Dilemma bailey kopen?
Re: Dilemma bailey kopen?
Wat jammer dat het op zo'n manier moet aflopen... Ander en beter zullen we dan maar denken!
Wat zoek je precies in een paard?
Wat zoek je precies in een paard?
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
jeetje meis wat een teleurstelling zeg en dat ze je dan nog een schop na geeft vind ik helemaal aso 

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Kan me voorstellen dat dit een teleurstelling voor je is!
Als je er straks weer aan toe bent komt er vast een ander leuk paardje op je pad!
Als je er straks weer aan toe bent komt er vast een ander leuk paardje op je pad!
Tsjallien (OJxBjorkmann)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
- Cindy+Uniek
hmmm je ook nog gaan beschuldigen is helemaal een mooie!
lekker laten gaan
gewoon lekker rustig op zoek naar wat anders
lekker laten gaan

gewoon lekker rustig op zoek naar wat anders
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
- nadinefjorden
Stuurt Yara me toch naar coen? Ben helemaal klaar met dat mens, ik heb Yaar laten inslapen omdat t Voor haar beter was, Voor mij niet maar ach, dit meisje wil m houden omdat ze geen afscheid kan nemen terwijl hij tien km verder op zou komen te staan. Voor haar goed dat ze m houd zo heeft zei geen verdriet t paard staat alleen weg te rotten omdat zei er zo nodig tegenaan moet kijken , sommige mensen bah ik Zoek uiteindelijk, een ruin, liefst zo groot mogelijk, goede beweging en braaf en goed voorwaarts. Ik heb heerlijk alle tijd om te zoeken dus t komt straks allemaal goed daar zorgt mijn gekke Yara wel Voor
Daarom meid...
Neem de tijd er ook gewoon lekker voor...
Dit soort mensen zijn het bij blijven stilstaan gewoon niet waard...
en hij(of misschien toch wel een zij..) komt vanzelf op je pad!
Sterkte meid
Neem de tijd er ook gewoon lekker voor...
Dit soort mensen zijn het bij blijven stilstaan gewoon niet waard...
en hij(of misschien toch wel een zij..) komt vanzelf op je pad!
Sterkte meid

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Yaar stuurt je gewoon weg, blijkbaar was deze het toch nog niet voor je. Staar je (zoals ik al eerder zei) niet blind op 1 paard dan kan het alleen maar tegenvallen. Ga ook eens bij Bart langs en bij vd AA, kijk eens wat die hebben staan dan heb je wat meer vergelijkingsmateriaal en wie weet waar je ineens tegenaan loopt.
Wel heel hammerysk dat ze jou nu zo behandeld, maar ala haar probleem niet het jouwe.
Wel heel hammerysk dat ze jou nu zo behandeld, maar ala haar probleem niet het jouwe.
- rocky&moby
ik ga helemaal met viv eens, Yara helpt je wel uitkiezen.
Je hebt lekker de tijd om te gaan rondkijken en proberen, dan komt vanzelf wel de perefecte fjord op je pad.
Je hebt lekker de tijd om te gaan rondkijken en proberen, dan komt vanzelf wel de perefecte fjord op je pad.
laat je niks aanpraten hoor door iemand die zelf erg onzeker is, zoals ik alles heb gelezen van jou, doe jij je paardendingen heel goed 

- nadinefjorden
Gelukkig weet ik dat yara het beste leventje had na al haar ellende.
En de volgende fjord krijgt net zo een geweldig leven
(jammer dat yaar mijn spaartpot heeft leeggemaakt) andere kant kan ik dus wel rustig rondkijken (zal wel moeten haha)
En de volgende fjord krijgt net zo een geweldig leven

