Rosco aan de aromatherapie!
Wat ik nu gehaald heb is volgens mij zuiver etherische olie. Tenminste zo stond het in het schap. Was 4.95 per flesje (en de tarwekiemolie 5.95 trouwens..). Kan jij me uitleggen hoe ik die check het beste kan doen? Ik heb ze nu bij een reform/ natuurwinkel gehaald.yvette schreef:Let wel op dat je zuivere etherische olie koopt. Een goede indicatie is als de prijzen per soort olie verschillen.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

Ook bij de natuurwinkel kan de kwaliteit tussen de merken verschillen.
Ik had ooit een checklist van waar ik op moest letten, zal eens kijken of ik die nog heb. Maar de belangrijkste is dat niet alle olies dezelfde prijs kunnen hebben, het ene bestanddeel is nou eenmaal duurder dan het anderen (of er is meer nodig om het te maken).
Ik had ooit een checklist van waar ik op moest letten, zal eens kijken of ik die nog heb. Maar de belangrijkste is dat niet alle olies dezelfde prijs kunnen hebben, het ene bestanddeel is nou eenmaal duurder dan het anderen (of er is meer nodig om het te maken).
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Dan zou het volgens mij betekenen dat ik dus toch niet zuivere olie gehaald heb..omdat alle prijzen gelijk waren. Zo wordt iets dat betrekkelijk eenvoudig lijkt toch nog behoorlijk ingewikkeld...
Ik hoop dat je die checklist nog kan vinden. Moet me er gewoon meer in verdiepen dat is duidelijk.

Ik hoop dat je die checklist nog kan vinden. Moet me er gewoon meer in verdiepen dat is duidelijk.
Morgan!!