Reading yaranelja en fayah OP MAIL GEHAD
- nadinefjorden
Reading yaranelja en fayah OP MAIL GEHAD
En ik ben er zo blij mee, wat een opluchting
Ik heb de reading laten doen omdat ik er zelf niet uitkwam, ik kan zelf ook heel goed dingen doorkrijgen maar yara wilde iets zeggen en ik begreep haar niet, dus heb ik de hulp van moniek evertsen ingeschakeld met dit als resultaat.
YaraNelja
Als eerste laat yara mij een pijn op de linkerborst voelen, pijn in het hart, een moeilijke ademhaling.
Mijn eerste gedachte was huh? Waar komt dit vandaan
Ze heeft haar dood nog niet geaccepteerd
In eerste instantie een mega shock!
Totdat ze verder vertelde
Ze is verdrietig omdat jij er nog geen vrede mee hebt, ze voelt jou pijn, jou gebroken hart.
Slik…..
En daar rolde de eerste tranen over mijn wangen
Klopt dit?
Ja snikte ik, bij nader inzien heb ik wel de juiste keuze gemaakt alleen heb ik het nog niet geaccepteerd zoals het nu is.
Yara is erg verdrietig en heeft haar dood nog niet geaccepteerd omdat jij dit ook niet hebt gedaan.
Ik zal altijd bij je zijn ik zit in je hart.
Herinner de leuke dingen aan ons en niet alleen het verdriet wat er was.
Ik vertelde dat ik in het begin heel erg mijn best deed om yara in leven te houden door middel van fotos, hyves enz enz, ik was heel krampachtig bezig om ervoor te zorgen dat niemand haar zou vergeten.
Iedereen die mij aangeraakt heeft zal mij nooit vergeten en ik zit in jou hart en ik ben altijd bij je.
Ze wil je helpen maar je laat haar niet dichtbij komen, ze is zo vaak bij je en wil haar neus nog een x tegen je wang doen en blazen
Dit deed yara altijd, ik kon haar eigenlijk nooit lekker knuffelen maar haar neus tegen mijn gezicht en dan die neusgaten heen en weer, heerlijk
Ook zegt ze dat ze het leuk voor je vind dat je aan de slag kan met een nieuw paard, ze wil je ermee helpen want het nieuwe paard heeft jou hulp nodig nadine.
Wees maar niet bang er is plek voor 2 in jou hart, je kan haar toelaten.
Op de een of andere fiets hou ik een soort van veilige afstand bij Fayah, mijn hart is eenmaal gebroken en dan ben je denk toch voorzichtiger.
Je moet niet zo streng voor jezelf zijn Dame
Hier moest ik wel even om lachen ondanks de tranen, gaat mijn eigen dame mij nu vertellen dat ik een dame ben hihi
Ze voelt aan als een wijze merrie, en de band tussen jullie is enorm.
Ze zal er altijd zijn en je helpen met Fayah.
Nu is het mijn taak om de dood van yara te verwerken, het een plekje te geven zodat we allebei verder kunnen.
Yara is moe het is goed zo.
De dagen na de reading ben ik een stuk rustiger, de acceptatie komt langzaam aan door.
Ben blij dat ik zo even contact met haar gehad heb, over een tijdje mag ik nogmaals bellen zodat ze kan kijken of alles al wat rustiger is.
Ze zei aan het einde van het gesprek dat er al heel veel gebeurd was en dat ik na de acceptatie op een ander lever kan zijn met yara.
Fayah
Wat een mooie naam, Sierlijk
HiHi hier moest ik wel om lachen , ze vind haar naam mooi en ik ook.
Ik heb aan fayah niks gevraagd, fayah mocht van mij zelf vertellen als ze dit wilde.
Eerlijk gezegd had ik niet van haar verwacht dat ze dit zou doen, ze is soms zo op zichzelf en dan ook juist weer niet, na de reading kijk ik wel anders naar haar, ze is nu mijn paardje en ik moet voor haar zorgen, wij moeten het nu samen doen.
Fayah voelt je verdriet maar weet niet goed wat ze ermee mag en moet.
