We gingen ons gebruikelijke rondje , toen ik opeens een zandpad ontdekte die ik nog nooit had gezien, waarschijnlijk was die er al die tijd wel hoor maar Dex is nog best een handje vol als ie eenmaal opgang is buiten.. Dus daar gingen we in.. Kwamen we uit in Buurse!!! Heeerlijk lange zandpaden voor onze neus en Dexter probeerde zijn imitatie van een raket, en galoppeerde zo hard ie kon.. En stond ook net zo snel weer stil want opeens een hek aan de kant is wel heul erg eng.. Gelukkig bleef ik zitten haha!!
Dex had het nog steeds reuze naar zijn zin en wilde het tempo bepalen, iets wat ik absoluut niet toesta en toen vond meneer het nodig om zijn hoofd in de lucht te gooien en weg te rennen, ondertussen struikelde ie een paar keer (iets wat ie vaker doet als ie zijn gedachten niet erbij heeft) .. Gelukkig bleef ie op 4 benen en kreeg ik hem weer terug! Wat was ik boos op hem..
Maar zo boos als ik was, zo snel was het ook alweer weg toen hij geen krimp gaf en geen stap verkeerd zette omdat er 2 grote tractoren nogal hard voorbij kwamen geraasd...
Wat ben ik toch superblij met mijn heeerlijk eigenwijze 4 jarige Fjordenman...