is het nog steeds een vrolijke, frisse aap hoor!
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

- Senna&Cajra
- Cindy+Uniek
gelukkig maarKrista schreef:@Cindy: ja we hebben Love me in oktober ook laten castreren. Hij is in de omgang wel rustiger geworden en in het werk heeft ie zn koppie er beter bij nu! Maar verder is het nog steeds een vrolijke, frisse aap hoor!

wil wel weer een keertje actie-foto's zien van die scheurijzers

Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Vanavond was het dan zo ver, Love me ging zijn eerste koers weer lopen. Hij was zwaar favoriet en onze verwachtingen waren gezien de manier waarop hij werkte ook hoog gespannen.
Maar helaas. Midden in de koers sprong hij in 1 keer, kwam wel weer in de draf, maar niet meer bij het veld. Na de koers bij het wassen zagen we dat hij zich niet alleen achter had aangetrapt, maar dat hij rechtsvoor in zijn kootholte een enorme snee had zitten... een straaltje bloed liep de wasplaats af. Dus de VA erbij, en dat moest dus gehecht worden.
Helaas helaas weer pech voor ons mannetje dus.....
We hebben hem mee naar huis genomen met 4 nietjes in zn pootje, een hechtend gaas, lappen en een Vtrap eromheen. Dat alles netjes afgewerkt met duktape aan de onderkant. Een olifantspoot dus voor onze pechvogel....
Morgen onze eigen VA bellen voor wat nader onderzoek op korte termijn. Onvoorstelbaar wat een pech 1 paard kan hebben zeg. Echt heel erg jammer......
Maar helaas. Midden in de koers sprong hij in 1 keer, kwam wel weer in de draf, maar niet meer bij het veld. Na de koers bij het wassen zagen we dat hij zich niet alleen achter had aangetrapt, maar dat hij rechtsvoor in zijn kootholte een enorme snee had zitten... een straaltje bloed liep de wasplaats af. Dus de VA erbij, en dat moest dus gehecht worden.
Helaas helaas weer pech voor ons mannetje dus.....

Morgen onze eigen VA bellen voor wat nader onderzoek op korte termijn. Onvoorstelbaar wat een pech 1 paard kan hebben zeg. Echt heel erg jammer......

Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart

- Cindy+Uniek
- Brittlover