Dag Zoysia...
Dag Zoysia...
Vanmiddag is Zoysia door Jorunn opgehaald.
De beslissing om haar te verkopen was moeilijk. Maar toen Jorunn proefreed was dat nare gevoel weg. Bij ons kwam ze niet aan haar trekken en daardoor had ik een schuldgevoel. Nu is iedereen blij; ikke toch ook, Zoy en Jorunn ook.
Toch is het wel vreemd nu, maar het goede gevoel overheerst.
Dag Zoysia, het ga je zeker te weten goed daar in het hele hoge noorden!
Mirjam
De beslissing om haar te verkopen was moeilijk. Maar toen Jorunn proefreed was dat nare gevoel weg. Bij ons kwam ze niet aan haar trekken en daardoor had ik een schuldgevoel. Nu is iedereen blij; ikke toch ook, Zoy en Jorunn ook.
Toch is het wel vreemd nu, maar het goede gevoel overheerst.
Dag Zoysia, het ga je zeker te weten goed daar in het hele hoge noorden!
Mirjam
Re: Dag Zoysia...
Dat zijn de mooiste verkopen toch? Waar ze weer een superfijn stekkie krijgen
....maar toch even lastig 

Geluk is de vrucht van intens werk
is even slikken, maar ze gaat het vast goed krijgen!
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Is idd even naar, maar als je weet dat ze het goed krijgt daar.......super
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Heb al foto's mogen bezichtigen op FW van haar nieuwe stekkie, als ik het zo zie krijgt ze het daar inderdaad fantastisch. Je moet het vast even een plekje geven, maar op deze manier verkopen geeft wel een fijn gevoel denk ik zo..
Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9

Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
Afscheid nemen is nooit leuk maar als ze naar zo'n fijn plekje gaan kun je er vrede mee hebben denk ik. En waarschijnlijk heeft Zoysia er helemaal geen problemen mee, dat maakt het ook wel gemakkelijker.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

het was even slikken gisteren, maar ze komt super terecht........
- ukoldaatje

Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..
Altijd even slikken, maar toch fijn dat je meteen een goed gevoel had over haar nieuwe stekkie.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Fijn dat je een goed plekje voor haar hebt. Aparte naam Jorunn.
Wow! Zit hier wel even een brok weg te slikken... wat een lieve woorden.
Ze moet natuurlijk wel even wennen en de storm helpt ook niet echt mee maar ze staat heel relaxt in haar kampje naast de andere paarden.
Jorunn komt uit een boek dat mijn moeder aan het lezen was toen ze zwanger was van mij. Dus lees vooral Jip & Janneke of zo bij zwangerschap, dat scheelt een heleboel uitleg

Ze moet natuurlijk wel even wennen en de storm helpt ook niet echt mee maar ze staat heel relaxt in haar kampje naast de andere paarden.
Jorunn komt uit een boek dat mijn moeder aan het lezen was toen ze zwanger was van mij. Dus lees vooral Jip & Janneke of zo bij zwangerschap, dat scheelt een heleboel uitleg

Lastige momenten.. Als het je helpt, ik heb Bente ook verkocht omdat ze graag aan de slag wilde, maar ik er niet toe kwam en ze heeft het nu zo heerlijk!! Allemaal lieve knuffelkinderen om haar heen en een paar meiden die erop rijden, dat geeft veel voldoening..
Sterkte!!
Sterkte!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
ff off topic: Ik heb een cavia gehad die Jip heette. Op zich niets bijzonders maar meer van "leuk die naam Jip". Tot dat ze mijn naam eraan koppelden......zag je ze toch wel even denkenprebalia schreef: Jorunn komt uit een boek dat mijn moeder aan het lezen was toen ze zwanger was van mij. Dus lees vooral Jip & Janneke of zo bij zwangerschap, dat scheelt een heleboel uitleg![]()

All that we see
All that we seem
All that we seem
Haha, ja welke Janneke bedenkt het dan ook om zijn cavia Jip te noemen!Jankeke schreef:ff off topic: Ik heb een cavia gehad die Jip heette. Op zich niets bijzonders maar meer van "leuk die naam Jip". Tot dat ze mijn naam eraan koppelden......zag je ze toch wel even denkenprebalia schreef: Jorunn komt uit een boek dat mijn moeder aan het lezen was toen ze zwanger was van mij. Dus lees vooral Jip & Janneke of zo bij zwangerschap, dat scheelt een heleboel uitleg![]()

@ Jorunn: tja, ik denk dat het heel lastig is om een goede naam te verzinnen voor je kind.
Ik heet zelf Francis (vernoemd naar mijn opa Franciscus) en mijn ouders hadden er nooit bij nagedacht dat het uitgesproken zou worden als Frences door de meeste mensen. Officieel zeg je Francis natuurlijk, want Frences schrijf je op z'n amerikaans of engels als Frances.
Het valt erg mee hoe ik me nu over de verkoop van Zoysia voel hoor.
Heb er een goed gevoel over. Het is gewoon beter zo.
Nu nog net zo'n plek weten te vinden voor Erica...
Mirjam
Heb er een goed gevoel over. Het is gewoon beter zo.
Nu nog net zo'n plek weten te vinden voor Erica...
Mirjam