om half 8 op stal aangekomen,spulletjes in de trailer gedaan,en we waren klaar om te laden en vertrekken,zo rond 8 uur.
Laden ging super makkelijk gelukkig,een hand achter Hercules zijn billen was genoeg

Eenmaal aangekomen op het terrein moest meneertje wel even laten horen dat hij er was,hihi

nouja om weer een lang verhaal kort te maken,Hercules,als hulpboeker,heeft toch maar mooi een A premie in de wacht gesleept met 35 punten

hij had een 8 voor rastype,en ik geloof een 6 voor de gangen(achter wat nauw,mag meer kracht hebben)en voor de rest nog 3 7-ens
helaas was het met Ravina een minder groot succes,ik had Hercules bij de trailer gelaten,maar daar was ze erg onrustig van,ik schaamde me wel,dat ik zo aan het klungelen met haar was

zij had 36 punten en een 2e klasse,als ik het goed zeg? verder helemaal geen opmerkingen op haar papiertje,een 8 voor rastype en verder 4 7-ens
eigenlijk niet gek,maar ik baalde dat ze zich zo gedroeg,terwijl ze het normaal helemaal geen probleem vind om even weg van Hercules te zijn,maarja volgende keer beter!
nouja,ik als leek heb er weer van geleerd hoe ik de dingen misschien handiger kan aanpakken de volgende keer

ik riep vanmiddag heel hard dat ik nooit meer een paard wilde voorbrengen op de keuring(ik,de clown van de dag,haha) maar het kriebelt wel om Ravina toch te proberen ster te krijgen