Volgende week worden de maten van Crystal opgemeten....

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
nobbygaard

Volgende week worden de maten van Crystal opgemeten....

Bericht door nobbygaard » ma 15 aug 2011, 21:16

om een zadel op maat te laat maken bij zadelatelier.
Ook ik ben alweer maanden aan het modderen met zadels. Nu ligt er een wintec met breedste boom op, maar dat ligt ook al niet echt lekker meer. Op 21 juni was de osteopaat langs geweest en die ontdekte al wat kleine plekjes op de rug die niet goed waren. Nu ben ik zaterdag thuis gekomen van 3 weken vakantie en zie dat er al witte haren gaan ontstaan. Dus nu de knop gelijk doorgehakt en een afspraak gemaakt.
Voor nobbygaard had ik destijd daar ook een zadel laten maken en heb daar een aantal jaren heerlijk op gereden en zat als gegoten. Hoop dat het voor Crystal ook het geval gaat worden. Nu alleen nog gaan verzinnen welke kleurencombinatie we gaan laten maken.
Lolly

Re: Volgende week worden de maten van Crystal opgemeten....

Bericht door Lolly » di 16 aug 2011, 05:37

Wat spannend maar nee hoor het is voor een zadel :D , als je de kop leest denk je van wat is dit.....
Maar succes met het aanmeten en nou maar hopen dat het inderdaad net zo lekker rijd als je vorige zadel.
Agilitydogs get over it

cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails
Viv

Bericht door Viv » di 16 aug 2011, 05:51

Oeh spannend naat, Ninon is ook mijn eerste keus voor een maatzadel. Maar ik vind ze op deze leeftijd nog teveel veranderen dus ik wacht nog paar jaartjes.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
nobbygaard

Bericht door nobbygaard » di 16 aug 2011, 06:06

Viv schreef:Oeh spannend naat, Ninon is ook mijn eerste keus voor een maatzadel. Maar ik vind ze op deze leeftijd nog teveel veranderen dus ik wacht nog paar jaartjes.
Dat had ik ook eerst ingedachten, maar nu de witte haren gaan verschijnen en ik van alles alweer gepast heb besluit ik het toch maar te doen. Volgens Ninon zal de veranderen niet meer zo erg worden dat zij het niet zou kunnen aanpassen. Ze adviseerd dan wel om 1x per jaar een controle te laten doen.
Carolinef
Contacteer:

Bericht door Carolinef » di 16 aug 2011, 10:34

ik ben voor bruin naat, op een isabel kleurt dat toch onwijs, spannend hoor, wel laten zien wat het is geworden he
Het beste paard heeft geen kleur, maar een aalstreep!Afbeelding

www.betonijzer-online.nl
nobbygaard

Bericht door nobbygaard » di 16 aug 2011, 10:55

Carolinef schreef:ik ben voor bruin naat, op een isabel kleurt dat toch onwijs, spannend hoor, wel laten zien wat het is geworden he
Ik kan kiezen om bepaalde vlakken bruin, zwart of roodkleur te geven. Bij nobby had ik een zwart zadel met donkerbruine detailstreep op de zadelboomrand.
Ga waarschijnlijk wel weer voor een zwart zadel maar doe denk ik nu iets meer opvallende stukken roodkleur erbij. Anders misschien toch weer het bruin. Eerst maar een kijken wat voor kleuren ze momenteel heeft.
Plaats reactie