Ze draagt het als een last op haar schouders en weet niet hoe ze dit kwijt moet raken.
Advies was om het af te strijken naar haar hoeven zodat ze leert dat ze het af kan laten glijden en dus niet mijn last hoeft te dragen.
Er is ook wat druk op de schoft, misschien komt dit door jou last en jou verdriet.
Ik moest even voelen rond de schoft en heel apart maar haar schoft is dus echt warmer dan de rest van haar lichaam.
Ik zie dat fayah naar je toe loopt en dat jij ook 2 stappen doet, en dan ineens staat er een hek tussen.
Dit hek is yara, niet dat ze tussen jullie in wil staan maar dit doe jijzelf nadine, yara heeft gezegd dat er plek is voor 2 dus laat yara in je hart en haal fayah erbij.
Dit klopt wel zoals ik al eerder schreef, je bouwt toch een soort veiligheidsmuurtje om je heen.
Fayah komt heel jong en puppyachtig over, meeste paarden hebben al ervaring maar fayah is helemaal leeg en open en zeer goed geaard.
Ze is inderdaad nog wel jong van geest, soms behoorlijk onzeker.
Ze wil wel graag leuke dingen met je doen, ze vind het leuk om te leren.
Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik precies mag doen allemaal maar we zijn zaterdag maar begonnen met een wandeling door het bos.
Ze vraagt of ik wel voorzichtig wil doen als ik haar ga inrijden, of ik haar even na kan laten kijken door een osteopaat.
Ik zei dat fayah mij wel aan zal geven wat wel en niet kan daar heb ik vertrouwen in, ik heb zelf een sterke intuitie dus dat zit wel snor.
Ik had wel gevraagd naar pijntjes omdat ze de laatste week niet erg lekker liep.
Ze heeft een beetje last van haar linkervoorvoetje door het graasvoetje en daardoor is rechtsachter wat slapper.
Ik moest goed opletten hoe ze der benen neerzet bij het stappen.
Gelukkig loopt ze weer prima en kunnen we weer heerlijk aan de wandel.
Zodra ik wat beter kan omgaan met de dood van yara zal ze meer vertrouwen krijgen en zekerder worden, ze voelt nu verdriet bij jou en word onzeker omdat ze niet weet wat ze ermee moet.
Dit klopt wel want soms springt ze bovenop me en dan denk ik huh wat is er?
De laatste dagen gaat het veeeeeel beter, ik kan nu zeggen dat het goed is zo, ik kan beginnen met fayah nu omdat ik weet dat yara er gewoon bij is en mij zal helpen.
Ik zal fayah moeten helpen en daar heb ik dan weer de hulp van yara bij nodig.
Mega lang verhaal,
krijg deze week het mailtje binnen dus misschien dat ik wat dingen vergeten ben.
En dit nummer van marco kwam spontaan in mij op
Laat het los
't Is al zo lang geleden
Maak een nieuw begin
Als een koele wind door je hart
Laat het gaan
Je bent al moe gestreden
Rust maar even uit
En kijk vooruit
Je hebt zoveel om te geven
En zoveel om voor te leven
Als je loskomt van de eenzaamheid
Blijf niet kwaad op het verleden
Maar wees dankbaar voor het heden
Zet je tranen en je zorgen opzij
En je maakt jezelf vrij
Alleen of met mij
Oh, maak jezelf vrij
Laat het los
Het trekt je naar beneden
Kijk niet achterom
Maar volg de zon
Laat je gaan
En laat je hart weer spreken
Wie de weg bepaalt
Oh, en de eindstreep haalt
Is vrij
Is vrij
En je maakt jezelf vrij
Alleen of met mij
En je maakt jezelf vrij
Alleen of met mij
Oh, maak jezelf vrij
Ik heb de reading laten doen omdat ik er zelf niet uitkwam, ik kan zelf ook heel goed dingen doorkrijgen maar yara wilde iets zeggen en ik begreep haar niet, dus heb ik de hulp van moniek evertsen ingeschakeld met dit als resultaat.
YaraNelja
Als eerste laat yara mij een pijn op de linkerborst voelen, pijn in het hart, een moeilijke ademhaling.
