Ik had natuurlijk al een tijdje het idee, maar met een bontje eronder leek het allemaal prima te gaan. Is natuurlijk een tijdelijke oplossing, maar zolang het werkt, werkt het. Simpel zat.
Nouja nu dus niet meer. Mevrouw heeft lekkere bespiering gekregen de afgelopen 2 jaar. Het zadel schuift, en ik heb witte haren gespot!!!

Baal echt als een stekker.
Ik had het er vanmiddag over met een stalgenootje hier, zij vertelde dat haar zadel ook niet meer optimaal ligt en dat zij dus ook een zadelmaker erbij moet hebben. Beter! Dus deze week gaat zij naar haar zadelmaker bellen en dan kan hij komen voor ons samen. Fijn!
Ik heb een wintec, dus eventueel zou er iets aan gesleuteld kunnen worden. Ik heb de ballen verstand van zadels, deze is mij aangemeten en dan ga je er van uit dat het goed is. Ik weet dus ook niet wat nu het probleem is, is de boom te wijd? Of te smal? Ik heb er nu een witte in.
We zullen het zien, ik ben heel benieuwd. Duimen dat ik geen nieuw zadel nodig heb, die heb ik niet echt ingecalculeerd namelijk... Dan moet ik aan potjes komen waar ik liever van afblijf

Toch maar een jaar grondwerken dan? We zullen zien