We zijn weer 3 weken in Zweden geweest om te klussen aan de stal, de buitenkant was namelijk wel klaar en binnen waren we ook al een eind op weg, maar er moest nog veel gebeuren en dat waren voornamelijk rotklusjes. Maar ja, ook die moeten klaar, want die kabouters hebben dus niks gedaan toen we er niet waren

Het plafond moest er in en dat moest geschilderd worden met als resultaat dat ik er werkelijk uit zag als een Dalmatiër

De weilanden zijn allemaal klaar en voorzien van mooi bruin lint. Mijn rijbak is helemaal klaar en zelfs de verlichting werkt al

De paarden hebben we natuurlijk ook ergens moeten onderbrengen, want die konden natuurlijk niet mee. Die hebben we na de keuring in Hardenberg naar hun tijdelijk woon- en verblijfplaats in Balloo gebracht bij de familie Dolfing. Daar hebben ze 4 weken mogen verblijven en gisteren hebben we ze weer opgehaald nadat we nog even snel op de keuring in Rolde hebben gekeken.
Ze liepen allebei zo de trailer op, onderweg superbraaf geweest, wat heb ik toch een stel heerlijke paarden