Mijn eerste gedachte was huh? Waar komt dit vandaan
Ze heeft haar dood nog niet geaccepteerd
In eerste instantie een mega shock!
Totdat ze verder vertelde
Ze is verdrietig omdat jij er nog geen vrede mee hebt, ze voelt jou pijn, jou gebroken hart.
Slik…..
En daar rolde de eerste tranen over mijn wangen
Klopt dit?
Ja snikte ik, bij nader inzien heb ik wel de juiste keuze gemaakt alleen heb ik het nog niet geaccepteerd zoals het nu is.
Yara is erg verdrietig en heeft haar dood nog niet geaccepteerd omdat jij dit ook niet hebt gedaan.
Ik zal altijd bij je zijn ik zit in je hart.
Herinner de leuke dingen aan ons en niet alleen het verdriet wat er was.
Ik vertelde dat ik in het begin heel erg mijn best deed om yara in leven te houden door middel van fotos, hyves enz enz, ik was heel krampachtig bezig om ervoor te zorgen dat niemand haar zou vergeten.
Iedereen die mij aangeraakt heeft zal mij nooit vergeten en ik zit in jou hart en ik ben altijd bij je.
Ze wil je helpen maar je laat haar niet dichtbij komen, ze is zo vaak bij je en wil haar neus nog een x tegen je wang doen en blazen
Dit deed yara altijd, ik kon haar eigenlijk nooit lekker knuffelen maar haar neus tegen mijn gezicht en dan die neusgaten heen en weer, heerlijk
Ook zegt ze dat ze het leuk voor je vind dat je aan de slag kan met een nieuw paard, ze wil je ermee helpen want het nieuwe paard heeft jou hulp nodig nadine.
Wees maar niet bang er is plek voor 2 in jou hart, je kan haar toelaten.
Op de een of andere fiets hou ik een soort van veilige afstand bij Fayah, mijn hart is eenmaal gebroken en dan ben je denk toch voorzichtiger.
Je moet niet zo streng voor jezelf zijn Dame
Hier moest ik wel even om lachen ondanks de tranen, gaat mijn eigen dame mij nu vertellen dat ik een dame ben hihi
Ze voelt aan als een wijze merrie, en de band tussen jullie is enorm.
Ze zal er altijd zijn en je helpen met Fayah.
Nu is het mijn taak om de dood van yara te verwerken, het een plekje te geven zodat we allebei verder kunnen.
Yara is moe het is goed zo.
De dagen na de reading ben ik een stuk rustiger, de acceptatie komt langzaam aan door.
Ben blij dat ik zo even contact met haar gehad heb, over een tijdje mag ik nogmaals bellen zodat ze kan kijken of alles al wat rustiger is.
Ze zei aan het einde van het gesprek dat er al heel veel gebeurd was en dat ik na de acceptatie op een ander lever kan zijn met yara.
Fayah
Wat een mooie naam, Sierlijk
HiHi hier moest ik wel om lachen , ze vind haar naam mooi en ik ook.
Ik heb aan fayah niks gevraagd, fayah mocht van mij zelf vertellen als ze dit wilde.
Eerlijk gezegd had ik niet van haar verwacht dat ze dit zou doen, ze is soms zo op zichzelf en dan ook juist weer niet, na de reading kijk ik wel anders naar haar, ze is nu mijn paardje en ik moet voor haar zorgen, wij moeten het nu samen doen.
Fayah voelt je verdriet maar weet niet goed wat ze ermee mag en moet.
Ze draagt het als een last op haar schouders en weet niet hoe ze dit kwijt moet raken.
Advies was om het af te strijken naar haar hoeven zodat ze leert dat ze het af kan laten glijden en dus niet mijn last hoeft te dragen.
Er is ook wat druk op de schoft, misschien komt dit door jou last en jou verdriet.
Ik moest even voelen rond de schoft en heel apart maar haar schoft is dus echt warmer dan de rest van haar lichaam.
Ik zie dat fayah naar je toe loopt en dat jij ook 2 stappen doet, en dan ineens staat er een hek tussen.
