YES!!!! Bas heeft een vader en moeder
Hee leuk, maar vraag: Heb je toevallig enig idee waar deze fjord vandaan komt (waar hij de afgelopen jaren gelopen/gestaan heeft)?
Heb de naam Gunar namelijk eerder gehoord, dacht ik, of iets wat er akelig veel op lijkt. Er was hier altijd een manege, waar volgens mij ook een fjord stond genaamd Gunar. Julie hier weet dat misschien nog wel (of Nicole???).
Wel apart dat nu ineens jullie Bas véél ouder blijkt te zijn.
En grappig dat er nu zo ineens een paar van die zoektochten gehouden worden *geen idee hoe 'normaal' dat is*. Papierloze fjordenruin van een bekende bleek ook een brandmerk te bezitten.
Heb de naam Gunar namelijk eerder gehoord, dacht ik, of iets wat er akelig veel op lijkt. Er was hier altijd een manege, waar volgens mij ook een fjord stond genaamd Gunar. Julie hier weet dat misschien nog wel (of Nicole???).
Wel apart dat nu ineens jullie Bas véél ouder blijkt te zijn.
En grappig dat er nu zo ineens een paar van die zoektochten gehouden worden *geen idee hoe 'normaal' dat is*. Papierloze fjordenruin van een bekende bleek ook een brandmerk te bezitten.
Geluk is de vrucht van intens werk
- Anne&Wendie
- Contacteer:
Nee,we weten helemaal niks over zijn achtergrond.
We hebben hem gekocht in Gouda,het verhaal over zijn achtergrond rammelt aan alle kanten.
Zodra we de officiele papieren in huis hebben gaan we er zo gauw mogelijk achteraan. Volgens haar verhaal moet Bas uit Friesland komen
We hebben hem gekocht in Gouda,het verhaal over zijn achtergrond rammelt aan alle kanten.
Zodra we de officiele papieren in huis hebben gaan we er zo gauw mogelijk achteraan. Volgens haar verhaal moet Bas uit Friesland komen
Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power

- druppeltje
Wat goed van het stamboek dat ze in het drukke seizoen hier zijn ingedoken! Maarja wel jammer van zijn leeftijd..
Maargoed fjorden kunnen heel oud worden en dan kun je er nog jaren plezier van hebben!
Pfff zegt mij zo niets.... Ik zou ook trouwens niet weten welke manege je bedoelt Anna!
Maargoed fjorden kunnen heel oud worden en dan kun je er nog jaren plezier van hebben!
Bella schreef:Heb de naam Gunar namelijk eerder gehoord, dacht ik, of iets wat er akelig veel op lijkt. Er was hier altijd een manege, waar volgens mij ook een fjord stond genaamd Gunar. Julie hier weet dat misschien nog wel (of Nicole???).
Pfff zegt mij zo niets.... Ik zou ook trouwens niet weten welke manege je bedoelt Anna!
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
- Lindatjuhhh
- Contacteer:
- Anne&Wendie
- Contacteer:
Waar ligt die manage?
We gaan proberen alles na te trekken.Net gezellig van Bon half uurtje aan de telefoon gehad.
De fokker van Bas(Gunar) komt uit Oost Voorne,kan die meneer vanmiddag bellen,ben benieuwd of hij nog weet over welke fjord we het hebben
We gaan proberen alles na te trekken.Net gezellig van Bon half uurtje aan de telefoon gehad.
De fokker van Bas(Gunar) komt uit Oost Voorne,kan die meneer vanmiddag bellen,ben benieuwd of hij nog weet over welke fjord we het hebben
Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power

- Anne&Wendie