murp
Re: Nessy een nieuw thuis´
Dat is altijd een lastig moment. Maar gelukkig heb je er een goed gevoel bij, dat zal veel goedmaken!
Sterkte in ieder geval voor jou.
Sterkte in ieder geval voor jou.
Ik heb haar vanmiddag even staan knuffelen het is echt een onwijs lief dier, woensdag gaan we met haar het bos in ik ben erg benieuwd.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Alles gaat goed met Tinezz (Nessy) Vandaag lekker in haar nieuwe stalletje gestaan, was heerlijk even voor haar naar alle veranderingen..(en het heerlijke weer) Daarna lekker even in de bak los ...beentjes de lucht in echt grappig..
Vanavond lekker gepoetst door Emma en even met haar gewandeld op de gracht...ze keek heel aandachtig om haar heen..
Nu lekker op stal, morgen gaan we weer wandelen samen en poetsen..rustig aan elkaar wennen en aan alle nieuwe paardjes , koetjes en schaapjes om haar heen..
Woensdag samen rijden met Foss in het bos, ahha dat rijmt...
Vanavond lekker gepoetst door Emma en even met haar gewandeld op de gracht...ze keek heel aandachtig om haar heen..
Nu lekker op stal, morgen gaan we weer wandelen samen en poetsen..rustig aan elkaar wennen en aan alle nieuwe paardjes , koetjes en schaapjes om haar heen..
wat fijn dat je zo'n goede plek hebt gevonden en dat je nog wat van haar hoort via FW. Afscheid nemen is nooit leuk
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Joh Es ik wist helemaal niet dat je zo graag wilde gaan fokken enzo 
Moeilijk, maar wijs besluit als je hart daar ligt hoor.
Zo te zien aan je onderschrift ben je op zoek naar een nieuwe topper voor erbij.

Zo te zien aan je onderschrift ben je op zoek naar een nieuwe topper voor erbij.
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Fijn, ze krijgt het bij Marcha en Emma zeker weten helemaal top!
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Ja klopt maar niet al te haastig hoor'lientje schreef:Joh Es ik wist helemaal niet dat je zo graag wilde gaan fokken enzo
Ik heb hensums ook nog. Ben heel benieuwd wat het gaat doen

Dalijkkom je kijken heb je zoiets van hebbehebbehebbe

lol

Liefs.
Huisje, Beestjes, paardjes 
Linda v. Sverre Vjenna v. Jars Dyvana v. Anton Gemma v. Ansgar. Hjordis v. Cikaro & Gussdi v. Myklemann
Iniminies: Kaida, Nevada& Anzalique <3
.
Trotse mamma van; Jerôme& Jente

Linda v. Sverre Vjenna v. Jars Dyvana v. Anton Gemma v. Ansgar. Hjordis v. Cikaro & Gussdi v. Myklemann
.

Fijn om even wat te horenMarcha schreef:Alles gaat goed met Tinezz (Nessy) Vandaag lekker in haar nieuwe stalletje gestaan, was heerlijk even voor haar naar alle veranderingen..(en het heerlijke weer) Daarna lekker even in de bak los ...beentjes de lucht in echt grappig..

Tja en strekken dat kan die pluizenbol wel

Dus dalijk als jullie aan elkaar gewend zijn lekker een keer naar de keuring

Moet je dan is zien wat je allemaal weg kaapt daar

Ben ook benieuwd hoe het bos gaat/gegaan is

Liefs
.

.

- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Kan me voorstellen dat het toch even slikken was om haar weg te brengen, maar bij Marcha en de kinderen vermaakt ze zich vast prima! Veel plezier met haar Marcha 

Ja je paardje weg moeten doen is nooit leuk, of je er nu wel of niet voor kiest.
Maar volgens mij heb je wel een heel goed adresje gevonden voor, dat maakt het dan toch weer wat makkelijker he.
Leuk dat je haar hier kunt blijven volgen.
Maar volgens mij heb je wel een heel goed adresje gevonden voor, dat maakt het dan toch weer wat makkelijker he.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Zeker en had me geen beter thuis kunnen wensenrowenna schreef:Ja je paardje weg moeten doen is nooit leuk, of je er nu wel of niet voor kiest.

En ja FW is super nu zo'
Voor de andere mensen echt super bedankt voor jullie reacties

Liefs
.

.

Zo te lezen is Nessy helemaal goed terecht gekomen.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Ze heeft het erg naar haar zin met haar nieuwe vriendin het is echt een lief paard die even moet wennen aan de nieuwe omgeving.
http://www.fjorkahoeve.nl