Dit hek is yara, niet dat ze tussen jullie in wil staan maar dit doe jijzelf nadine, yara heeft gezegd dat er plek is voor 2 dus laat yara in je hart en haal fayah erbij.
Dit klopt wel zoals ik al eerder schreef, je bouwt toch een soort veiligheidsmuurtje om je heen.
Fayah komt heel jong en puppyachtig over, meeste paarden hebben al ervaring maar fayah is helemaal leeg en open en zeer goed geaard.
Ze is inderdaad nog wel jong van geest, soms behoorlijk onzeker.
Ze wil wel graag leuke dingen met je doen, ze vind het leuk om te leren.
Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik precies mag doen allemaal maar we zijn zaterdag maar begonnen met een wandeling door het bos.
Ze vraagt of ik wel voorzichtig wil doen als ik haar ga inrijden, of ik haar even na kan laten kijken door een osteopaat.
Ik zei dat fayah mij wel aan zal geven wat wel en niet kan daar heb ik vertrouwen in, ik heb zelf een sterke intuitie dus dat zit wel snor.
Ik had wel gevraagd naar pijntjes omdat ze de laatste week niet erg lekker liep.
Ze heeft een beetje last van haar linkervoorvoetje door het graasvoetje en daardoor is rechtsachter wat slapper.
Ik moest goed opletten hoe ze der benen neerzet bij het stappen.
Gelukkig loopt ze weer prima en kunnen we weer heerlijk aan de wandel.
Zodra ik wat beter kan omgaan met de dood van yara zal ze meer vertrouwen krijgen en zekerder worden, ze voelt nu verdriet bij jou en word onzeker omdat ze niet weet wat ze ermee moet.
Dit klopt wel want soms springt ze bovenop me en dan denk ik huh wat is er?
De laatste dagen gaat het veeeeeel beter, ik kan nu zeggen dat het goed is zo, ik kan beginnen met fayah nu omdat ik weet dat yara er gewoon bij is en mij zal helpen.
Ik zal fayah moeten helpen en daar heb ik dan weer de hulp van yara bij nodig.
Mega lang verhaal,
krijg deze week het mailtje binnen dus misschien dat ik wat dingen vergeten ben.
En dit nummer van marco kwam spontaan in mij op
Laat het los
't Is al zo lang geleden
Maak een nieuw begin
Als een koele wind door je hart
Laat het gaan
Je bent al moe gestreden
Rust maar even uit
En kijk vooruit
En je maakt jezelf vrij
Alleen of met mij
Oh, maak jezelf vrij
Laat het los
Het trekt je naar beneden
Kijk niet achterom
Maar volg de zon
Laat je gaan
En laat je hart weer spreken
Wie de weg bepaalt
Oh, en de eindstreep haalt
Is vrij
Is vrij
En je maakt jezelf vrij
Alleen of met mij
En je maakt jezelf vrij
Alleen of met mij
Oh, maak jezelf vrij
Laatst gewijzigd door nadinefjorden op di 02 aug 2011, 11:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Reading yaranelja en fayah
mooi nadine!
heb je veel aan!
komt helemaal goed met jullie!
knuf!
heb je veel aan!
komt helemaal goed met jullie!
knuf!
Azalie :: Isabeau
-
Mooi inderdaad! Ik schoot even vol bij je stukje van Yara. Wat mooi, dat ze dit allemaal aan kan geven.
Veel succes met alles een plaatsje te geven.
Veel succes met alles een plaatsje te geven.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Oh oh wat moeilijk dit..
Heel mooi geschreven en verwoord compimenten!! hopelijk krijgt al het gebeuren een plekje in je hart en kan je een nieuwe start maken.
Ik wens jullie in ieder geval ontsettend veel succes
Gr. Jolanda

Heel mooi geschreven en verwoord compimenten!! hopelijk krijgt al het gebeuren een plekje in je hart en kan je een nieuwe start maken.
Ik wens jullie in ieder geval ontsettend veel succes
Gr. Jolanda
Heel mooi het zal je goed doen om zo verder te gaan Yara blijft over jullie waken en Fayah gaat het overnemen.
Het verwerken kan gewoon heel lang duren.
Het verwerken kan gewoon heel lang duren.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
wat mooi Nadine en wat ontzettend goed dat je nu handvaten hebt om met Fayah verder te gaan.
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Fijn dat het je zo goed geholpen heeft 

- nadinefjorden
Re: Reading yaranelja en fayah OP MAIL GEHAD
Yara, 26 juli 2011
Ik voel een druk op mijn borst. Alsof het is ingedeukt.
Vooral aan de linkerzijde bij het hart.
Ademhaling wordt daardoor oppervlakkiger en moeizamer.
Verwarring, beetje onrust.
Yara heeft haar overlijden nog niet helemaal kunnen accepteren, maar Nadine blijkbaar ook niet.
Haar hart voelt namelijk ook zo aan. Daardoor moeilijker om hart te openen naar nieuwe pony Fayah.
De liefde kan niet stromen. Het is geblokkeerd.
Er is verdriet bij Yara. Ze wil graag dat je je hart heelt en weer openstelt (uitdeuken als het ware).
Dit uitspreken werkt voor Yara al helend en is fijn.
Er zit bij beide nog een hoop verdriet wat eruit mag komen. Tijd om het los te laten.
Het verdriet is geen herinnering aan Yara. Juist het hart weer laten stromen zal goed doen en dat ziet Yara graag.
Nadine en Yara mogen samen komen. Dat is wat Yara graag wil.
Maar Nadine laat Yara niet heel dicht bij komen, dan wordt ze “onrustig” en sluit het onbewust af.
Deze “laatste”stap is nodig ter afronding. Yara zegt: deze stap kunnen we ook samen zetten en aan.
Laat me alsjeblieft dichter bij komen. Hier zit een verdriet op. Vooral van Yara naar Nadine toe.
Yara wil heel graag helpen, maar krijgt de mogelijkheid niet.
Laat me dichter bij komen, laat me je hart helen. Je weet ik ben er nog.
Daarna zal ons contact anders verlopen, maar dit is nog nodig!! Het is een beetje een smeekbede van Yara.
Laat me met mijn snuit jou nog aanraken. Laat het binnen komen..
Als dit verdriet los gelaten is, kan ik verder.
En zal jij voelen (op een diep niveau) dat het goed is. En kun je je hart ook openen voor Fayah.
Dat verdient ze. Ik blijf ook in je hart zitten.
Wees niet bang om me te verliezen, dat kan namelijk niet.
Je hart is groot genoeg om van ons beiden te houden. Mij zal je er een groot plezier mee doen.
Yara is een wijze, moederlijke merrie. Die het erg vindt dat je zoveel verdriet hebt en ze je niet direct kan ondersteunen.
Maar ik ben er nog, ja wel op de achtergrond, maar dat is oké.
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Het had langer mogen duren, maar dat is niet zo.
Heeft allemaal ook tijd nodig, stap voor stap.
Wees niet te streng voor jezelf dame zegt Yara.
Yara bezoekt je nog iedere dag. Ze is zelf nog niet klaar met haar proces. En kan dus nog niet afstand nemen.
Als ik Yara vraag of Nadine het goed heeft gedaan om haar te laten inslapen, voel ik verdriet.
Makkelijk is het niet. Het doet Yara verdriet om je te zien twijfelen.
Open je hart en je zal het antwoord voelen.
Ik voel hierna dat het rustiger wordt in de energie bij Yara. Ik voel ook een bepaalde moeheid.
Het put zowel Yara als Nadine uit.
Belangrijkste boodschap aan Nadine: voelen, voelen, voelen.
Laat de onrust en het verdriet maar toe.
Niet begrijpen van Yara voor Nadine: laat Yara bij je zijn en de energie doet zijn werk.
Als het verdriet losgelaten is (voor een groot deel), dan zal je een zuiverder contact met Yara hebben.
En kun je haar ook dingen vragen over b.v. Fayah. Daar wil Yara je graag bij helpen (emotie).
Voor nu is dit het belangrijkste. Misschien goed om op een later tijdstip nog eens met Yara te contacten.
Aangezien ze erg graag voor jou zorgt. Misschien heeft ze dan zelf iets nodig.
