Bo, Update.. Toch wezen kijken snel..
Wat verdrietig joh! Tja als er 2 veeartsen bij zijn geweest die het ook niet weten? Maar wel raar, zo'n jong ding onverklaarbaar ellendig. Sterkte ermee. Gaan of niet gaan is aan jou, probeer vooruit te kijken of je er spijt van kan krijgen als je wel of niet gaat (al is dat natuurlijk ontzettend moeilijk). Is het veulen wel gezond?
- Brittlover
Echt joh Lien ? Jemig dat wist ik niet...
@ Mir: Dajcan is super in orde
. Gelukkig maar.
Ik ben er nog niet uit.. ik vind het een hele moeilijk keuze om te maken of ik wel of niet ga. Straks kan ik er gewoon niet tegen enzo, maar ja.. als ik haar nooit meer zie.. pff
@ Mir: Dajcan is super in orde

Ik ben er nog niet uit.. ik vind het een hele moeilijk keuze om te maken of ik wel of niet ga. Straks kan ik er gewoon niet tegen enzo, maar ja.. als ik haar nooit meer zie.. pff

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Tsja als een paard ziek wordt kost het geld, maar het geld houdt ook een keer op. Er komt een moment dat je de kosten tegen de baten op moet gaan laten wegen, zeker als ze niks kunnen vinden.
Kan me zeker wel voorstellen dat het niet op te lossen is, bij Tjo en Satour hebben ze immers ook niks gevonden wat 100% zeker hun dood heeft veroorzaakt.
Ik snap de keuze van de eigenaren wel, hoe moeilijk die ook is. Ik weet zeker dat ze de beste keus voor Bo maken meis.
Of je gaat kijken is iets wat je zelf moet beslissen, ik denk dat het juist goed is voor de verwerking en de acceptatie om haar toch nog ff te zien en te knuffen.
Sterkte meis.
Kan me zeker wel voorstellen dat het niet op te lossen is, bij Tjo en Satour hebben ze immers ook niks gevonden wat 100% zeker hun dood heeft veroorzaakt.
Ik snap de keuze van de eigenaren wel, hoe moeilijk die ook is. Ik weet zeker dat ze de beste keus voor Bo maken meis.
Of je gaat kijken is iets wat je zelf moet beslissen, ik denk dat het juist goed is voor de verwerking en de acceptatie om haar toch nog ff te zien en te knuffen.
Sterkte meis.
Oh wat naar om te horen, arme Bo.. Vreemd dat ze niets kunnen vinden, wat zou het dan kunnen zijn he..
Je denkt haast aan postnatale depressie..
Ik zou wel gaan kijken denk ik.. Ik zou met eigen ogen nog willen zien hoe ze eruit ziet, dan zou ik er denk ik meer vrede mee hebben..
Maar weet het niet hoor, ik sta niet in jouw schoenen..
Je denkt haast aan postnatale depressie..
Ik zou wel gaan kijken denk ik.. Ik zou met eigen ogen nog willen zien hoe ze eruit ziet, dan zou ik er denk ik meer vrede mee hebben..
Maar weet het niet hoor, ik sta niet in jouw schoenen..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Wat erg zeg...
Zal moeilijk zijn... Veel sterkte!
Zal moeilijk zijn... Veel sterkte!
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
jeetje wat naar amber..... 
dus toch...
weten ze al wanneer ze haar in gaan laten slapen? (of lees ik daar echt gigantisch overheen??)
dat wat kelly zegt is inderdaad een goede....
ik denk wel dat ik zou gaan kijken, om het een plekje te geven..

dus toch...
weten ze al wanneer ze haar in gaan laten slapen? (of lees ik daar echt gigantisch overheen??)
dat wat kelly zegt is inderdaad een goede....
ik denk wel dat ik zou gaan kijken, om het een plekje te geven..

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
- druppeltje
- Cindy+Uniek
wat een vervelend bericht amber....
ik zou persoonlijk wel gaan kijken.... je krijgt misschien ook spijt als je geen afscheid meer neemt.... oude mensen worden ook eng mager, maar daar neem je toch ook afscheid van!?!?! mijn moeder zag geel van de lever en had allemaal bloedingen gehad van binnen dus allemaal rare vlekken op haar been etc maar daar kijk je op z'n moment vind ik doorheen!!!
ik denk dat als je bij haar gaat kijken je er komt om afscheid te nemen en niet om te beoordelen hoe ze eruit ziet....
ik zou gaan....
sterkte meis!
ik zou persoonlijk wel gaan kijken.... je krijgt misschien ook spijt als je geen afscheid meer neemt.... oude mensen worden ook eng mager, maar daar neem je toch ook afscheid van!?!?! mijn moeder zag geel van de lever en had allemaal bloedingen gehad van binnen dus allemaal rare vlekken op haar been etc maar daar kijk je op z'n moment vind ik doorheen!!!
ik denk dat als je bij haar gaat kijken je er komt om afscheid te nemen en niet om te beoordelen hoe ze eruit ziet....
ik zou gaan....
sterkte meis!

Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Kelly dat is een hele goeie..
Het is alleen te laat.. Bo wordt morgen om 8 uur smorgens ingeslapen. Door onderzoek weten ze wel wat het is, de nieren zijn helemaal kapot en haar lever werkt ook niet goed meer. Ontzettend kl*te, maar ik ga er niet heen.. Ik ben er nu al helemaal kapot van ? Ik had niet verwacht dat het me zo ontzettend zou raken...
Het is alleen te laat.. Bo wordt morgen om 8 uur smorgens ingeslapen. Door onderzoek weten ze wel wat het is, de nieren zijn helemaal kapot en haar lever werkt ook niet goed meer. Ontzettend kl*te, maar ik ga er niet heen.. Ik ben er nu al helemaal kapot van ? Ik had niet verwacht dat het me zo ontzettend zou raken...

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden