op buitenrit kom je nog eens wat tegen. genoten!
- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
op buitenrit kom je nog eens wat tegen. genoten!
ik heb gisteravond een heerlijke buitenritje gemaakt! Alleen met lynda! (dat durf ik op geen enkel ander paard.)
ik denk dat ik eind 2009 of begin 2010 mijn laatste buitenrit in het zadel in het bos had gemaakt. toen lag er nog sneeuw!
en nu dus weer. heeerlijk genoten van het voorjaar van 2011 dit keer in de hitte!
Ik had lyn al wel weer vaker gereden in de bak en dan is ze altijd wat sloom. ze vind het niet echt super in de bak. doet wel haar best, maar geen stap harder dan nodig is... haha
Ik was dus even vergeten hoe ze op buitenrit is. jemig totaal ander paard onder mn kont! De oortjes erop, koppie de lucht in en de turbo aan. Blij paard!
Echt genoten van mijn turbofjord. en zo braaf, super aan de hulpen. ging netjes terug op stemhulp en een kusgeluidje zorgde voor een snelle aansprong tot galop. Die kon ze niet in dat tempo volhouden, maar dat vind ik niet erg haha.
Onderweg een eekhoorntje gespot, er vloog een roofvogel heel relaxed voor ons uit, we hoorden heeeel veeel vogeltjes en zagen zelfs een paar reeën!
Ik wilde erlangs maar zag toen wat mannen met een grote auto van wildbeheer. mmm was toch bang dat ze mij perongeluk af zouden schieten whahahaha dus maar even achter hen langs mijn ritje vervolgd hahah
Wow wat heb ik genoten!
ik denk dat ik eind 2009 of begin 2010 mijn laatste buitenrit in het zadel in het bos had gemaakt. toen lag er nog sneeuw!
en nu dus weer. heeerlijk genoten van het voorjaar van 2011 dit keer in de hitte!
Ik had lyn al wel weer vaker gereden in de bak en dan is ze altijd wat sloom. ze vind het niet echt super in de bak. doet wel haar best, maar geen stap harder dan nodig is... haha
Ik was dus even vergeten hoe ze op buitenrit is. jemig totaal ander paard onder mn kont! De oortjes erop, koppie de lucht in en de turbo aan. Blij paard!
Echt genoten van mijn turbofjord. en zo braaf, super aan de hulpen. ging netjes terug op stemhulp en een kusgeluidje zorgde voor een snelle aansprong tot galop. Die kon ze niet in dat tempo volhouden, maar dat vind ik niet erg haha.
Onderweg een eekhoorntje gespot, er vloog een roofvogel heel relaxed voor ons uit, we hoorden heeeel veeel vogeltjes en zagen zelfs een paar reeën!
Ik wilde erlangs maar zag toen wat mannen met een grote auto van wildbeheer. mmm was toch bang dat ze mij perongeluk af zouden schieten whahahaha dus maar even achter hen langs mijn ritje vervolgd hahah
Wow wat heb ik genoten!
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Re: op buitenrit kom je nog eens wat tegen. genoten!
heerlijk als je zo van je paard kan genieten. Knap van je dat je na zo'n lange tijd meteen alleen bent gaan rijden. Ik zou dat denk ik niet durven, wat dat weet ik wel zeker
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Nu paardloos.
Lynda is echt een braverd he. Snap wel dat je enorm genoten hebt!
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

wat heerlijk dat je zo hebt kunnen genieten meis, wat zijn die fjorden dan toch super knollies he? 

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Dat zou ik ook wel willen! Helaas geen bos om de hoek...
Het was ook wel ideaal weer gisteren; maar hier werd dat 's avonds nog even onderbroken door een regenbuitje (gelukkig was ik net klaar met rijden).
Het was ook wel ideaal weer gisteren; maar hier werd dat 's avonds nog even onderbroken door een regenbuitje (gelukkig was ik net klaar met rijden).
Fjord. Feel the difference!
♥ Yorinde (Bjorgard x Gardar)
♥ Yorinde (Bjorgard x Gardar)
Heerlijk dat jullie weer zo samen hebben genoten.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
wij kunnen wel een regenbuitje gebruiken eigenlijk. maar ja dan liefst s nachts want gneiet overdag veel te veel van dit mooie weer haha
@truus dat durf ik ook echt alleen met lynda hoor.
normaal was ik sowieso bang om op buitenrit te gaan. en als ik ging dan graag in een grote slome groep waar ik steun aan had.
Nu durf ik met lyn alleen op pad en idd zo na anderhalf jaar niet. Maar lyn laat zich door niks of niemand gek maken en zeker niet door mij haha heerlijk.
Ik vind het ook altijd zo knap zoals zij haar eigen pad vind. een diepe plas? ineens grind? een tegenligger? lyn gaat als vanzelf in de berm en past haar snelheid aan. ze kijkt ook altijd zelf links en rechts als we de weg over moeten steken!
Ze vind ook dat ze precies weet waar je het best kan stappen, draven galoperen. maar dan moet ze van mij wel op een seintje wachten. je voelt aan alles wat ze wil en vaak is het een goed plan haha heerlijk zo'n paard dat je blindelings kan vertrouwen. ben nog altijd heeeel blij met haar.
@truus dat durf ik ook echt alleen met lynda hoor.
normaal was ik sowieso bang om op buitenrit te gaan. en als ik ging dan graag in een grote slome groep waar ik steun aan had.
Nu durf ik met lyn alleen op pad en idd zo na anderhalf jaar niet. Maar lyn laat zich door niks of niemand gek maken en zeker niet door mij haha heerlijk.
Ik vind het ook altijd zo knap zoals zij haar eigen pad vind. een diepe plas? ineens grind? een tegenligger? lyn gaat als vanzelf in de berm en past haar snelheid aan. ze kijkt ook altijd zelf links en rechts als we de weg over moeten steken!
Ze vind ook dat ze precies weet waar je het best kan stappen, draven galoperen. maar dan moet ze van mij wel op een seintje wachten. je voelt aan alles wat ze wil en vaak is het een goed plan haha heerlijk zo'n paard dat je blindelings kan vertrouwen. ben nog altijd heeeel blij met haar.
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
regenbuitje mag ook deze kan op komen.
Fijn als je je paard zo kan vertrouwen
Fijn als je je paard zo kan vertrouwen
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Nu paardloos.
Nu paardloos.
Dat klinkt heerlijk! Lekker relaxed. Wat is de natuur nu mooi hè met het zonnetje en alle bloesem en nieuwe blaadjes. Lekker hoosbuitje mag van mij inderdaad ook wel hier.
Lekker dat je zo alleen het bos in kan na zo'n lange tijd. Dat lukt mij niet hoor! Ik heb dan echt een bommetje schrikgraag die van alles en nogwat eng vind
Ik kan mij voorstellen dat je hebt genoten!
Lekker dat je zo alleen het bos in kan na zo'n lange tijd. Dat lukt mij niet hoor! Ik heb dan echt een bommetje schrikgraag die van alles en nogwat eng vind

Ik kan mij voorstellen dat je hebt genoten!
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Lekker he zo met en van je paardje genieten.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)