morgenmiddag gaan ze op stal
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Gelukkig staat er bij ons een behoorlijk windje,
heb Vinga net helemaal nat gespoten, daarna
laten rollen in het zand. Als er genoeg vers drinkwater is komt ze de dag wel weer door. Op
stal is het echt benauwd dus daar doe ik ze geen
plezier mee
laten rollen in het zand. Als er genoeg vers drinkwater is komt ze de dag wel weer door. Op
plezier mee

† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Daarom staat Nisko ook buiten. Stal is nu echt een kookoven, bleh. Vanavond ff weer rijden en hoop dat ze zich beter gedraagt dan maandagDreeke schreef:Gelukkig staat er bij ons een behoorlijk windje,
plezier mee

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
- nancy imka
Alies staat met dit weer ook op stal. De wei is erg erg droog, maar biedt totaal geen schaduw. Daarbij zaten er zoveel algen in het water dat ik het link begon te vinden. Alies vermaakt ze best met haar vriendjes en lekker de vliegendeken op want daar heeft ze wel ontzettend veel last van 

Liefde is..Alies Dragan Jouke
San staat gewoon overdag buiten, maar de helft van de wei is altijd schaduw. In de stal is het nog benauwder; ze gaat wel 's nachts naar binnen want dan koelt het binnen wel lekker af. San lijkt geen last te hebben van de hitte; ook ik rij nu niet, maar madam loopt in plaats daarvan gewoon door de wei te sprinten af en toe 

ik had vanmiddag het idee dat Vera toch wel blij was dat ze op stal mocht, ze wilde eerst haast niet lopen bij de wei vandaan en toen kwamen we op stal en kreeg ze in de gaten dat ze naar binnen mocht, toen moest ik een sprintje trekken om mevrouw bij te houden
Staleigenaar had al 2 stalletjes klaar gemaakt voor ze, niet hun eigen stallen, want waar ze nu staan vindt hij het koeler (is ook zo hoor), ik vond dat zo lief van hem

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

de staleigenaar heeft ze gisteravond weer buiten gezet, nou ga ik er straks weer heen om ze binnen te zetten...................... wat ben ik toch blij dat ik daar ben gaan staan, die man doet zoveel voor je 

Buddy staat ook gewoon de hele dag buiten, en nacht
Hij heeft er geen last van! de rest van de paarden ook niet, ze gingen gister op het wamste van de dag lekker 'vreselijk actief doen en neem aan dat ze dat niet zouden doen als ze ergens last van hebebn 
paarden kunnen veel meer hebben dan mensen wat betreft hitte

paarden kunnen veel meer hebben dan mensen wat betreft hitte

- nancy imka
bij ons op de wei staat een lekker windje,je zou er voor je lol een hele dag rond hangen 
dus ze staan gewoon heel de dag buiten,rond 22:00 uur gaan ze naar binnen.
rijden doe ik amper,en zoiezo pas na achten.
en idd,na het afspuiten rolt ie ff lekekr door het zand,en het mannetje is weer happy!
ze geven voorlopig nog tussnede 25 en 32 graden af

dus ze staan gewoon heel de dag buiten,rond 22:00 uur gaan ze naar binnen.
rijden doe ik amper,en zoiezo pas na achten.
en idd,na het afspuiten rolt ie ff lekekr door het zand,en het mannetje is weer happy!
ze geven voorlopig nog tussnede 25 en 32 graden af

Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
- nancy imka
tegen de tijd dat ik ze heb afgespoten en weer buiten heb gezet zijn ze bij mij al weer zo goed als droog dus ben niet bang dat de zon inbrandt.
daarnaast hebben ze gister nog een mega stuk weide erbij gekregen met iets meer beschutting (er kon zelfs een vreugde galopje af haha)
ach zal toch niet de hele zomer duren die hitte?
daarnaast hebben ze gister nog een mega stuk weide erbij gekregen met iets meer beschutting (er kon zelfs een vreugde galopje af haha)
ach zal toch niet de hele zomer duren die hitte?
Ow dat geloof ik graag en misschien hadden ze er ook geen last van, maarja ik ben op zulke momenten een overbezorgde moederIngele schreef: paarden kunnen veel meer hebben dan mensen wat betreft hitte

Bij ons ook helaas... Ik heb ook niet het idee dat de paarden het erg vinden om buiten te staan.thorreke schreef:Bij ons is ze op stal zetten geen optie, dan smelten ze weg denk ik...
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.