De laatste tijd heb ik niet veel gereden met Vjesta. Sinds ik in Ierland heb gewoond heb ik weinig tijd, en ook weinig motivatie. Ik ga liever een uur wandelen dan een uur rijden. Omdat we de zadelproef gaan doen moet ik er toch nu ook weer opstappen om te oefenen.
We zijn begonnen met opzadelen in de bak, wat keurig ging, maar ik had ook niet anders verwacht.
Vjesta was flink wakker, liet zich in stap makkelijk rijden, maar heeft me in draf wel eventjes een paar handen vol gegeven. Ze is nooit van de langzame geweest, maar ze was vandaag wel heel erg vlot. Het rare is dat ik dat automatisch link aan rennen en niet meer luisteren, maar vandaag luisterde ze prima. Ik heb af en toe zitten grinniken om mijn 'stemgestuurde paard' die het duidelijk heel erg makkelijk vind als ik alle aanwijzingen per stem geef. Misschien toch iets te veel ernaast gelopen.
Maar al met al ben ik erg trots op mijn 'explosieve' meisje. Zelfs de enge hoek zijn we vandaag zonder al te veel gekijk doorgekomen...
Zo lekker gereden
- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
Re: Zo lekker gereden
ik doe ook veel op stem, grondwerk, mennen en rijden. ik vind het super dat je paard dan zo goed luistert.
klinkt goed!
klinkt goed!
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Re: Zo lekker gereden
het heeft zo zijn voordelen die stemcommando's
wij rijden er ook veel mee
(is ook wel tof als er iemand anders met Githa gaat rijden, hebben wij wel alle controle
of kunnen we op tijd ingrijpen om rare situaties te voorkomen, wat wel nodig is bij draakje)
wij rijden er ook veel mee
(is ook wel tof als er iemand anders met Githa gaat rijden, hebben wij wel alle controle