Gisteravond is Géline gebracht. Toen ik hoorde dat ze onderweg waren snel de stal vol stro en op 2 plaatsen hooi. klaar voor de nieuwe inwoners.

Lynda opgehaald die helemaal blij was dat ze vanavond niet op stal hoefde te blijven, maar gewoon nog de wei in kon lopen. meteen door de staldeur naar buiten en rollen in het gras haha.
Géline kwam aardig gestressed van de trailer, helemaal onder gescheten... toen kwam er ook nog een over-enthousiaste jonge labrador op dr afgerend... die heeft ze meteen een mep verkocht. tja, onze hond moet ook maar leren te dimmen, niet iedereen is zo lief en geduldig als lynda haha
In de nieuwe stal gezet waar ze wel meteen begon te eten.
durfde eerst niet over de drempel naar buiten, maar toen mijn man een paar keer door de deur naar buiten liep volgde ze uiteindelijk toch. Daar werd ze vriendelijk begroet door lynda. die liep heel voorzichtig met de oortjes erop op haar af.

Ze liepen ook zo samen de stal in en uit. Lynda deelde meteen alles.
vanochtend stonden ze ook heerlijk rustig samen in de wei. We hebben ze de hele nacht niet gehoord. ook overdag heb je er geen omkijken naar. (al kijk ik liefst wel de hele dag haha)
Lynda beschermt géline echt, als het veulen te dicht bij het draad komt drijft ze haar daar weg haha pas op! Lynda gaat voorop als er iets spannends of interessants te zien is.
En Géline durft zelfs af en toe al te gaan slapen achter de kont van Lynda. wat een rust, wat heerlijk om naar deze 2 lieverds te kijken. foto's volgen snel!
zo gaaf als je een loopstal ontwerpt, een idee bedenkt met onbeperkt toegang tot buiten, groepshuisvesting na wil streven en dat het dan meteen zooo goed lukt!