Bas is een ECHTE fjord!!!!!!!
Zo stom maar me ouders en ik kwamen er in de auto pas achter dat jullie het waren met Bas!
Me moeder had het ook over 53 en dat hij toch een brandmerk had en papieren en ik snapte het eerst niet toen begon pas het kwartje te vallen dat jullie dat waren!
Zo stom! Had me graag even voorgesteld.
Me moeder had het ook over 53 en dat hij toch een brandmerk had en papieren en ik snapte het eerst niet toen begon pas het kwartje te vallen dat jullie dat waren!
Zo stom! Had me graag even voorgesteld.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
- Anne&Wendie
- Contacteer:
Je zou ook even met het stamboek kunnen bellen, misschien kunnen ze je wel vertellen hoe oud dat bericht is.
Ik heb er eigenlijk helemaal niet bij stil gestaan dat het voor jou natuurlijk niet zo leuk is om te lezen dat Bas misschien wel Pouwel zou kunnen zijn......
hoop dat je het me niet kwalijk neemt?
Ik heb er eigenlijk helemaal niet bij stil gestaan dat het voor jou natuurlijk niet zo leuk is om te lezen dat Bas misschien wel Pouwel zou kunnen zijn......

- Anne&Wendie
- Contacteer:
was nog een beetje aan het googelen en kwam dit opsporingsbericht tegen over de fjord pouwel. Het is al bijna 10 jaar geleden dat ie is gestolen.
http://gezocht.napoline.be/viewtopic.ph ... ght=pouwel
er staan ook 2 fotootjes bij. Lijkt het koppie op die van Bas?
http://gezocht.napoline.be/viewtopic.ph ... ght=pouwel
er staan ook 2 fotootjes bij. Lijkt het koppie op die van Bas?
- Anne&Wendie
- Contacteer:
Joh, dat stukje van Pouwel heeft ook wel eens in het Fjordenboekje gestaan
Ben benieuwd of jullie nu uit kunnen vinden wie Bas nu echt is!
Tijdje geleden was er ook een Fjordenmerrie gestolen als veulen en die is nu ook terug gevonden, bleek al een hele tijd van een vrouwtje op Bokt te zijn!

Tijdje geleden was er ook een Fjordenmerrie gestolen als veulen en die is nu ook terug gevonden, bleek al een hele tijd van een vrouwtje op Bokt te zijn!

Ereplaatsje voor

Gelukkig, stond trouwens ook bij dat deze al in 98 gestolen is en dat ze alleen maar wilde weten dat hij ok is. Nou dan kan de zoektocht weer verder gaan en Anne weer blij zijnAnne!! schreef:NEEEEE,Bas heeft een donkere streep in zijn voorpluk.

Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Van de 4 genoemde ruinen hadden er 2 al een chip en 2 niet, die 2 die geen chip hadden waren Marvin en Pouwel.
Kan zijn dat de chip niet meer werkte en dat hij daarom niet meer gelezen werd, maar dan zou je een röntgenfoto
moeten laten maken om te zien of er nog ergens een chip zit
Weet niet hoe groot de kans is dat hij een niet-
werkende chip heeft, maar de kans is er wel (Marga heeft ook 2 chips)
Kan zijn dat de chip niet meer werkte en dat hij daarom niet meer gelezen werd, maar dan zou je een röntgenfoto
moeten laten maken om te zien of er nog ergens een chip zit

werkende chip heeft, maar de kans is er wel (Marga heeft ook 2 chips)

Ereplaatsje voor

Simpelste manier is om van Bon te bellen (jammer dat jullie al weg waren anders had Maureen die Olaf op kwam halen meteen even kunnen zeggen hoe of wat en meteen haren mee kunnen nemen) die zal dan thuis langskomen en kijken of er aan de andere kant ook een zit met letter (anders issie alleen veulenboek gekoof ik toch?).
Alssie ig een vol paspoort heeft moettie er 2 hebben behalve alssie van het laatste jaar is dat er gemerkt werd. Of hebben de O-P-R-etjes er ook maar 1?
Ik vond Basje iig verder superbraaf. Moest hem nog de groeten doen van Tjo
Alssie ig een vol paspoort heeft moettie er 2 hebben behalve alssie van het laatste jaar is dat er gemerkt werd. Of hebben de O-P-R-etjes er ook maar 1?
Ik vond Basje iig verder superbraaf. Moest hem nog de groeten doen van Tjo

- Senna&Cajra
Wel gaaf hoor dat je nu weet dat hij een brandmerk heeft! Nu nog even erachter zien te komen wie zijn paps en mams zijn!
Leuk joh!
Maarre kon Barth Halming het ook niet lezen dan??
Wat leuk dat hij ook bij jullie gekomen is!
Hij kan alles altijd zo leuk en duidelijk uitleggen!
Leuk joh!
Maarre kon Barth Halming het ook niet lezen dan??
Wat leuk dat hij ook bij jullie gekomen is!

Hij kan alles altijd zo leuk en duidelijk uitleggen!
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.