afgelopen zondag zijn we met stal een rit wezen doen in laag soeren .
we hadden 3 groepen een stap groep , een groep die normaal draf stap galop deed en onze groep die toch wat tandjes harder wouden.
we zijn gewend dat we de enigste fjord op stal zijn , maar in laag soeren werden we enorm verrast!
Eerst reed er een meisje voor ons met lang blond haar ze zat op 1 fjord met een andere ernaast , die hebben wee uiteindlijk gepasseerd gezien er een mooi cross pad aan kwam

Daarna nog een meisje met een fjord met een mooie frontriem ! dit meisje had bruin haar ze reed met nog iemand maar ofdat een fjord was weet ik niet meer

Toen op het heide stuk kwamen we twee meiden tegen 1 op een bruine en 1 op een fjord en daarachter nog een man op een fjord .
Die was overigens erg grappig , want die zag spark en dacht jooo nog een fjord ! draaide om en wou zo met ons meelopen was erg hillarisch om te zien .
We hebben heerlijk genoten met iedereen gezien onze stal er in feitte alleen wedstrijd ruiters zijn , en toch iedereen mee ging met de rit dat was echt gewoon helemaal te gaaf!
wat een heerlijke omgeving daar ook !
alleen de koeien vond ik zelf erg uhm eng om te passeren omdat ze ook gewoon geen meter aan de kant gaan brr .
maar ik was benieuwd of het mede fwers waren die we zijn tegen gekomen .
Ben benieuwd !