Ik krijg wel het gevoel dat jij Nadine haar daar tzt wel bij kan helpen.
Fayah, 28 juli 2011
Mooie naam, sierlijk ,vrouwelijk.
Opvallend is dat de veilige ruimte waarin ik communiceer met haar een uitgerekt hoefijzer is met een gedeelte dus open.
Hier voelt ze zich veilig in.
Vrolijk, lekker in het leven.
Speelsheid, uitdagen. Beweging brengen.
Schaduwzijde: verdriet Nadine op schouders. Geeft een beetje verwarring bij haar.
Weet ze niet goed hoe ze daarmee om moet/kan gaan. Dan merk je aan haar dat ze jong is.
Basis voelt solide aan.
Mag haar vrouwelijke stuk nog meer ontwikkelen, maar heeft ook met haar leeftijd te maken.
Fayah weet niet wat ze met de last op de schouders moet. Dragen doet ze nu.
Ze beseft niet dat ze het af kan laten vloeien. Ze is goed geaard namelijk.
Lichaam afstrijken (aanraken) tot en met de hoef zal haar helpen.
Rechterachterbeen voelt wat slapper aan.
Tinteling in hoef, trekt door naar boven.
Been mag sterker worden.
Oefeningen aan de hand kunnen hierbij helpen.
Mocht ze kreupel raken, zou je het kunnen laten onderzoeken.
Als ik vraag of er daadwerkelijk iets aan de hand is krijg ik ja/nee
Alsof dat nog moet blijken.
Kan ook te maken hebben met linksvoor.
Daar voel ik namelijk iets aan de onderzijde.
Rechtsachter en linksvoor hebben invloed op elkaar.
Hoe loopt ze op de linkerhand? Zet ze haar rechterachterbeen naar buiten? Er naast?
Bekken staat heel iets scheef, is niet pijnlijk, of heel stijf, meer gegeven. Val?
Rond de schoft zit een blokkade.
Kan te maken hebben met het dragen van het verdriet, is een compensatiepunt.
Af en toe uitnodigen om haar hoofd naar beneden te doen.
Zelf plek ontdekken en beetje masseren, los maken.
Niet verkeerd om haar na te laten kijken (b.v. door een osteopaat) voor je haar gaat belasten.
Ze weet niet alles. Ik vraag haar b.v. of het goed is om haar na te laten kijken/behandelen.
Ga dan van ja naar nee en weer terug.
Je zal haar echt mogen begeleiden. Dit is wat we gaan doen en hoe je het kan doen.
Is belangrijk voor haar.
Linker achterbeen voelt als een lichte kneuzing of schram.
Zal er niet kreupel van zijn.
Fayah voelt echt nog als een veulen aan. Kan onzeker zijn.
Ik voel niet zozeer een verbinding tussen Fayah en Yara.
Gevoel dat Fayah hier niks mee kan. Is een nieuw stuk.
Is aan Nadine en Yara.
Voel wel meteen Fayah meer stralen als je meer open kan staan voor haar.
Zal ze ook zekerder van worden.
Mocht je een dag hebben dat je je heel verdrietig voelt om Yara, is het misschien goed om Fayah “rust” te geven.
Fayah + Nadine: Fayah loopt naar Nadine toe. Nadine doet ook een paar stappen, maar er zit nog een hek tussen beiden.
Ze kunnen niet dichterbij elkaar komen op dit moment.
Het hek staat symbool voor hetgeen nog tussen Yara en Nadine uitgewerkt mag worden.
Daarna zal ze meer contact kunnen maken met Fayah.
Fayah wil wel, maar kan niet. Dit begrijpt ze niet altijd.
Glimlach van Fayah naar nadine.
Nog iets zeggen? Er is moed voor nodig Nadine om het uit te werken met Yara zegt Fayah.
Als het hek (de blokkade) tussen jullie weg is, is het veld open met daarin alle mogelijkheden.
Ik voel een druk op mijn borst. Alsof het is ingedeukt.
Vooral aan de linkerzijde bij het hart.
Ademhaling wordt daardoor oppervlakkiger en moeizamer.
Verwarring, beetje onrust.
