Vandaag niet op de wei (ze staan gewoon in de paddock met buitenboxen dus niet op stal) omdat ik al vroeg moet gaan werken vandaag. Had niet veel zin om ze voor een half uur op de wei te zetten...
Ik even de poep opgeruimd, Gandhi lekker zijn brokjes gevoerd, hooinet gevuld, waterbakken gevuld en Gandhi weer los gelaten (hij eet op stal omdat mijn shetten hem gewoon wegjagen bij zijn brokjes).
Gandhi was vanmorgen zo vreselijk lief en aanhankelijk

Vanmorgen kon ik zo zijn voetjes behandelen tegen de rotstraal terwijl hij los stond, normaal zet ik meneertje eventjes vast.
Hij bleef ook genietend staan van de poetsbeurt, en begon, ja hoe moet ik dat nou es beschrijven...aan mijn broek te sabbelen, echt sabbelen!!!??
Met zijn bovenlip en onderlip kroelen en sabbelen, ik was zeiknat.
Dit heb ik met een paard nog nooit meegemaakt, ik heb zo stom gekeken, maar het was zo schattig. Hij beet niet, was niet aan 'poetsen' bij mij (krauwelen noem ik het altijd), gewoon echt zoet sabbelen.
Haha als ik naar voren liepen zijn kant op, ging hij rap achter uit, liep ik achteruit ging meneer mee naar voren. Ging ik naar links, ging hij in spiegelbeeld de zelfde kant op.
Weet niet wat dat nou was???
Heb wel van die vent van me genoten hoor!!
Owja, effe gemeten, hij is nu, een week 1 jaar, en hij meet inmiddels 137cm!!
Groeit als een tierelier.