Wikke is Limbo (foto's p. 6)
-
Re: Wikke wordt Limbo
Oh wat fijn dat Wikke het al meteen zo goed naar zijn zin heeft.
@Heleen, kan me voorstellen dat je het moeilijk vindt om weer foto's van hem te zien. Maar hij heeft nu een goed huis! Dus dat is weer troost. En als je hem gaat opzoeken, moet je maar een uurtje verder rijden en dan ben je bij ons.
@Heleen, kan me voorstellen dat je het moeilijk vindt om weer foto's van hem te zien. Maar hij heeft nu een goed huis! Dus dat is weer troost. En als je hem gaat opzoeken, moet je maar een uurtje verder rijden en dan ben je bij ons.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
uurtje verder?
ik dacht terug?
ik dacht terug?
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
-
Ja idd, vanaf Zeeland door Brabant naar Limburg. Tja, lange dag gehad en er komt er weer een aan. Dan ben ik niet meer zo scherp....
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
Wikke heeft nu de hele avond met de andere twee in de wei staan eten.
Af en toe wordt er even gestoeid, er wordt volop geknuffeld en gekroeld en het is nu al alsof het nooit anders is geweest.
Patrice had het erg moeilijk Heleen. Je kan duidelijk merken dat ze Wikke echt in haar hart heeft gesloten.
En wat we tegen Patrice hebben gezegd geldt uiteraard nog steeds voor jou ook he!! Kom eens langs. Altijd welkom!! Ik kan me voorstellen dat het je toch roert om zo je knuffel bij andere mensen te zien. Maar we gaan er alles aan doen om hem een goed huis te bieden! En zijn vriendjes helpen goed mee.
Wat wel erg gaaf is: als ik Wikke roep, komt ie nog aangerend ook
Beestje was erg gelukkig leek het wel!!
Af en toe wordt er even gestoeid, er wordt volop geknuffeld en gekroeld en het is nu al alsof het nooit anders is geweest.
Patrice had het erg moeilijk Heleen. Je kan duidelijk merken dat ze Wikke echt in haar hart heeft gesloten.
En wat we tegen Patrice hebben gezegd geldt uiteraard nog steeds voor jou ook he!! Kom eens langs. Altijd welkom!! Ik kan me voorstellen dat het je toch roert om zo je knuffel bij andere mensen te zien. Maar we gaan er alles aan doen om hem een goed huis te bieden! En zijn vriendjes helpen goed mee.
Wat wel erg gaaf is: als ik Wikke roep, komt ie nog aangerend ook

Beestje was erg gelukkig leek het wel!!
Gelukkig is de reis goed gegaan en nu kunnen jullie ook gaan genieten van Wikke
Ah wat fijn dat het allemaal zo goed is gegaan en dat het zo lekker klikt met de andere mannen!!
Kan me je gevoel goed voorstellen Heleen, maar je onderschrift is erg lief!
Kan me je gevoel goed voorstellen Heleen, maar je onderschrift is erg lief!
Leuke foto's en top dat het allemaal goed gegaan is.
Fijn dat het zo goed lijkt te klikken tussen jullie en Wikke en Wikke en de andere paarden. Grappig dat jullie het ook hebben over "de jongens". Zo duiden wij Celony en Djambo ook altijd aan en straks als hij is afgespeend gaat Ferro daar moeiteloos in mee (en Fugo tijdens zijn logeerpartij hier bij ons).
Geniet van jullie nieuwe vent, dat is jullie met het verdriet om Oliver zeker gegund.
@Heleen, ik kan goed snappen dat het een beetje moeilijk voor je is, je wordt nu weer zo met de neus op de feiten gedrukt. Maar dit moet toch een beter gevoel geven dan dat je hem uit het oog was verloren en hij het misschien niet zo goed had gekregen.
Geniet van jullie nieuwe vent, dat is jullie met het verdriet om Oliver zeker gegund.
@Heleen, ik kan goed snappen dat het een beetje moeilijk voor je is, je wordt nu weer zo met de neus op de feiten gedrukt. Maar dit moet toch een beter gevoel geven dan dat je hem uit het oog was verloren en hij het misschien niet zo goed had gekregen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

super dat het zo goed klikt met je andere mannetjes! Heel veel plezier met je nieuwe kanjer!
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

Wat leuk dat alles goed verlopen is!
Op die 2e foto is hij trouwens wel echt een kind van zijn moeder, wat lijkt hij daarop! Was me nog nooit zo opgevallen...
Op die 2e foto is hij trouwens wel echt een kind van zijn moeder, wat lijkt hij daarop! Was me nog nooit zo opgevallen...
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Ik heb aan jullie gedacht gisteren
Ik kom snel langs (met camera!) om de aanwinst te aanschouwen.

Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Zeker doen hoor!! Hartstikke leuk!DeeDee schreef:Ik heb aan jullie gedacht gisterenIk kom snel langs (met camera!) om de aanwinst te aanschouwen.
Wikke is echt gaaf. Zodra je door het hek loopt, komt hij aangegaloppeerd. Hij is ontzettend attent. Hij is vandaag al lekker geborsteld, niet dat dat baatte, hij had namelijk in de bak gerold in het losse zand, dus hij was behoorlijk zwart. Maar het ging om het idee.

Nog even een paar fototjes van vandaag.
zo, dames, hebben we wat lekkers bij ?

Lekker samen drinken, kan best !

En lekker kroelen!

En een hele dikke kus voor Heleen, van Wikke

zo, dames, hebben we wat lekkers bij ?

Lekker samen drinken, kan best !

En lekker kroelen!

En een hele dikke kus voor Heleen, van Wikke

Dat bedoel ik, echt schoon is hij niet te noemen.
En hij drinkt zo snoepig, met die tong uit zijn bekkie. Toen we het zagen moesten we vreselijk lachen.

En hij drinkt zo snoepig, met die tong uit zijn bekkie. Toen we het zagen moesten we vreselijk lachen.

Precies hetzelfde.
Fijn dat hij z'n plekkie bij jullie al heeft gevonden.
http://www.fjordukie.nl Unieke frontriemen, sieraden, sleutelhangers met paardenhaar en meer leuke spulletjes
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
Re: Wikke is Limbo (foto's p. 6)
Wikke vind zijn nieuwe vrienden blijkbaar zeer geschikt, zo te zien.
Veel plezier met hem.
Veel plezier met hem.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Wat een pracht plaatjes zeg!
Jeee
daar hebben we Wikke weer!!
Wat ziet hij er goed uit! Nogmaals veel plezier met hem gewenst en geef hem namens mij en Ulrich en Heino ook maar een dikke knuffel. Hihi hun maatje maakt het gelukkig goed.
We komen snel jullie kant op.

Wat ziet hij er goed uit! Nogmaals veel plezier met hem gewenst en geef hem namens mij en Ulrich en Heino ook maar een dikke knuffel. Hihi hun maatje maakt het gelukkig goed.
We komen snel jullie kant op.
Ulrich De ster 04-05-1999 06-09-2009
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink
Wat ben ik blij dat dat dier een superstekje heeft gekregen. Vorig jaar met vrouwepolder was ik nog zo blij voor Heleen, Kampioen Ruinen, reserve kampioen en dan mocht ie ook nog blijven.Daarna een hoop narigheid, hopelijk komt het nu weer helemaal goed met Wikke 

Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011