Hoe krijg je je paard écht boos

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Wodan
Moderator

Bericht door Wodan » ma 24 jul 2006, 16:28

Sjors is niet de enige die dit niet leuk vind. Wodan wordt echt link die gaat bijt bewegingen maken en zijn neus gaten dicht knijpen en oren plat. Kwaaier kan ik hem niet maken.

Gelukkig is het jouw deze keer wel gelukt. Ik wil het ook al 5 jaar doen, maar heb het opgegeven.
Wodan en ik M1+10
Marijke_

Bericht door Marijke_ » ma 24 jul 2006, 19:46

Ros kan achteraan sluiten in de rij, die heeft er ook een gruwelijke hekel aan. Als ik iets te dichtbij zijn hoofd komt gaat hij al staan drentelen (lees proberen zo hard mogelijk aan je halstertouw trekken in de hoop dat hij door midden breekt). Ik doe het altijd met de spons en dan is ie wel weer kuikenmak gelukkig!
saskia
Moderator

Bericht door saskia » ma 24 jul 2006, 20:31

Wodan schreef:Sjors is niet de enige die dit niet leuk vind. Wodan wordt echt link die gaat bijt bewegingen maken en zijn neus gaten dicht knijpen en oren plat. Kwaaier kan ik hem niet maken.

Gelukkig is het jouw deze keer wel gelukt. Ik wil het ook al 5 jaar doen, maar heb het opgegeven.
ik laat hem de komende 3 jaar ook wel weer met rust daar, paard pesten is ook mijn hobby niet :D
Ik zoek een woord, een heel nieuw woord.
Een woord dat niemand kent.
Ik zoek een woord dat wil zeggen
Dat jij de liefste bent!
:L SJORSJE :L
Heranda

Bericht door Heranda » di 25 jul 2006, 14:05

Evaliensvenna schreef:haha, volgens mij houd geen 1 paard ervan, ik doe de laatste dagen elke keer met de tuinslang en spuit echt vol op dr kop een paar seconde. gemeen he, gaat ze flemen en daarna schudden. Ze is altijd bang voor water in haar oren. Verder vind ze het heerlijk.
Dat heb ik gister ook gedaan :D Normaal vind hij het ook niet geweldig, maar gister vond hij het stiekem toch best lekker, het was ook veel te warm om tegen te sputteren :P
Esther schreef:En natuurlijk 'Do the Herman!'
viewtopic.php?f=9&t=39079
Ziggy

Bericht door Ziggy » wo 26 jul 2006, 12:21

hier nog iemand die op een idee is gebracht *o/*

Gisteren ook die voorpluk van Vera eens gedaan, voor het eerst sinds ik haar heb, hij is weer wit met zwart :D En ook mij werd het niet in dank afgenomen
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Naisven
Moderator

Bericht door Naisven » wo 26 jul 2006, 12:45

Heb ik dan de enige knol die water lekker vindt? Nais gaat zelf met z'n hoofd onder de slang staan (ik kan bijna z'n oren uitspuiten O:) )...
Ziggy

Bericht door Ziggy » wo 26 jul 2006, 13:17

Naisven schreef:Heb ik dan de enige knol die water lekker vindt? Nais gaat zelf met z'n hoofd onder de slang staan (ik kan bijna z'n oren uitspuiten O:) )...
Tja Marieke, volgens mij is er laatst op een clinic ook al bewezen dat Nais een bijzonder paard is O:)
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Plaats reactie