jeeeeee wat eng zeg pffff
blij dat het goed afliep
Mijn hart...........mijn arme Gandhi
- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
Re: Mijn hart...........mijn arme Gandhi
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
- ukoldaatje
Re: Mijn hart...........mijn arme Gandhi
Oeh zo herkenbaar!!Ziggy schreef:ik kreeg gisteren ook de schrik van mijn leven, 's nachts staan die van mij samen met een bruine pony, dan is de rest binnen. En dan ga ik er 's avonds heen om hooi te geven, nou laten die van mij die bruine pony daar niet bij en dat vind ik zielig, dus ik geef haar ook elke avond wat hooi. Begon ze ook te hoesten en proesten, net alsof er wat vast zat in haar keel. Had al gelijk een scenario van da bellen pfffffffffff gelukkig was het maar heel even en ging ze daarna verder met eten
Ik had toevallig een week of wat een heel eng verhaal op bokt.nl gelezen van een slokdarmverstopping, die ook een paar dagen achter elkaar terugkwam en volgens mij liep dat helemaal verkeerd af..
Daardoor herkende ik de symptomen, en meteen actie ondernomen. Tranen over mijn wangen..je raakt zo in paniek he.
Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..