Yes! Mag met mijn Fjord meedoen aan Horse & co
Wow leuk zeg! Gefeliciteerd!!
Ik heb het programma 1x gezien maar toen zaten er alleen maar kwpn-ers in, dus ik had niet verwacht dat je met een fjord mee zou mogen doen, echt cool!
Ik heb Laurens van Lieren wel eens op een IJslander zien rijden, dus wie weet heeft hij wel een zwak voor ponies 
Als je wordt uitgekozen wat ga je dan eigenlijk doen? Een pas-de-deux ofzo?

Ik heb het programma 1x gezien maar toen zaten er alleen maar kwpn-ers in, dus ik had niet verwacht dat je met een fjord mee zou mogen doen, echt cool!

Als je wordt uitgekozen wat ga je dan eigenlijk doen? Een pas-de-deux ofzo?
Het was echt een geweldig leuke dag
We moesten al om half 10 in Rijswijk zijn. Om half twee moest ik rijden.
De overige ruiters/amazones waren van een veel hoger nivo dan wij.
(Het begon vanaf M en dan nog hoger...kom ik aan met mijn B-Fjordje
)
De jury bestond uit Edward Gal, Tommy Visser en Jeanette Haazen.
Wij hadden ook onze Shetlander Frits meegenomen. Ook hij mocht mee de ring in! De ring was uitgezet met witte hekjes en plantenbakken in de binnenmanege van Stal Zegwaard.
De jury was erg entousiast over onze uitstraling, alleen rijtechnisch was het niet voldoende
Na nog een interview met Laurens van Lieren zijn we de rest van de dag nog gebleven om Chantal aan te moedigen. Ze deed het echt super met haar Fjord. Wij vonden ook dat zij moest winnen
Helaas mochten we zelf niet filmen of fotograferen.
Ik was helemaal verbaasd hoe braaf Tonny en Frits zich de hele dag hebben gedragen. Ze vonden niets eng, zelfs de filmcamera's niet. Ben echt super trots om mijn pony's en voor mij hebben ze echt een super X-faktor.
Het was een dag om nooit te vergeten.
De uitzending is volgende week zondag om 15.45 uur op rtl 4.

We moesten al om half 10 in Rijswijk zijn. Om half twee moest ik rijden.
De overige ruiters/amazones waren van een veel hoger nivo dan wij.
(Het begon vanaf M en dan nog hoger...kom ik aan met mijn B-Fjordje

De jury bestond uit Edward Gal, Tommy Visser en Jeanette Haazen.
Wij hadden ook onze Shetlander Frits meegenomen. Ook hij mocht mee de ring in! De ring was uitgezet met witte hekjes en plantenbakken in de binnenmanege van Stal Zegwaard.
De jury was erg entousiast over onze uitstraling, alleen rijtechnisch was het niet voldoende

Na nog een interview met Laurens van Lieren zijn we de rest van de dag nog gebleven om Chantal aan te moedigen. Ze deed het echt super met haar Fjord. Wij vonden ook dat zij moest winnen

Helaas mochten we zelf niet filmen of fotograferen.
Ik was helemaal verbaasd hoe braaf Tonny en Frits zich de hele dag hebben gedragen. Ze vonden niets eng, zelfs de filmcamera's niet. Ben echt super trots om mijn pony's en voor mij hebben ze echt een super X-faktor.
Het was een dag om nooit te vergeten.

De uitzending is volgende week zondag om 15.45 uur op rtl 4.
Tonny is mijn superfjordenpoownie!
Jammer, hebben we misschien niet hard genoeg geduimd met z'n allen. Maar jullie zijn iig een ervaring rijker die niemand jullie af kan nemen.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Wow wat leuk allemaal zeg
Jammer dat jullie niet door waren, maar wel een super leuke ervaring toch?! En cool dat je shetje ook mee mocht in de ring, haha
Ik hoop dat ze dat ook uitzenden!
Misschien heb ik t even gemist hoor, maar wat moest je nou precies doen?
Een proefje rijden? Met alle deelnemers of allemaal apart? Het klinkt als een soort Idols, haha!
Ik ga zeker kijken zondag! Zit Chantal ook hier op FW? En wie had er gewonnen? Of wil je dat nog niet verklappen??

Misschien heb ik t even gemist hoor, maar wat moest je nou precies doen?

Ik ga zeker kijken zondag! Zit Chantal ook hier op FW? En wie had er gewonnen? Of wil je dat nog niet verklappen??
Aanstaande zondag is de uitzending om 15.45 uur op rtl 4.
Je mocht je opgeven van elk nivo, van recreatie tot ZZ. Al snel werd wel duidelijk dat ze iemand zochten met minimaal M-nivo. Nou ja, dat redden wij net niet
(B-Fjordsport is het hoogste wat we hebben gepresteerd)
Maat ja, maakt niet uit het was een onvergetelijke dag en vooral heel erg gezellig. Ben reuze benieuwd hoe het op tv eruitziet.
Je mocht je opgeven van elk nivo, van recreatie tot ZZ. Al snel werd wel duidelijk dat ze iemand zochten met minimaal M-nivo. Nou ja, dat redden wij net niet

Maat ja, maakt niet uit het was een onvergetelijke dag en vooral heel erg gezellig. Ben reuze benieuwd hoe het op tv eruitziet.
Tonny is mijn superfjordenpoownie!
Deze dag steek je weer in je zak!
Leuk dat je was uitgekozen om hier aan mee te doen

Leuk dat je was uitgekozen om hier aan mee te doen
Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Chantal heet _Tarja_ op bokt jaJanine schreef:Chantal zit wel op Bokt toch?
Jammer dat jullie niet voldoende niveau hadden.. maar moest je dan niet een bepaald niveau gehaald hebben?
Ben benieuwd wat er van te zien is... was het nu afgelopen zondag of komende zondag in de uitzending?

Mama van Gwen
(7-2-15)

- !#niekie#!
- Contacteer: