Donderdag naar Wijk bij Duurstede en vandaar meteen door naar Daphne.. Leek nog even in het water te vallen omdat ik, elegant als ik kan zijn, over de bakrand klom en aan de andere kant bovenop een rand sprong waardoor mijn enkel dubbelklapte.. Het deed zo'n pijn dat ik erdoor van mijn stokje ging, oeps..

Gelukkig viel het mee, volgens mij niets kapot, misschien de banden wat verrekt ofzo..
Toch maar besloten om het logeerpartijtje door te laten gaan. Sterre was zo lief om in mijn auto te rijden.
Aangekomen bij hun prachtige stalletjes meteen de boys bekeken. Ze vielen allemaal in de smaak. Bijzonder blijft natuurlijk mijn kleine Eachie.. Wat lijkt hij qua body op Tea zeg!!
's Avond met z'n allen gegeten, heel gezellig en lekker kletsen, want daar zijn we goed in!!
De volgende ochtend ontbijten en weer naar de paarden.. Eerst Ewald en Eachann maar geknipt, dan is dat vast klaar en kunnen ze nog lekker even op de wei, ze zijn nog jong dus is het op zich fijn om knippen/scheren eerst te doen en later pas het wassen..
's Middags hebben we een stukje gemend en Daphne te paard mee. Was ook wel erg leuk. Sterre haar shet is echt een scheet!! Werklustig en vrolijk liep ze voor het karretje.
Omdat we wat sloom waren, het was ook wel warm, duurde het nog tot de avond voor we gingen wassen.. Wat zijn die twee twenters braaf zeg!! Ik zie ze niet vaak zo braaf!!
Vonden alles prima!! Nico heeft hun hoeven nog op een keukentrapje geschrobt, maar het kon nog gekker, ook de tanden werden gepoetst, hihi.. Ik maak een grapje en Nico voert het vervolgens ook nog eens uit.. Geloof dat het ook nog wel beviel!!

Ook nog even oefenen, was nog niet gedaan, maar ging prima!! Heb zaterdag een veel monterdere Ewald gezien, het zit er dus wel in!! Je moet het er alleen even uit meppen.. Naja, dat viel mee hoor, Daphne heeft hem 1 keer een flinke tik gegeven en toen besloot Ewald dat hij toch maar dor moest lopen. Komt nog helemaal goed onder het zadel straks!!

De heren lekker in het schone stro op stal en wij lekker slapen!! Was echt bekaf aan het eind van de dag!!
De volgende morgen konden we de twee meneertjes weer deels wassen, ze waren nogal poepig.. Was echt veel te veel om met CM eraf te spayen..
Nou de keuring heeft Daphne al helemaal uit de doeken gedaan. Wat was ik trots op Eachann!! Toch weer een geweldig resultaat, ging bijna naast mijn schoenen lopen!!
Als je dan thuis komt kun je nog zo lekker napraten over de keuring, wat is er gezegd en door wie wat ging er allemaal goed en wat kan beter, we hebben nog best even zitten kletsen na zo'n drukke dag!!
Zondag hebben we filmpjes gekeken, had nog filmpjes van kleine Eachann en hengstenkeuring met allerlei voor Nico, Yvonne en Daphne interessante hengsten. Sterre heb ik blij kunnen maken met een men en trekproef op film, aangezien zijn de menproef met Tea gaat doen dit jaar, hihi..

Daarna weer naar de paarden, je kon wel zien dat Eachann en Ewald nog aan het verwerken waren, die stonden er wat sloeg bij..
Comeet gepakt, tja die moest nog even geknipt natuurlijk, kon het niet laten en daarna nog wat grondwerk met hem gedaan. Hij heeft mijn hart wel gestolen hoor!!
Wat een onwijs leuk paardje, kan het niet vaak genoeg zeggen!!
En toen moest ik nog naar huis rijden, yak.. Niets aan..
Heb heel hard Korn gedraaid in de auto zodat ik niet in slaap viel.
Thuis werd ik opgewacht door mijn twee heerlijke poezenbeesten, die helemaal door het dolle waren dat ik er weer was!! Is toch wel lekker thuiskomen hoor!!
Ben wel meerdere grenzen over gegaan, maar het was het waard!! Heb echt een onwijs leuk weekend gehad, zulke warme en hartelijk mensen!! Mooie, diepe gesprekken gehad, maar ook onwijs gelachen!!
Daphne, Nico, Steyn en Finn, en natuurlijk Yvonne, Sterre en Ienke en de rest, enorm bedankt voor zo'n fijne 'vakantie' want dat was het voor mij!!