(jammer dat yaar mijn spaartpot heeft leeggemaakt) andere kant kan ik dus wel rustig rondkijken (zal wel moeten haha)
Het had gewoon zo moeten zijn denk ik en dit soort mensen lekker laten gaan en niet meer naar toe gaan erg jammer voor het paard maar dit soort mensen zijn geen paard waard.
Er komt straks een paard op je pad en dan zeg je ja het had zo moeten zijn Yaar stuurt je de goede kant op echt waar.
Jij bent voor haar eerlijk geweest en dat zijn heel veel mensen niet sommige mensen hebben alleen een paard voor de status en ach dat zo'n paard ook aandacht en liefde nodige hebben weten ze niet.
Ik zou zeggen Coen gewoon doen als de klik er straks is heb je er naar mijn mening een geweldig paard aan en je weet wat je koopt en dat is ook heel belangrijk.
Er komt straks een paard op je pad en dan zeg je ja het had zo moeten zijn Yaar stuurt je de goede kant op echt waar.
Jij bent voor haar eerlijk geweest en dat zijn heel veel mensen niet sommige mensen hebben alleen een paard voor de status en ach dat zo'n paard ook aandacht en liefde nodige hebben weten ze niet.
Ik zou zeggen Coen gewoon doen als de klik er straks is heb je er naar mijn mening een geweldig paard aan en je weet wat je koopt en dat is ook heel belangrijk.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
- nadinefjorden
Heb net mijn spulletjes opgehaald en de stalgenoten waren zeer verbaasd van haar rare fratsen
en ze had flink over me geroddeld haha ze stikt er maar in
Ik ga lekker in mijn upje naar coen, mijn eigen eerste mening en mijn eigen voor en nadelen
yaar heeft me even laten merken dat ik niet zo moet drammen dus ik doe t rustig aan hoor yaartje
Ik ga lekker in mijn upje naar coen, mijn eigen eerste mening en mijn eigen voor en nadelen
yaar heeft me even laten merken dat ik niet zo moet drammen dus ik doe t rustig aan hoor yaartje

Doe het rustig aan en geef het een plaatsje dan kan je straks veel beter beslissingen nemen.
Ook nu is Yaar nog steeds een geweldig paard ze waakt over je en dat is fijn.
Ook nu is Yaar nog steeds een geweldig paard ze waakt over je en dat is fijn.
Goed luisteren naar jezelf Dien.. niet te snel gaan..nadinefjorden schreef:Heb net mijn spulletjes opgehaald en de stalgenoten waren zeer verbaasd van haar rare fratsen
en helemaal gelijk dat je in je uppie naar coen gaat.
Er is er maar 1 die de beslissing moet nemen.. dat ben jij.

Ik heb zelf ervaren dat je na het overlijden van je paard rustig moet nadenken wat je wilt, er komt straks een paard op je pad en als je die ziet zeg je ja die is het.
Na de dood van Fedor ben ik bij meerdere paarden wezen kijken en meestal was het zo ja leuk paard maar verder niks totdat ik bij Annelisa kwam kijken en die kwam gelijk naar mij toe legde haar hoofd in mijn handen en daar stond ik met een grote brok in mijn keel.
Toen wist ik dit is wat ik zoek het was heel apart heb de terug weg in de auto ook even een traan gelaten want het voelde gewoon zo goed.
De klik was er ook gelijk en dat gevoel is nooit meer weg gegaan.
Ik zou zeggen doe het rustig aan laat je niet gek maken door andere mensen en neem de tijd het is geen fiets die je even koopt maar een levend wezen waar je als het goed is 20 jaar mee leeft.
Na de dood van Fedor ben ik bij meerdere paarden wezen kijken en meestal was het zo ja leuk paard maar verder niks totdat ik bij Annelisa kwam kijken en die kwam gelijk naar mij toe legde haar hoofd in mijn handen en daar stond ik met een grote brok in mijn keel.
Toen wist ik dit is wat ik zoek het was heel apart heb de terug weg in de auto ook even een traan gelaten want het voelde gewoon zo goed.
De klik was er ook gelijk en dat gevoel is nooit meer weg gegaan.
Ik zou zeggen doe het rustig aan laat je niet gek maken door andere mensen en neem de tijd het is geen fiets die je even koopt maar een levend wezen waar je als het goed is 20 jaar mee leeft.
Goed van je dat je alleen naar coen gaat kijken, net wat Kelly ook al zegt, jij moet het paard leuk vinden.
Ik ben toen bij mijn fries ook alleen gaan kijken en was me toen heel goed bevallen, ze is alleen dan wel door een DA na gegeken, maar verder geen andere mensen er bij.
Ben benieuwd hoor wat je van Coen gaat vinden, succes.
Ik ben toen bij mijn fries ook alleen gaan kijken en was me toen heel goed bevallen, ze is alleen dan wel door een DA na gegeken, maar verder geen andere mensen er bij.
Ben benieuwd hoor wat je van Coen gaat vinden, succes.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)