keuring dordrecht

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Aurora
Contacteer:

Bericht door Aurora » zo 30 jul 2006, 10:52

Gefeliciteerd met het keurige resultaat van Hendrika !
Ikaro eerste plaats hengstveulens en reserve veulenkampioen Barendrecht 2012
Davina dagkampioen Vrouwenpolder 2012 met 39 punten
Marijke_

Bericht door Marijke_ » zo 30 jul 2006, 12:05

Gefeliciteerd!!
Jeempie
Contacteer:

Bericht door Jeempie » zo 30 jul 2006, 20:06

Tja, wat kan ik ervan zeggen... ik kon de jury iig ook niet helemaal volgen. Mijn Zortin mocht 2 jaar geleden door naar de kampioenskeuring en nu hadden we 32 punten (terwijl hij er nog nooit zo goed uit heeft gezien). Ze kwamen om de beurt wel 3x naar zijn voeten kijken en het bleek dat zijn beide voorvoeten naar buiten gedraaid staan (? kan ik er niet aan zien, hij loopt ook kaarsrecht!) en hij miste bespiering (snap niet echt hoe een 3-jarige al bespierd moet worden zonder al te veel training 8)7 ). Vriendje lief zei nog: dat is het laagste resultaat van heel de dag! Maar nee hoor, Sil kon nog lager; 31 punten (vorig jaar nog 36) terwijl ze er ook super bij stond en op wat wijd gaan achter na ook heel korrect bewoog. Met als opmerking dat ze gallen had (helaas voor mij onvindbaar). Loop nu al zo'n 10 jaar keuringen en ik dacht dat ik het onderhand wel snapte..... als iemand me het wil uitleggen voor volgend jaar dan graag! |o
Iloon en Daphne gefeliciteerd met de premies en de rest (Viv, Ellen ,enz) ook natuurlijk met de behaalde resultaten.
Zortin Z1 + 10 alweer! *o/* Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model ! :L :))
Plaats reactie