een Iglo is doodeng

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Ziggy

een Iglo is doodeng

Bericht door Ziggy » zo 12 sep 2010, 09:10

ik had gisteren met iemand van bokt afgesproken om te gaan rijden, ik zou naar haar toe gaan met Exel en dan zouden we samen een rondje doen.
Nou vindt Exel het al helemaal niet leuk als hij alleen van de wei weg moet, maar gisteren had ik mister aansteller 1e klas onder mijn kont zeg, pfffff hij liep continue te gillen, moest overal met een boog omheen, "schrok" zelfs van z'n eigen schaduw en liep alsof ie stomdronken was. Normaal recht op het fietspad lopen was er niet bij, want hij liep zo te kijken dat ie alleen maar liep te slingeren (en ik maar corrigeren). :(
Nouja we kwamen een heel eind met aanmoedigingen en soms ook wat corrigerende woorden van mij, totdat we ongeveer 100 meter van die andere stal waren. Daar ging meneer in z'n ankers en draaide om, grmbl dat is iets wat ik dus niet goed vind, dus teruggedraaid en geprobeerd om hem toch voorwaarts te houden. Nou bleek er in een tuintje zo'n iglo te staan voor schapen/geiten, zo'n klein ding en die vond hij toch zo "eng". Ik merkte dat het gewoon aanstellerij was en dat dit een mooi excuus was om te proberen om te draaien en terug te gaan naar de wei. }-) Ik ben daar een poosje aan het klooien geweest met hem, maar wat ik ook deed hij vertikte het, we gingen alle kanten op behalve de goede. Nou is dat een dijkje waar ook best wat verkeer voorbij komt en om ongelukken te voorkomen heb ik dat andere vrouwtje maar gebeld en die is met haar paard naar ons gekomen. Toen dat andere paard ernaast stond liep meneer er toch voorbij, niet van harte, maar hij ging.
Na de iglo is hij de verdere rit heel braaf geweest en heeft zelfs op een paar punten waar dat andere paard enge dingen zag het voortouw genomen, maf beest. 8)7
Moet 'm toch maar vaker alleen mee gaan nemen, want straks is hij helemaal niet meer te rijden als hij alleen is.
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Bailey

Re: een Iglo is doodeng

Bericht door Bailey » zo 12 sep 2010, 11:28

Maar hallo, wie stopt er dan ook geiten in een iglo? Ik geef Exel groot gelijk, geiten in een iglo heb zelfs ik nog nooit gezien ;) :=
Ravke

Bericht door Ravke » zo 12 sep 2010, 13:24

Haha zooo herkenbaar, alhoewel wij dan geen iglo's maar andere enge dingen hebben. En tjaaa, als er een ander bij is moet hij toch de stoerste zijn!
Anne&Wendie
Contacteer:

Bericht door Anne&Wendie » zo 12 sep 2010, 18:48

Gelukkig heb je het op kunnen lossen en toch nog lekker kunnen rijden.
Lijkt me heel lastig en vervelend als je niet in je uppie buiten kan rijden.
Trees
Hinte
Gipsy
Meis

Mini fjorden power *o/*

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Ziggy

Bericht door Ziggy » zo 12 sep 2010, 19:11

Anne&Wendie schreef:Gelukkig heb je het op kunnen lossen en toch nog lekker kunnen rijden.
Lijkt me heel lastig en vervelend als je niet in je uppie buiten kan rijden.
vandaar dat ik vanaf nu vaker met hem alleen op pad ga, het gaat op zich wel, zeker als je een "bekend" rondje maakt, maar gisteren was hij ook nog eens op onbekend terrein.
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

Senna&Cajra

Bericht door Senna&Cajra » ma 13 sep 2010, 10:21

Ha ha gek dier :D

Een Iglo daar kan ik nog inkomen dat het eng is maar hier is een afgebroken takje reden om te "schrikken" _-:(
Ziggy

Bericht door Ziggy » ma 13 sep 2010, 15:29

Senna&Cajra schreef:Ha ha gek dier :D

Een Iglo daar kan ik nog inkomen dat het eng is maar hier is een afgebroken takje reden om te "schrikken" _-:(
die zijn ook levensgevaarlijk, kan zomaar een vermomde paardeneter zijn 8)7

Senna&Cajra

Bericht door Senna&Cajra » di 14 sep 2010, 07:00

Ach gooi het maar op die tijd van het jaar :D
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » di 14 sep 2010, 15:58

je weet het niet, ee iglo kan een fj\ord etend monster verstoppen. Zo een die ook achter een boom kan staan of zich achter een pol gras verstopt
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Ziggy

Bericht door Ziggy » di 14 sep 2010, 18:11

ja je weet het nooit natuurlijk, maarja als je gewoon over het viaduct van de A15 loopt en door het verkeer etc, dan val je een beetje door de mand als je ineens in de rem gaat voor een iglo natuurlijk O:)

Ivonne

Bericht door Ivonne » di 14 sep 2010, 19:54

wat kunnen ze zich ook aanstellen he?
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014

Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » wo 15 sep 2010, 05:30

Ziggy schreef:ja je weet het nooit natuurlijk, maarja als je gewoon over het viaduct van de A15 loopt en door het verkeer etc, dan val je een beetje door de mand als je ineens in de rem gaat voor een iglo natuurlijk O:)

dat is idd wel heel verdacht
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Nu paardloos.
Ziggy

Bericht door Ziggy » wo 15 sep 2010, 11:54

hij had gisteren mazzel dat het stortregende en vandaag omdat het vrouwtje ff niet zo lekker in haar velletje zit, dus die ligt natuurlijk in een deuk daar in die wei }-)

truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » wo 15 sep 2010, 18:17

ben en blijven fjorden he
Nu paardloos.
Plaats reactie