Mn ouwe grote liefde(s)...

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Viv

Mn ouwe grote liefde(s)...

Bericht door Viv » zo 08 mei 2011, 05:07

Gister fkes bij Ilona langs geweest voor de grote zadeltest ochtend. Ik had mn leenzadel van barefoot mee en Iloon had ook nog eea in dr zadelkamer.

Maarja eerst moeten er even 2 dingen gedaan worden Bopper en Ido knuffen!!! Die grote gele blijft toch echt een van mn grote liefdes hoor :L Als hij en Iloon er niet waren geweest had ik Tjo en Kdies nooit gehad waarschijnlijk :D

Dus grote gele liefde was de pineut die ochtend, zadel op zadel af, bak in, bak uit, lekker sjappie. Was weer even 13 jaar terug in de tijd :L

Einde van de ochtend even tripje naar postkantoor in Oud Beijerland om Barefoot retour te zenden, we vonden het allebei niks dus helaas.

Daarna even bij Caija wezen kijken, wat een heerlijk merrietje. Mooie Ido-kuif, mijn maatje (ruilen iloon?) en écht een merrietje. Gnist ook nog even bewonderd, blijft ook een lekker ding.

En nadat ik Iloon weer thuis had gedropt met een westernzadel om te testen achterin weer naar huis gereden :D

's avonds natuurlijk meteen uitproberen want jaja bij bleek zowaar te passen. En na een rondje boscross (wat niet al te rustig ging want Clip en kdies hadden stuiterballetjes op geloof ik) lag hij nog steeds recht (8e wereldwonder!!!!).
Dus geloof dat we maar weer overgaan naar mijn andere oude liefde, de westernsport.

Eerst nog even in de bak uitproberen maar denk dat het wel een blijvertje is :D
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
kristelhans

Re: Mn ouwe grote liefde(s)...

Bericht door kristelhans » zo 08 mei 2011, 09:37

Jeeeehj! Ik durf bijna niet te juichen maar een voorzichtig 'jeeeuuhhjj' is hier wel op z'n plaats..ik hoop echt voor jullie dat jullie nu eindelijk eens een zadel hebben waar je eventjes mee vooruit kunt!
Ziggy

Bericht door Ziggy » zo 08 mei 2011, 12:10

dat zou mooi zijn zeg Viv als je nu een zadel hebt waar je langer plezier van kan hebben :D
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Gerritje

Bericht door Gerritje » ma 09 mei 2011, 07:36

hopelijk is het zadel een blijvertje.
maar eughhhh geen rare andere ruildingen doen hoor!!
---
Viv

Bericht door Viv » ma 09 mei 2011, 16:20

Stapt wel stuk makkelijker op hoor Ger _O-
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Gerritje

Bericht door Gerritje » di 10 mei 2011, 10:50

grinnik grinnik
---
Plaats reactie