nieuwe aanwinst
Heeft Ginny hem niet naar de markt gebracht dan?saartje schreef:De vorige eigenaar wist ook van niets. Ze schrok echt toen ik ze een bericht stuurde met uitleg over aard. Wel is hij vrij schriel wat niet echt op de foto's te zien is. Binnen een aantal weekjes zal hij er al heel anders uitzien.
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

Gefeliciteerd Aard is gaaf!!! Ik ben benieuwd wat hij gaat doen op de hengstenkeuring! En idd zullen korte manen hem erg mooi staan.
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
klopt,
Eerst komt iemand van het nederlandse stamboek zijn chip lezen, daarna krijgt hij een importstempel. Dan wordt zijn veulenboekje naar het stamboek in belgië opgestuurt om alles in orde te brengen. En als alles meezit is hij in maart op de hengstenkeuring te zien. Hij moet nog wel in de koets geleerd worden,maar daar breng ik hem voor weg.
Eerst komt iemand van het nederlandse stamboek zijn chip lezen, daarna krijgt hij een importstempel. Dan wordt zijn veulenboekje naar het stamboek in belgië opgestuurt om alles in orde te brengen. En als alles meezit is hij in maart op de hengstenkeuring te zien. Hij moet nog wel in de koets geleerd worden,maar daar breng ik hem voor weg.
nee hoor je bent niet de enige, ik vond het ook wel wat hebbenanika schreef:Aardje
Wat leuk dat hij op FW blijft.. maar die manen.. stond hem juist zo gaaf! (al was ik de enigste misschien)

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Februari toch? Of is het volgend jaar maart?saartje schreef:klopt,
En als alles meezit is hij in maart op de hengstenkeuring te zien. Hij moet nog wel in de koets geleerd worden,maar daar breng ik hem voor weg.
Ben trouwens wel benieuwd waar de HK doorgaat, heb gehoord dat het in Bilzen niet meer mocht...
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Hij heeft het hier wel naar zijn zin geloof ik. Ik heb een ruitersportzaak en ben dus altijd thuis. Als er geen klanten in mijn winkel zijn ga ik altijd even piepen, en hij hinnikt elke keer. Zal waarschijnlijk wel voor de wortel zijn die ik altijd bij heb , maar ja.
Het was inderdaad even schrikken voor ginny, maar uiteindelijk is het toch nog goed gekomen.
Hij is een beetje ziek voor het moment. Veel snot en een beetje hoest erbij. Ik ben hem bronchiaal kruiden aan het geven en hij vindt ze echt lekker. nu de 2de dag en ik heb de indruk dat het al iets betert. Is het binnen een paar dagen niet over, dan haal ik er toch maar de dierenarts bij.
De hengstenkeuring gaat inderdaad niet meer door in bilzen. Ik belde ze gisteren op en ze hadden nog geen lokatie gevonden, ik hoop in ieder geval dat het een beetje in de buurt blijft. Ze vertelde me ook dat het ergens in maart zou zijn ?
Het was inderdaad even schrikken voor ginny, maar uiteindelijk is het toch nog goed gekomen.
Hij is een beetje ziek voor het moment. Veel snot en een beetje hoest erbij. Ik ben hem bronchiaal kruiden aan het geven en hij vindt ze echt lekker. nu de 2de dag en ik heb de indruk dat het al iets betert. Is het binnen een paar dagen niet over, dan haal ik er toch maar de dierenarts bij.
De hengstenkeuring gaat inderdaad niet meer door in bilzen. Ik belde ze gisteren op en ze hadden nog geen lokatie gevonden, ik hoop in ieder geval dat het een beetje in de buurt blijft. Ze vertelde me ook dat het ergens in maart zou zijn ?