Yara heeft haar overlijden nog niet helemaal kunnen accepteren, maar Nadine blijkbaar ook niet.
Haar hart voelt namelijk ook zo aan. Daardoor moeilijker om hart te openen naar nieuwe pony Fayah.
De liefde kan niet stromen. Het is geblokkeerd.
Er is verdriet bij Yara. Ze wil graag dat je je hart heelt en weer openstelt (uitdeuken als het ware).
Dit uitspreken werkt voor Yara al helend en is fijn.
Er zit bij beide nog een hoop verdriet wat eruit mag komen. Tijd om het los te laten.
Het verdriet is geen herinnering aan Yara. Juist het hart weer laten stromen zal goed doen en dat ziet Yara graag.
Nadine en Yara mogen samen komen. Dat is wat Yara graag wil.
Maar Nadine laat Yara niet heel dicht bij komen, dan wordt ze “onrustig” en sluit het onbewust af.
Deze “laatste”stap is nodig ter afronding. Yara zegt: deze stap kunnen we ook samen zetten en aan.
Laat me alsjeblieft dichter bij komen. Hier zit een verdriet op. Vooral van Yara naar Nadine toe.
Yara wil heel graag helpen, maar krijgt de mogelijkheid niet.
Laat me dichter bij komen, laat me je hart helen. Je weet ik ben er nog.
Daarna zal ons contact anders verlopen, maar dit is nog nodig!! Het is een beetje een smeekbede van Yara.
Laat me met mijn snuit jou nog aanraken. Laat het binnen komen..
Als dit verdriet los gelaten is, kan ik verder.
En zal jij voelen (op een diep niveau) dat het goed is. En kun je je hart ook openen voor Fayah.
Dat verdient ze. Ik blijf ook in je hart zitten.
Wees niet bang om me te verliezen, dat kan namelijk niet.
Je hart is groot genoeg om van ons beiden te houden. Mij zal je er een groot plezier mee doen.
Yara is een wijze, moederlijke merrie. Die het erg vindt dat je zoveel verdriet hebt en ze je niet direct kan ondersteunen.
Maar ik ben er nog, ja wel op de achtergrond, maar dat is oké.
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Het had langer mogen duren, maar dat is niet zo.
Heeft allemaal ook tijd nodig, stap voor stap.
Wees niet te streng voor jezelf dame zegt Yara.
Yara bezoekt je nog iedere dag. Ze is zelf nog niet klaar met haar proces. En kan dus nog niet afstand nemen.
Als ik Yara vraag of Nadine het goed heeft gedaan om haar te laten inslapen, voel ik verdriet.
Makkelijk is het niet. Het doet Yara verdriet om je te zien twijfelen.
Open je hart en je zal het antwoord voelen.
Ik voel hierna dat het rustiger wordt in de energie bij Yara. Ik voel ook een bepaalde moeheid.
Het put zowel Yara als Nadine uit.
Belangrijkste boodschap aan Nadine: voelen, voelen, voelen.
Laat de onrust en het verdriet maar toe.
Niet begrijpen van Yara voor Nadine: laat Yara bij je zijn en de energie doet zijn werk.
Als het verdriet losgelaten is (voor een groot deel), dan zal je een zuiverder contact met Yara hebben.
En kun je haar ook dingen vragen over b.v. Fayah. Daar wil Yara je graag bij helpen (emotie).
Voor nu is dit het belangrijkste. Misschien goed om op een later tijdstip nog eens met Yara te contacten.
Aangezien ze erg graag voor jou zorgt. Misschien heeft ze dan zelf iets nodig.
Ik krijg wel het gevoel dat jij Nadine haar daar tzt wel bij kan helpen.
Fayah, 28 juli 2011
Mooie naam, sierlijk ,vrouwelijk.
Opvallend is dat de veilige ruimte waarin ik communiceer met haar een uitgerekt hoefijzer is met een gedeelte dus open.
Hier voelt ze zich veilig in.
Vrolijk, lekker in het leven.
Speelsheid, uitdagen. Beweging brengen.
Schaduwzijde: verdriet Nadine op schouders. Geeft een beetje verwarring bij haar.
