Oeps, mama zoef ruilen???
Re: Oeps, mama zoef ruilen???
Wie glimt er meer van trots op de eerste foto, papa (neem aan dat dat papa is) of dochter, haha.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Anita45 schreef:Wie glimt er meer van trots op de eerste foto, papa (neem aan dat dat papa is) of dochter, haha.

Ik droom nog steeds dat haar eigen papa ooit paarden leuk gaat vinden.
---
Ja ik ken het, mijn zoontje van 4 heeft een welsh pony en hij vindt hem prachtig maar hoeft er niet op te rijden.
Zijn vriendje wil wel graag rijden en dan in een keer wil hij wel want er mag niemand op zijn pony.
Ja kleine kinderen vinden kleine pony's altijd geweldig dat kunnen ze overzien.
Zijn vriendje wil wel graag rijden en dan in een keer wil hij wel want er mag niemand op zijn pony.
Ja kleine kinderen vinden kleine pony's altijd geweldig dat kunnen ze overzien.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)