leuk zeg, zo'n toverbal
Een verrassingspakketje...*edit* nu met foto!
Kan niet wachtenBella schreef:Wordt echt nog een toverballetje...en dan is het echt balen dat dat veulenhaar er niet beetje snel af wil hehe...
Alleen wat jeuk op zijn hoofd van de vliegen. Heeft nu ook een paar kale plekjes, maar dat kan ook komen van het stoeien met River. Op zijn rug wil het haar nog niet echt loslaten. Hij vindt hard poetsen gelukkig heel lekker, dus elke dag komt er wel weer haar los.Bella schreef:Heeft Cosimo overigens ook zo'n jeuk? Cai schuurt nu al zn veulenhaar er zo'n beetje af. Heb m gister al staan plukken (gewoon met mn vingers getrokken alsof ik met mn handen aan het epileren was, geweldig lekker vond ie dat)
Ydel schreef:ik denk, u zegtViv schreef:Nu willen we natuurlijk ook een foto van Cos zn streepjes..
jezzikaatje schreef:Ben ook wel benieuwd naar die foto van Cosimo zijn plekjes
Denk dat dat op de foto nog niet zo duidelijk zichtbaar is, omdat er nog veulenhaar zit. Ik heb er stiekem onder gekekencarola schreef:krijgen we daar ook een foto van?
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Het was me bij Vjostar nooit opgevallen, maar het is inderdaad heel appart.
Ik vind het wel grappig dat je alvast onder zijn veulenhaartjes aan het zoeken bent naar mogelijke verrassingen.
Die Iza: eten laten staan! Dat had ik nooit van haar verwacht. Ze is dus niet zo'n ontaarde moeder als je dacht.
Ik vind het wel grappig dat je alvast onder zijn veulenhaartjes aan het zoeken bent naar mogelijke verrassingen.
Die Iza: eten laten staan! Dat had ik nooit van haar verwacht. Ze is dus niet zo'n ontaarde moeder als je dacht.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Hopelijk is Cosimo gauw al z'n veulenhaar kwijt, we zijn benieuwd 
Ziet er wel stoer uit!
Ziet er wel stoer uit!
viewtopic.php?f=9&t=39079Esther schreef:En natuurlijk 'Do the Herman!'
Kaal scheren die handel!!!! Dan weet je het zekeryvette schreef:Denk dat dat op de foto nog niet zo duidelijk zichtbaar is, omdat er nog veulenhaar zit. Ik heb er stiekem onder gekeken
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.