Weet ze niet goed hoe ze daarmee om moet/kan gaan. Dan merk je aan haar dat ze jong is.
Basis voelt solide aan.
Mag haar vrouwelijke stuk nog meer ontwikkelen, maar heeft ook met haar leeftijd te maken.
Fayah weet niet wat ze met de last op de schouders moet. Dragen doet ze nu.
Ze beseft niet dat ze het af kan laten vloeien. Ze is goed geaard namelijk.
Lichaam afstrijken (aanraken) tot en met de hoef zal haar helpen.
Rechterachterbeen voelt wat slapper aan.
Tinteling in hoef, trekt door naar boven.
Been mag sterker worden.
Oefeningen aan de hand kunnen hierbij helpen.
Mocht ze kreupel raken, zou je het kunnen laten onderzoeken.
Als ik vraag of er daadwerkelijk iets aan de hand is krijg ik ja/nee
Alsof dat nog moet blijken.
Kan ook te maken hebben met linksvoor.
Daar voel ik namelijk iets aan de onderzijde.
Rechtsachter en linksvoor hebben invloed op elkaar.
Hoe loopt ze op de linkerhand? Zet ze haar rechterachterbeen naar buiten? Er naast?
Bekken staat heel iets scheef, is niet pijnlijk, of heel stijf, meer gegeven. Val?
Rond de schoft zit een blokkade.
Kan te maken hebben met het dragen van het verdriet, is een compensatiepunt.
Af en toe uitnodigen om haar hoofd naar beneden te doen.
Zelf plek ontdekken en beetje masseren, los maken.
Niet verkeerd om haar na te laten kijken (b.v. door een osteopaat) voor je haar gaat belasten.
Ze weet niet alles. Ik vraag haar b.v. of het goed is om haar na te laten kijken/behandelen.
Ga dan van ja naar nee en weer terug.
Je zal haar echt mogen begeleiden. Dit is wat we gaan doen en hoe je het kan doen.
Is belangrijk voor haar.
Linker achterbeen voelt als een lichte kneuzing of schram.
Zal er niet kreupel van zijn.
Fayah voelt echt nog als een veulen aan. Kan onzeker zijn.
Ik voel niet zozeer een verbinding tussen Fayah en Yara.
Gevoel dat Fayah hier niks mee kan. Is een nieuw stuk.
Is aan Nadine en Yara.
Voel wel meteen Fayah meer stralen als je meer open kan staan voor haar.
Zal ze ook zekerder van worden.
Mocht je een dag hebben dat je je heel verdrietig voelt om Yara, is het misschien goed om Fayah “rust” te geven.
Fayah + Nadine: Fayah loopt naar Nadine toe. Nadine doet ook een paar stappen, maar er zit nog een hek tussen beiden.
Ze kunnen niet dichterbij elkaar komen op dit moment.
Het hek staat symbool voor hetgeen nog tussen Yara en Nadine uitgewerkt mag worden.
Daarna zal ze meer contact kunnen maken met Fayah.
Fayah wil wel, maar kan niet. Dit begrijpt ze niet altijd.
Glimlach van Fayah naar nadine.
Nog iets zeggen? Er is moed voor nodig Nadine om het uit te werken met Yara zegt Fayah.
Als het hek (de blokkade) tussen jullie weg is, is het veld open met daarin alle mogelijkheden.
- Cindy+Uniek
heel mooi 

Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
jeetje wat een mooi en emotioneel verhaal zeg
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

- Machteld&Falco
Ik hoop dat dit je wat houvast kan geven. Sterkte met wat je nog moet verwerken.
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
Jeetje wat een mooi verhaal gewoon kippevel.
http://www.fjorkahoeve.nl
dat is een harde binnenkomer, Zo duidelijk als alles verwoordt is, zal wel een paar keer flink schrikken zijn ook. Onvoorstelbaar wat ze allemaal kunnen "lezen".
Hopelijk kan je hier wat mee en kan je weer verder. Succes
Hopelijk kan je hier wat mee en kan je weer verder. Succes
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
- nadinefjorden
Ik ben er erg blij mee, ik kan het nu een ander plekje geven en voorzichtig verdergaan